Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 20551088 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 |
Контактна особа: |
Дутчак Василь Іванович +380503736649 gu@if.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 242 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється після фактичної поставки товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 16:04 |
протокол 63 2019 компи.pdf | |
04 вересня 2019 16:03 |
Тендер 63 компи 04 09 2019.doc | |
04 вересня 2019 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. У вимогах до предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), п.З визначено обов'язок Учасника чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Крім того, п. 2 цих вимог визначено, що для належного захисту Інтересів Замовника щодо авторизованого джерела походження товару, що пропонується учасником, учасники торгів повинні надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти товар у відповідності до пропозиції. Зазначене вище гарантує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
3. Вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації, відповідно до якої вітчизняні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Вимоги до технічних характеристик обладнання, визначені у тендерній документації не передбачають виготовлення його виробником під замовлення. У пропозиціях компаній, які займаються продажем обладнання, що є предметом закупівлі, є достатня пропозиція моделей обладнання, в тому числі різних виробників, які задовольняють технічним вимогам з терміном доставки значно меншим ніж зазначено в тендерній документації. Отже, враховуючи технічні вимоги до обладнання, встановлений термін поставки не може вважатись дискримінаційним по відношенню до Учасників. Крім того, термін поставки визначений з врахуванням виробничої необхідності зазначеного обладнання.
Вимагаємо:
• Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО» на підставі частині сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.
2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.
3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.
Виходячи з вищенаведеного, вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Щиро дякуємо за увагу.
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:
1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.
2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.
3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.
1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.
2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.
3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.
Виходячи з вищенаведеного, вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:
1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.
2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.
3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000061 ● 711ec647840a4386ac2963b352da90ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.11.2019 № 63
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-04-000746-c 04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-04 10:10:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Персональні комп’ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-04-000746-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Які документи надано учасником-переможцем ТОВ " АСАП ДЕМО " для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону в паперовому вигляді?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-06 19:04:25
пояснення
Управлінню Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надає документи, які були подані учасником-переможцем за предметом закупівлі «Персональні комп’ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» за номером UA-2019-09-04-000746-c - ТОВ "АСАП ДЕМО" для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», додаються, а саме:
1. Довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у ст.17 Закону;
2. Довідка, що підтверджує відсутність не знятої чи не погашеної судимості ;
3. Інформаційна довідка про те, що службова (посадова) особа не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4. Інформаційна довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
5. Довідка про відсутність заборгованості із сплати обов’язкових платежів;
Документи, що підтверджують відсутність не знятої чи не погашеної судимості, відсутність корупційних правопорушень та заборгованості із сплати обов’язкових платежів підписані електронним цифровим підписом.
Додаток: файл асапдемо ст.17 Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо розгляду висновку про результати моніторингу Щодо усунення порушень вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 щодо не внесення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі та вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону щодо не зазначення вимоги про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зазначаємо, що частиною другою статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі - Закон) встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки, наразі процедура закупівлі завершена, можливості для внесення відповідних змін до тендерної документації не має. Одночасно повідомляємо, що ТОВ "АСАП ДЕМО" в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист про захист довкілля від 10.09.2019 року № 1521-19. На виконання вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону в п.1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Згідно з пунктом 2 цього розділу визначено, що ціна пропозиції повинна враховувати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, тобто ціна повинна включати податок на додану вартість. На вимогу п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасником процедури закупівлі надано довідку від 23.09.2019 року № 111763 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ витягнуто з електронного кабінету за посиланням https://cabinet.sts.gov.ua/registers/dedit та підписано: підписувач [1]: Когутко Марина Сергіївна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС, серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000BE652C0070F97800 мітка часу:23.09.2019 16:30:20; підписувач [2]: Фесенко Валентин Анатолійович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС, серійний номер: 20B4E4ED0D30998C0400000096652C00CAF87800, мітка часу: 23.09.2019 16:43:30. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області укладено договір про закупівлю з ТОВ "АСАП ДЕМО" від 09.10.2019 року № 150 та досягнуто всіх істотних умов договору. Закон України "Про публічні закупівлі" не містить переліку істотних умов договору про закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 36 цього Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. І саме, кодифіковані норми цих документів містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони договору, а саме предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, договір від 09.10.2019 року № 150 за істотними умовами відповідає проекту договору, який наданий в пропозиції учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
2019-12-17 18:04:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
1 018 980,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 19:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 18:36
|
догов1р компи асап демо 2019.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 18:35
|
протокол 73 24 09 2019 компи.pdf | укладений |
25 вересня 2019 11:04
|