Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Очікувана вартість
17 978 900,00 UAH
UA-2019-09-04-000870-a 5b65cdd37e8b48158cf7e375fede0eca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:32
Очікувана вартість: 17 978 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 894,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 17:12
Дерибасовская, 31 обл, серт.doc
04 вересня 2019 17:11
88Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000035 ● 1e525303a28f4c3f9cf8a202a41e0b42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 09:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-09-04-000870-a 04.09.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-18 15:11:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси по вул. Дерибасівська, 31 ріг пров. Віце-адмірала Жукова, 2 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-04-000870-a, дата оприлюднення 04.09.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 17:24:03

Пояснення

Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відсутність інформації про модель техніки та обладнання за позиціями 1-7, 10, 12, 16, 21, 22, 24, 30, 31, 36, 40, 41 зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника наявної інформації на підприємстві (прийняття на баланс без зазначення моделей деякого обладнання) та первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договорів послуг за умовами яких техніка не передається у розпорядження учасника

2019-12-03 20:52:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ 17 828 893,50
UAH з ПДВ
17 828 893,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛД-ПРО 17 878 899,84
UAH з ПДВ
17 878 899,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:08
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:06
Довідка ДФС
04 жовтня 2019 11:06
Довідка МВС
20 вересня 2019 15:43
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:56
довідка про покриття.pdf
20 вересня 2019 10:56
27ліцензія.pdf
20 вересня 2019 10:56
26дозвіл держпраці.pdf
20 вересня 2019 10:56
25Договірна ціна.pdf
20 вересня 2019 10:56
24Відомості про учасника.pdf
20 вересня 2019 10:56
21проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:56
18Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 10:56
16Статут укрспецпроект.PDF
20 вересня 2019 10:56
13Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 10:56
11Довідка ст 17.pdf
20 вересня 2019 10:56
10лист відгук.pdf
20 вересня 2019 10:56
9договір Приморський 8.pdf
20 вересня 2019 10:56
5штатний розпис 2019.pdf
20 вересня 2019 10:56
3Договір послуг техніки.pdf
20 вересня 2019 10:56
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 13:28
25.Відгук - Пастера_ 15.PDF
19 вересня 2019 13:28
24.Відгук - Белінського_ 2.PDF
19 вересня 2019 13:28
22.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 13:28
14.Довідка ст. 17.pdf
19 вересня 2019 13:28
10.Довідка мат тех база.pdf
19 вересня 2019 13:28
9.Рішення про участь.pdf
19 вересня 2019 13:28
Реєстр документів.pdf
19 вересня 2019 13:28
6.Проект договору.pdf
19 вересня 2019 13:28
5.Захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 13:28
31.Довідка субпідрядники.pdf
19 вересня 2019 13:28
30.Довідка працівники.pdf
19 вересня 2019 13:28
4.Договірна ціна.pdf
19 вересня 2019 13:28
3.Технічне завдання.pdf
19 вересня 2019 13:28
2.Відомості про учасника.pdf
19 вересня 2019 13:28
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ

ТОВ БІЛД-ПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
Переможець 17 828 893,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
17 828 893,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:45
дод. угода 6.pdf укладений
29 грудня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:41
дод. угода 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:42
дод. угода 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:52
доп. угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:20
договір 123-19П.pdf укладений
17 жовтня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 123-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 123-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 123-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 615 894,17
UAH (в тому числі ПДВ 2 935 982,36 UAH)