Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення та впровадження медичної інформаційної системи
Installation and implementation of medical information system
Очікувана вартість
7 252 718,00 UAH
UA-2019-09-04-000757-b 4389040c1f6942fb8f39ec23be913aad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Додаткові контактні особи: Дмитро Сиволап
+380612190505
syvolap_zokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporizka oblasna klinichna likarnya ZOR
National ID: 02006716
Contact point: Kostiantyn Stelmakov
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Additional contacts: Дмитро Сиволап
+380612190505
syvolap_zokl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 15:25
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:53
Очікувана вартість: 7 252 718,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Publication date: 04 вересня 2019 11:08
Enquiries until: 27 вересня 2019 15:25
Complaints submission until: до 03 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2019 15:25

Information

Estimated total value: 7 252 718 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Scope of the procurement
Джерело фінансування - медична субвенція
The source of funding is a medical subvention
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети медичного програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Medical software packages
CPV: 48180000-3
Період постачання: з 21 жовтня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:53
Зміни до ТД.pdf
30 вересня 2019 14:53
ТД МЕДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА (зі змінами).doc
04 вересня 2019 11:08
Проект договору.docx
30 вересня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:53
Зміни до ТД.pdf
30 вересня 2019 14:53
ТД МЕДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА (зі змінами).doc
04 вересня 2019 11:08
ТД МЕДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА.doc
04 вересня 2019 11:08
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000757-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 05 вересня 2019 10:26
Дискримінаційна вимога в ТД
Система eHealth, Система впроваджується в Україні в рамках медичної реформи, яку просуває в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.
19 жовтня 2017 року Верховна Рада прийняла Закон «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», який набрав чинності 30 січня 2018 року.

В ТД вказано: “­ПЗ повинно існувати у якості «промислового зразка» не менше 3 років; ”.

Так как сама медична реформа та система eHealth почала впроваджуватись два роки тому, то наявність на ринку більше 3 років, для ПЗ є дискримінаційною.

такі вимоги можуть є дискримінаційними, звужувати коло потенційних учасників процедури закупівлі та порушують принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме: недискримінація учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, а також не відповідають вимогам, встановлених частиною 4 статті 22 Закону: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».

Просимо внести зміни у даний пункт тендерної документації, оскільки лише 2018 року запрацював ЦК eHealth. Відповідни попередній досвід не можна вважати досвідом бо це був досвід впровадження іншої системи з іншим функціоналом
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 13:48
КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 - 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (Встановлення та впровадження медичної інформаційної системи) ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-09-04-000757-b за адресою www.prozorro.gov.ua (далі – Процедура закупівлі).
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 05 вересня 2019 року стосовно нібито присутньої дискримінаційної вимоги, пояснюємо наступне.
В основу інформаційного забезпечення ПЗ повинен бути покладений принцип
однократного ведення і єдиного місця збереження даних та багаторазового їх
використання для вирішення задач медичної інформаційної системи. Зважаючи, що у
Замовника налічується більше 1500 штатних працівників, а це є значною кількістю майбутніх користувачів, МІС повинно забезпечувати зберігання і обробку даних в єдиній базі. Впровадження медичної інформаційної системи є поетапним та довготривалим процесом, розрахований не на один місяць. Замовник прописав вимогу, щодо існування запропонованого програмного забезпечення медичної інформаційної системи на
ринку не менше 3 років, для захисту себе від компаній, які не мають достатньої
компетентності у сфері ПЗ МІС та тих, що тільки почали впровадження свого продукту,
так як дана МІС повинна функціонувати і охоплювати всі структурні підрозділи Замовника. Нині Замовник являє потужний спеціалізований лікувально-діагностичний заклад на 776 ліжок, з понад 50 структурними підрозділами. Обласна лікарня має вищу акредитаційну категорію, є науково-практичною базою для 6 кафедр Запорізького державного медичного університету, 7 кафедр Запорізької медичної академії післядипломної освіти, Запорізького медичного училища. У 25 спеціалізованих відділеннях щорічно отримують лікування понад 20 тисяч пацієнтів, виконується до 8 тисяч оперативних втручань. Консультативна допомога надається 140 тис. пацієнтів щороку за 40 лікарськими спеціальностями. На сучасному технологічному та професійному рівні працюють діагностичні підрозділи лікарні: спеціалізовані лабораторії – клініко-діагностична, імунологічна, бактеріологічна, експрес-біохімічна. Активно використовуються прогресивні методики – магнітно-резонансна томографія, ендоскопія, рентгенологічна та ультразвукова діагностика. Лікарня має потужний реабіалітаційно-фізіотерапевтичний комплекс.
Відповідно ПЗ МІС не може розроблятися в процесі впровадження.
Дана вимога захищає Замовника від неякісного товару.
Разом з тим, слід наголосити, що аналогічне оскаржуване питання було розглянуто на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія), де скаржником було товариство з обмеженою відповідальністю "Медстар Солюшенс" (код ЄДРПОУ: 36625942). Так, Колегія згідно з рішенням № 4983-р/пк-пз від 23.04.2019 року відмовила Скаржнику в задоволені його позиції, щодо нібито присутньої дискримінації у вимозі за тендерною документацією, котра передбачала: "вимоги до досвіду впровадження: ПЗ МІС повинно існувати на ринку більше 5 років. Учасник повинен надати підтвердження періоду існування ПЗ МІС".
Отже, враховуючи практику розгляду скарг Колегії, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000757-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 05 вересня 2019 10:31
Дискримынація
В ТД є наступна вимога: "ПЗ МІС повинно бути успішно впроваджене у щонайменше у 10 муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України"

Вимога щодо надання певної кількості аналогічних договорів є надмірною та дискримінаційною, та була розглянута АМКУ не один раз (Рішення від 03.03.2017 1002, Рішення від 14.03.2017 № 1207, рішення від 16.03.2017 № 1279) та визначено: “Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника”
Вимога щодо наявності досвіду виконання з конкретними Замовниками (конкретною формою власності) є також дискримінаційною та розглянута АМКУ (Рішення від 26.09.2018 № 9941) визначено - “Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного з бюджетними установами”.

Просимо внести зміни в даний пункт тендерної документації, без вказання форм власності попередніх Замовників та кількості виконаних аналогічних договорів.
В іншому випадку дані вимоги ТД будуть оскаржені у АМКУ, де є вже приценденти визнання подібних вимог - дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 13:51
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 05 вересня 2019 року стосовно нібито присутньої дискримінаційної вимоги, в частині надання документального підтвердження стосовно впровадження запропонованої ПЗ МІС в щонайменше у 10 муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України, пояснення дещо ідентичні до пояснень згідно з вимогою UA-2019-09-04-000757-b.c1.
Поряд з тим, слід відзначити, що Замовником не передбачалось надання відповідної кількості аналогічних договорів, що підтверджує впровадження запропонованого ПЗ МІС в різних муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України. Тобто, Ваша вимога не містить об’єктивного обґрунтування. Натомість положення тендерної документації, передбачають документальне підтвердження, згаданої Вами нібито дискримінаційної вимоги, у вигляді: інформаційної довідки із зазначенням контактних осіб та номерів телефону. Однак, варто наголосити, що згідно з положеннями частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тобто, надання не достовірної та/або неправдивої інформації, в результаті може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Отже, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000757-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 05 вересня 2019 10:34
Дискримінаційна вимога в ТД
Вимога в ТД "• Замовнику має бути надана можливість розгортання тестового серверу системи для навчання та відпрацьовування налаштувань і конфігурувань системи" є дискримінаційною.


Однак згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" - "Згідно ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Ст. 1 Закону визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Таким чином, Замовник має перевіряти пропозицію учасника, надану в електронному вигляді, на відповідність умовам тендерної документації, а запропонований та поставлений ним товар - на відповідність технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній пропозиції."
Окрім того, згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №551-р/пк-ск від 23.03.2016, якщо Замовником у Документації не визначений, зокрема, порядок проведення перевірки зразків на відповідність вимогам Документації, то така вимога є дискримінаційною, бо проведення Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.

Прошу внести зміни у тендерну документацію, адже дана вимога порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" та загальні принципи здійснення публічних закупівель.
В випадку не внесення даних змін дані вимоги будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 13:53
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 05 вересня 2019 року стосовно нібито присутньої дискримінаційної вимоги, в частині надання гарантійного листа котрий передбачає можливість розгортання тестового серверу системи для навчання та відпрацьовування налаштувань і конфігурувань системи пояснюємо наступне.
Дана вимога не може тлумачитись дискримінаційною, позаяк не вимагає від учасників закупівлі надати послуги по розгортанню тестового серверу системи для навчання та відпрацювання налаштувань і конфігурації запропонованого програмного забезпечення медичної інформаційної системи. Зазначена вимога, слугує в якості інформативного підтексту, тобто учасник повинен бути ознайомлений з відповідною вимогою і не заперечувати, щодо надання відповідних послуг під час укладання договору про закупівлю, де відповідні положення можуть бути ініційованими (зазначеними) зі сторони Замовника.
Враховуючи, порівняно велику кількість ліцензій, що мають бути встановлені на базі Замовника, з іншими публічними закупівлями де предметом є також ПЗ МІС. Замовник повинен бути захищений від поставки не якісного продукту, а відтак спочатку доцільно провести ознайомлення із так званою демонстраційною версією, котра забезпечить Замовника у використанні абсолютно усіх функціональних завдань, котрі стоять наразі перед останнім. І лише потім здійснити, замовлення поставки повного обсягу предмету договору - Ліцензій користувачів – 433 шт. з впровадженням вказаних примірників ПЗ «Медична інформаційна система» на комп’ютерному обладнанні Замовника.
Здійснене посилання на практику розгляду скарг Колегією, є не доцільним, оскільки Замовник не вимагає надання будь-яких зразків (демо-версій ПЗ МІС) на стадії періодів уточнення і звернень, а також подачі тендерних пропозицій, аж до самого моменту укладання договору.
Отже, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000757-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 05 вересня 2019 10:38
Дискримінація в ТД
Вимога що надання екпертниї висновнків є дискримінаціною, адже отримання даного документу процес, котрий триває 6 місяців, згідно до чинного законодавства, та з моменту оголошення до моменту подачі документів потенційний учасник не може отримати даний документ, що автоматично звужує коло потенційних учасників. просимо внести зміни в тендерну документацію.

Просимо внести зміни в ТД інакше дана вимога буде оскаржена в АМКУ. А в АМКУ є позитивний досвід задоволення подібних скарг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 14:07
У закладі розпочато побудову КСЗІ у відповідності до чинного законодавства. Виходячи із Закону України «Про інформацію» (1992), Закон України «Про доступ до публічної інформації, Закон України «Про захист персональних даних, Закон України «Про електроннідокументи та електронний документообіг» Згідно ДСТУ 2226-93 «Автоматизовані системи. Терміни та визначення», Закон України «Про Державну службу спеціального зв'язку, Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіївінформації, які містять службову інформацію, Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційнихсистемах, НД ТЗІ 3.7-003-2005 «Порядок проведення робіт із створення КСЗІ в ІТС», Закону України «Про захист інформації в ІТС а саме: Стаття 2. Об'єкти захисту в системіОб'єктами захисту в системі є інформація, що обробляєтьсяв ній, та програмне забезпечення, яке призначено для обробки цієї інформації. Стаття 8. Умови обробкиінформації в системі Інформація, яка є власністю держави, або ІзОД, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням КСЗІ з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідностіздійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Для створення КСЗІ, яка є власністю держави, або ІзОД, вимога щодозахисту якої встановлена законом, використовуються засобизахисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний
експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічногозахисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів
здійснюються в порядку, встановленому законодавством.
Отже, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Документи

10 вересня 2019 13:48
ВІДПОВІДЬ на Вимогу_10.26.docx

Документи

10 вересня 2019 13:51
ВІДПОВІДЬ на Вимогу_10.31.docx

Документи

10 вересня 2019 13:53
ВІДПОВІДЬ на Вимогу_10.34.docx

Документи

10 вересня 2019 14:07
ВІДПОВІДЬ на Вимогу_10.38.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-04-000757-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 27 вересня 2019 17:28
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог
Усунення дискримінаційних вимог, що суттєво звужують коло потенційних учасників закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 01.10.2019 № 13933.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 12:07

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 17:27
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2019
UA-2019-09-04-000757-b4389040c1f6942fb8f39ec23be913aad
Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 20:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 20:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 20:57
Dovidka_19259540980130450744.pdf
17 жовтня 2019 20:57
Dovidka_19259540980130450744.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:35
6. Довідки переможця.pdf
17 жовтня 2019 16:35
Dovidka_19282347830380296250.pdf
17 жовтня 2019 16:35
Dovidka_19282347830380296250.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:35
2. Довідка (1).zip
17 жовтня 2019 16:35
1. Довідка.zip
17 жовтня 2019 16:35
4. Документ_ЄДР_1005853574.zip
15 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:02
15. Відгук Доктор Елекс.pdf
03 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:03
50. Трудові книжки.pdf
03 жовтня 2019 15:03
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:54
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 17:54
4. Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:54
29. Порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2019 17:54
51. Піскун, Microsoft.pdf
02 жовтня 2019 17:54
43. Довiдка про досвiд.pdf
02 жовтня 2019 17:54
10. Заява про відмову.pdf
02 жовтня 2019 17:54
44. Договір 1213 від 17.12.2018.pdf
02 жовтня 2019 17:54
46. Лист-вiдгук 144_2240.pdf
02 жовтня 2019 17:54
52. Сертифікати, Елекс.pdf
02 жовтня 2019 17:54
48. Диплом, Піскун.pdf
02 жовтня 2019 17:54
27. Інтеграція ДЕ із 1С.pdf
02 жовтня 2019 17:53
50. Керівники проекту.pdf
02 жовтня 2019 17:53
48. Накази, Піскун.pdf
02 жовтня 2019 17:53
48. Максимов, диплом.pdf
02 жовтня 2019 17:53
46. Лист-вiдгук 1213.pdf
02 жовтня 2019 17:53
26. Отримання оновлення.pdf
02 жовтня 2019 17:53
5_11. Лист пояснення.pdf
02 жовтня 2019 17:53
34. Про характеристики.pdf
02 жовтня 2019 17:53
46. Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2019 17:53
25. Технічна підтримка.pdf
02 жовтня 2019 17:53
20. Перелік заходів.pdf
02 жовтня 2019 17:53
15. Лист-вiдгук.pdf
02 жовтня 2019 17:53
6. Документ_ЄДР_1005769942.zip
02 жовтня 2019 17:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВ АЛТ Україна Лтд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ" 7 230 000,00
UAH з ПДВ
7 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 7 252 718,00
UAH з ПДВ
7 252 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 20:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 20:58
Електронний підпис
17 жовтня 2019 20:57
Dovidka_19259540980130450744.pdf
17 жовтня 2019 20:57
Dovidka_19259540980130450744.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:35
6. Довідки переможця.pdf
17 жовтня 2019 16:35
Dovidka_19282347830380296250.pdf
17 жовтня 2019 16:35
Dovidka_19282347830380296250.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:35
2. Довідка (1).zip
17 жовтня 2019 16:35
1. Довідка.zip
17 жовтня 2019 16:35
4. Документ_ЄДР_1005853574.zip
15 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:02
15. Відгук Доктор Елекс.pdf
03 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:03
50. Трудові книжки.pdf
03 жовтня 2019 15:03
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:07
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:54
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 17:54
4. Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:54
29. Порівняльна таблиця.pdf
02 жовтня 2019 17:54
51. Піскун, Microsoft.pdf
02 жовтня 2019 17:54
43. Довiдка про досвiд.pdf
02 жовтня 2019 17:54
10. Заява про відмову.pdf
02 жовтня 2019 17:54
44. Договір 1213 від 17.12.2018.pdf
02 жовтня 2019 17:54
46. Лист-вiдгук 144_2240.pdf
02 жовтня 2019 17:54
52. Сертифікати, Елекс.pdf
02 жовтня 2019 17:54
48. Диплом, Піскун.pdf
02 жовтня 2019 17:54
27. Інтеграція ДЕ із 1С.pdf
02 жовтня 2019 17:53
50. Керівники проекту.pdf
02 жовтня 2019 17:53
48. Накази, Піскун.pdf
02 жовтня 2019 17:53
48. Максимов, диплом.pdf
02 жовтня 2019 17:53
46. Лист-вiдгук 1213.pdf
02 жовтня 2019 17:53
26. Отримання оновлення.pdf
02 жовтня 2019 17:53
5_11. Лист пояснення.pdf
02 жовтня 2019 17:53
34. Про характеристики.pdf
02 жовтня 2019 17:53
46. Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2019 17:53
25. Технічна підтримка.pdf
02 жовтня 2019 17:53
20. Перелік заходів.pdf
02 жовтня 2019 17:53
15. Лист-вiдгук.pdf
02 жовтня 2019 17:53
6. Документ_ЄДР_1005769942.zip
02 жовтня 2019 17:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
Переможець 7 230 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
7 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:18
Тріумф ІТ 73-10ТБ викон.doc укладений
28 грудня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 10:03
Додаткова угода № 1_ТОВ Тріумф ІТ.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 10:03
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:58
Договір_ТОВ Тріумф ІТ.pdf укладений
05 листопада 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строків дії договору
Номер договору про закупівлю: 73-10ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 230 000,00
UAH