«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Очікувана вартість
17 978 900,00 UAH
UA-2019-09-04-000870-a 5b65cdd37e8b48158cf7e375fede0eca
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження замовника: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа замовника: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 17 978 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 894,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 вересня 2019 17:15
Електронний цифровий підпис
04 вересня 2019 17:12
Дерибасовская, 31 обл, серт.doc
04 вересня 2019 17:11
88Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000035 ● 1e525303a28f4c3f9cf8a202a41e0b42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 09:52:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-09-04-000870-a 04.09.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-18 15:11:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова, 2 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-04-000870-a, дата оприлюднення 04.09.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 17:24:03

Пояснення

Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника наявної інформації на підприємстві (прийняття на баланс без зазначення моделей деякого обладнання) та первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника

2019-12-03 20:52:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Одеської міської ради, 04056902, Україна, Одеса, Комітетська, 10-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством)., 17978900UAH, 45453000-7, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 5b65cdd37e8b48158cf7e375fede0eca, 2019-09-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 № 88Т/-2, тендерну пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2019, договір від 16.10.2019 № 123-19/П. За результатами аукціону ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» визнано переможцем торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.10.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. Замовником відповідно до умов п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Таблиця № 1 містить перелік інформації, яку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема модель машини, механізму або обладнання. Учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД у цій частині. У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 18.11.2019. У наданій відповіді на запит на пояснення від 21.11.2019 Замовник зазначив: «Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника». Але, слід зауважити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» довідки від 18.09.2019 № 219 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обладнання за позиціями 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 є власністю учасника. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД., 26 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України, укладення договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ 17 828 893,50
UAH з ПДВ
17 828 893,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛД-ПРО 17 878 899,84
UAH з ПДВ
17 878 899,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:08
sign.p7s
04 жовтня 2019 11:06
Довідка ДФС
04 жовтня 2019 11:06
Довідка МВС
20 вересня 2019 15:43
sign.p7s
20 вересня 2019 10:56
довідка про покриття.pdf
20 вересня 2019 10:56
27ліцензія.pdf
20 вересня 2019 10:56
26дозвіл держпраці.pdf
20 вересня 2019 10:56
25Договірна ціна.pdf
20 вересня 2019 10:56
24Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2019 10:56
21проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:56
18Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 10:56
16Статут укрспецпроект.PDF
20 вересня 2019 10:56
13Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 10:56
11Довідка ст 17.pdf
20 вересня 2019 10:56
10лист відгук.pdf
20 вересня 2019 10:56
9договір Приморський 8.pdf
20 вересня 2019 10:56
5штатний розпис 2019.pdf
20 вересня 2019 10:56
3Договір послуг техніки.pdf
20 вересня 2019 10:56
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 13:28
25.Відгук - Пастера_ 15.PDF
19 вересня 2019 13:28
24.Відгук - Белінського_ 2.PDF
19 вересня 2019 13:28
22.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 13:28
14.Довідка ст. 17.pdf
19 вересня 2019 13:28
10.Довідка мат тех база.pdf
19 вересня 2019 13:28
9.Рішення про участь.pdf
19 вересня 2019 13:28
Реєстр документів.pdf
19 вересня 2019 13:28
6.Проект договору.pdf
19 вересня 2019 13:28
5.Захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 13:28
31.Довідка субпідрядники.pdf
19 вересня 2019 13:28
30.Довідка працівники.pdf
19 вересня 2019 13:28
4.Договірна ціна.pdf
19 вересня 2019 13:28
3.Технічне завдання.pdf
19 вересня 2019 13:28
2.Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2019 13:28
1.Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
Переможець 17 828 893,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
17 828 893,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2019 17:20
договір 123-19П.pdf укладений
17 жовтня 2019 17:20

Актуальні тендери

До пошуку