Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ФОРТЕЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 37759780 |
Вебсайт: | http://akkerman-fort.com |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Троїцька, 43 |
Контактна особа: |
Донкогло Вікторія Олегівна +380484969718 kp_fortecya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 16:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 16:26 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 031 755,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 031,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30952.65 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує фактично надані послуги Виконавця протягом 90 (дев’яноста) днів з дня підписання Акту наданих послуг обома сторонами без зауважень. 10.2.Джерело фінансування-власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 14:59 |
Перелік змін до ТД.doc | |
20 вересня 2019 14:59 |
ЗТД-1.rtf | |
04 вересня 2019 16:22 |
Додаток 2.rtf | |
04 вересня 2019 16:22 |
ТД.rtf |
20 вересня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2019 14:59 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
20 вересня 2019 14:59 |
ЗТД-1.rtf
|
|||
04 вересня 2019 16:22 |
Додаток 2.rtf
|
|||
04 вересня 2019 16:22 |
ТД.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На виконання вимог пп. 2.1. п. 2. ч. 5. р. ІІІ тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації довідкою встановленої форми (форма довідки наведена нижче в даному пункті ТД ) з наданням необхідних копій, що зазначені в ТД.
Відповідно до вимог пп. 2.2. п. 2. ч. 5. р. ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати копії документів, що зазначені в ТД (без заповнення будь якої форми).
Тобто, для виконання зазначених в ТД вимог в. пп. 2.1. та пп. 2.2. необхідна різна інформація. Вимоги ТД встановлені чітко, за результатом даного звернення до тендерної документації зміни не внесені.
абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»);
п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»).»
Згідно протоколу, підставами відхилення стало наступне:
1. Відповідно до вимог п. 3.5.5 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником не підтверджений п. 1, п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Відповідно до вимог п. 5.3.4. частини 3. Відхилення тендерних пропозицій розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник повинен підтвердити відсутність застосування санкцій між замовником і учасником щодо договірних правовідносин у минулому. Для підтвердження такої відсутності до складу тендерної документації учасник зобов’язаний надати лист - гарантію установленої форми (Додаток 3).
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції наданий лист – гарантія без зазначення предмета закупівлі.
Приватне підприємство «Олімп-юг» не погоджується з прийнятим рішенням та зазначеними підставами відхилення тендерної пропозиції.
За п. 1 : Відповідно до вимог п. 3.5.5. частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасником – ПП «ОЛІМП-ЮГ» надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У гарантійному листі зазначено, що «Приватне підприємство «ОЛІМП-ЮГ» гарантує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто гарантовано відсутність всіх без винятку підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, зокрема, деталізовано інформацію про пп. 2-6 та пп.8-10 ч. 1 та ч. 2 зазначеної статті. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Отже вимога Замовника про надання учасником документу (а довідка підприємства є документом) про відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті та відхилення тендерної пропозиції з цих підстав суперечить зазначеній нормі Закону. Отже, зазначену вимогу тендерної документації ПП «ОЛІМП-ЮГ» виконано у відповідності до вимог Закону та тендерної документації.
За п. ІІ. Відповідно до вимог п. 5.3.4. частини 3 Тендерної документації на підтвердження відсутності застосування санкцій між замовником і учасником щодо договірних правовідносин у минулому учасник ПП «ОЛІМП-ЮГ» надав лист - гарантію установленої форми (Додаток 3). Незаповнення поля «Зазначаємо предмет закупівлі» при оформленні Листа-гарантії ніяким чином не нівелює зміст самого документу, в якому зазначено як назву Учасника, так і назву Замовника, що підтверджує надання цього документу саме по цій закупівлі, оскільки в інших закупівлях даного Замовника ПП «ОЛІМП-ЮГ» участі не бере. Ця технічна помилка допущена не в назві і не в тексті листа-гарантії, а в назві Додатку, на виконання якого його надано, тобто є помилкою, допущеною при оформленні документу. Отже зазначена технічна помилка, допущена при оформленні листа-гарантії, не стосується самого документу (ні назви, ні змісту), жодним чином не впливає на зміст документу, та на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог, викладених в пункті 1 розділу Ш тендерної документації.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Згідно п.5.3.3 частини 3 розділу V тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог, викладених в пункті 1 розділу Ш тендерної документації – технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Отже, зазначену вимогу ПП «ОЛІМП-ЮГ» виконано у відповідності до вимог Закону та тендерної документації.
Тендерна пропозиція ПП «ОЛІМП-ЮГ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення про її відхилення прийнято з порушення
За таких обставин протокол про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» має бути відмінений як такий, що містить недостовірну інформацію.
Враховуючи відсутність достатньої аргументації щодо причин невідповідності пропозиції тендерній документації та вимогам Закону та порушення Замовником при прийнятті рішення приписів ч. 3 ст. 17 та абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону, вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Олімп-юг» незаконним.
На підставі ч. 3 ст. 30 Закону просимо розглянути вимогу та повідомити про вжиті заходи з усунення порушень Закону «про публічні закупівлі».
В разі не усунення порушень законодавства, допущених при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» маємо намір оскаржувати рішення Замовника у до Антимонопольного Комітету України.
Протокольним рішенням № 7 від 08.11.2019 р. тендерна пропозиція ПП "ОЛІМП-ЮГ" відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»).
До відхилення тендерної пропозиції призвело саме недотримання Учасником вимог, встановлених в тендерній документації Замовника.
Приватне підприємство «ОЛІМП-ЮГ», як учасник закупівлі, не погоджується з таким рішенням з наступних підстав.
1. Відповідно до вимог п. 3.5.5 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» не підтверджено відсутність підстави, передбачених п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у Гарантійному листі щодо відсутності підстав за ст. 17 Закону Учасник навпаки зазначає про наявність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі – «відкрита ліквідаційна процедура».
2. Відповідно до п.2.2 частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Копії документів (наказ про призначення, витяг із або копія штатного розпису, посадові обов’язки, копія диплому про вищу освіту, копія сторінок трудової книжки або витяг з послужного списку), що підтверджують наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності особи (осіб), до посадових обов’язків якої (яких) входить організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків, а також відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами.
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» надано документи, які не можуть бути прийняті на підтвердження відповідності вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами. Так, надана копія медичної довідки відповідальної особи оформлена з порушенням вимоги п. 3.1.4 ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації - не завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. В сертифікаті нарколога зазначена дата народження відповідальної особи 29.05.1961 р.н., тоді як в сертифікаті психіатра, довідці МВС та трудовій книжці зазначена дата 25.09.1961 р.н.
3. Відповідно до вимог п. 31.1 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, який виконується, Учасник має надати копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують часткове виконання договору), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» надані копії податкових накладних, які всупереч вимогам п. 3.1.4 ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, тобто виконання договору не підтверджено належним чином.
4. На виконання п.1.1 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі. У Технічних вимогах (п. 36.2 ч. 6) передбачено, що охоронники повинні бути забезпечені спеціальним одягом захисту від негоди, медичними аптечками та засобами оперативного зв’язку, а також дозволеними до використання засобами протидії та особистого захисту. У наданій Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» довідці про наявність обладнання відсутні відомості про наявність спеціального одягу захисту від негоди, медичних аптечок та спеціальних засобів (окрім наручників). Отже учасником не дотримано вимог тендерної документації до складання довідки про наявність обладнання відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі.
5. Відповідно до вимог пп.2.1 п. 2 ч. 5 розділу Ш Учасник повинен надати у складі тендерної довідку від Учасника за наведеною формою, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* на бланку підприємства Учасника, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з охорони необхідних для виконання умов договору із зазначенням посади, стажу та освіти) не менш ніж 10 працівників відповідної кваліфікації. Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з охорони, в якій зазначено 10 працівників, однак, в порушення вимог тендерної документації інформація про стаж роботи надано лише по 9 працівникам, відсутні відомості про стаж роботи Жулай Юрія Олександровича.
Відповідно до п.п.3.5.3. ч. 5 розділу Ш у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
6. Відповідно до п. 5.4. ч. 2 розділу V тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної документації Оригінал або копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу) та наданням гарантійного листа з зазначенням відповідного пункту статуту щодо діяльності підприємства, яке повинно відповідати предмету закупівлі або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту). Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений 04.10.2018, на якому відсутня відмітка державного реєстратора, але при цьому не надано довідку або опис з зазначенням коду доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу.
7. Також Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження повноважень службової особи, в якій зазначено, що «згідно п. 10.7 Статуту директор Єфімов Григорій Євстафійович, має обмежені повноваження щодо укладання угод. Згідно Протоколу № 1 ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» від 09.09.2019 року, керівнику Єфімову Григорію Євстафійовичу, надано повноваження представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції, підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, без обмежень по сумі».
Протокол № 1 ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» від 09.09.2019 року у складі тендерної пропозиції відсутній.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасника надано Рішення № 1 одноособового учасника від 09.09.2019, у якому зазначено про надання згоди на вчинення Товариством правочину з іншим замовником - КП «Одесміськелектротранс». А також надано директору Товариства права підпису договору з КП «Одесміськелектротранс».
Це рішення не відповідає ані вимогам п. 3.1.3 ч. 1 розділу Ш щодо підтвердження повноважень щодо підпису договору, ані вимогам п. 5.1.4 ч. 2 розділу V щодо надання рішення (протоколу) щодо схвалення правочину. Отже, підтвердження схвалення правочину та надання повноважень на підписання договору про закупівлю в пропозиції ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» взагалі не надані.
Таким чином наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС», передбачені п.1 ч. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп. 5.3.1 ч. 3 розділу V тендерної документації.
Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС».
В разі не усунення порушень законодавства, допущених при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» маємо намір оскаржувати рішення Замовника у до Антимонопольного Комітету України.
Протокольним рішенням № 9 від 12.11.2019 визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС».
Приватне підприємство «ОЛІМП-ЮГ», як учасник закупівлі, не погоджується з таким рішенням з наступних підстав.
1. Відповідно до вимог п. 3.5.5 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» не підтверджено відсутність підстави, передбачених п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у Гарантійному листі щодо відсутності підстав за ст. 17 Закону Учасник навпаки зазначає про наявність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі – «відкрита ліквідаційна процедура».
2. Відповідно до п.2.2 частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Копії документів (наказ про призначення, витяг із або копія штатного розпису, посадові обов’язки, копія диплому про вищу освіту, копія сторінок трудової книжки або витяг з послужного списку), що підтверджують наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності особи (осіб), до посадових обов’язків якої (яких) входить організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків, а також відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами.
В порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» надано документи, які не можуть бути прийняті на підтвердження відповідності вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами. Так, надана копія медичної довідки відповідальної особи оформлена з порушенням вимоги п. 3.1.4 ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації - не завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою. В сертифікаті нарколога зазначена дата народження відповідальної особи 29.05.1961 р.н., тоді як в сертифікаті психіатра, довідці МВС та трудовій книжці зазначена дата 25.09.1961 р.н.
3. Відповідно до вимог п. 31.1 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, який виконується, Учасник має надати копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують часткове виконання договору), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» надані копії податкових накладних, які всупереч вимогам п. 3.1.4 ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, тобто виконання договору не підтверджено належним чином.
4. На виконання п.1.1 частини 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі. У Технічних вимогах (п. 36.2 ч. 6) передбачено, що охоронники повинні бути забезпечені спеціальним одягом захисту від негоди, медичними аптечками та засобами оперативного зв’язку, а також дозволеними до використання засобами протидії та особистого захисту. У наданій Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» довідці про наявність обладнання відсутні відомості про наявність спеціального одягу захисту від негоди, медичних аптечок та спеціальних засобів (окрім наручників). Отже учасником не дотримано вимог тендерної документації до складання довідки про наявність обладнання відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі.
5. Відповідно до вимог пп.2.1 п. 2 ч. 5 розділу Ш Учасник повинен надати у складі тендерної довідку від Учасника за наведеною формою, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* на бланку підприємства Учасника, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з охорони необхідних для виконання умов договору із зазначенням посади, стажу та освіти) не менш ніж 10 працівників відповідної кваліфікації. Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з охорони, в якій зазначено 10 працівників, однак, в порушення вимог тендерної документації інформація про стаж роботи надано лише по 9 працівникам, відсутні відомості про стаж роботи Жулай Юрія Олександровича.
Відповідно до п.п.3.5.3. ч. 5 розділу Ш у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
6. Відповідно до п. 5.4. ч. 2 розділу V тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної документації Оригінал або копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу) та наданням гарантійного листа з зазначенням відповідного пункту статуту щодо діяльності підприємства, яке повинно відповідати предмету закупівлі або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту). Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений 04.10.2018, на якому відсутня відмітка державного реєстратора, але при цьому не надано довідку або опис з зазначенням коду доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу.
7. Також Учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано довідку на підтвердження повноважень службової особи, в якій зазначено, що «згідно п. 10.7 Статуту директор Єфімов Григорій Євстафійович, має обмежені повноваження щодо укладання угод. Згідно Протоколу № 1 ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» від 09.09.2019 року, керівнику Єфімову Григорію Євстафійовичу, надано повноваження представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції, підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах, без обмежень по сумі».
Протокол № 1 ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» від 09.09.2019 року у складі тендерної пропозиції відсутній.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасника надано Рішення № 1 одноособового учасника від 09.09.2019, у якому зазначено про надання згоди на вчинення Товариством правочину з іншим замовником - КП «Одесміськелектротранс». А також надано директору Товариства права підпису договору з КП «Одесміськелектротранс».
Це рішення не відповідає ані вимогам п. 3.1.3 ч. 1 розділу Ш щодо підтвердження повноважень щодо підпису договору, ані вимогам п. 5.1.4 ч. 2 розділу V щодо надання рішення (протоколу) щодо схвалення правочину. Отже, підтвердження схвалення правочину та надання повноважень на підписання договору про закупівлю в пропозиції ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» взагалі не надані.
Таким чином наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС», передбачені п.1 ч. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп. 5.3.1 ч. 3 розділу V тендерної документації. За наявності таких порушень, які є більш чисельними та суттєвими, ніж ті, на підставі яких відхилено пропозиції попередніх Учасників, прийняття пропозиції ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» та укладення з ним договору неможливе та можете свідчити про наявність змови з цим Учасником.
Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС».
В разі не усунення порушень законодавства, допущених при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМП-ЮГ» маємо намір оскаржувати рішення Замовника до Антимонопольного Комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000034 ● d6d7188981fd47c0990f0c92f6c75998
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 09:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2019-09-04-000802-c 04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 17:00:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги, яка проводиться комунальним підприємством «Фортеця» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2019-09-04-000802-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3.5.2. частини 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про проходження навчання з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» на Цюка Василя Івановича?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 5.4. частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут без відмітки державного реєстратора або довідки, опису, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «АККЕРМАН-СЕРВІС» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2019 № 9) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 12.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-22 15:13:14
Пояснення
Пояснення щодо проведеного моніторингу
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-11-22 15:10:52
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення щодо проведеного моніторингу ДАСУ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
811 810,80
UAH з ПДВ
|
739 027,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОЛІМП-ЮГ" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
739 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" |
924 164,64
UAH з ПДВ
|
923 133,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АККЕРМАН-СЕРВІС" |
1 031 721,60
UAH з ПДВ
|
1 031 721,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНСГРУПЛОГІСТИКА" |
1 031 755,00
UAH з ПДВ
|
1 031 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Відхилено |
739 027,08
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 15:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ОЛІМП-ЮГ" #33933584 |
Відхилено |
739 200,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 16:00
|
|
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" #42306010 |
Відхилено |
923 133,64
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 16:05
|
|
ТОВ "АККЕРМАН-СЕРВІС" #38425977 |
Переможець |
1 031 721,60
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 12:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 листопада 2019 15:19 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, шо виникли через виявлені порушення Законодавства з питань публічних закупівель |
22 листопада 2019 15:18
|
Повідомлення |