Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп"ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 242 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000746-c 00817f7d23614bcaa63460f4d3c10173
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Василь Іванович

+380503736649 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Дутчак Василь Іванович
+380503736649
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:42
Очікувана вартість: 1 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп"ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Персональні комп"ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється після фактичної поставки товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:04
протокол 63 2019 компи.pdf
04 вересня 2019 16:03
Тендер 63 компи 04 09 2019.doc
04 вересня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 06 вересня 2019 19:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі вимоги до предмету закупівлі визначені в тендерній документації. Встановлені чіткі вимоги щодо складових та конкретних характеристик (специфікацій) предмету закупівлі, відповідність яких є критерієм оцінки пропозицій Учасників, незалежно від торгової марки товару.
2. У вимогах до предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), п.З визначено обов'язок Учасника чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Крім того, п. 2 цих вимог визначено, що для належного захисту Інтересів Замовника щодо авторизованого джерела походження товару, що пропонується учасником, учасники торгів повинні надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти товар у відповідності до пропозиції. Зазначене вище гарантує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
3. Вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації, відповідно до якої вітчизняні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 вересня 2019 18:52
Строк постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати укладання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 19:58
Відповідь на запитання, щодо предмету закупівлі: персональні комп’ютери закупівля UА-2019-09-04-000746-с.
Вимоги до технічних характеристик обладнання, визначені у тендерній документації не передбачають виготовлення його виробником під замовлення. У пропозиціях компаній, які займаються продажем обладнання, що є предметом закупівлі, є достатня пропозиція моделей обладнання, в тому числі різних виробників, які задовольняють технічним вимогам з терміном доставки значно меншим ніж зазначено в тендерній документації. Отже, враховуючи технічні вимоги до обладнання, встановлений термін поставки не може вважатись дискримінаційним по відношенню до Учасників. Крім того, термін поставки визначений з врахуванням виробничої необхідності зазначеного обладнання.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", Код ЄДРПОУ:39602713
Дата подання: 26 вересня 2019 11:11
Звернення до замовника, щодо ТОВ «АСАП ДЕМО» недостовірною інформацією, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО» на підставі частині сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
Скасована
Дата: 26 вересня 2019 11:15
Причина: Неякісне завантаження графічного документу
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", Код ЄДРПОУ:39602713
Дата подання: 26 вересня 2019 11:26
Щодо надання ТОВ «АСАП ДЕМО» недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі
У цій вимозі надані докази надання ТОВ «АСАП ДЕМО» недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Вимагаємо:
• Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АСАП ДЕМО» на підставі частині сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Дискваліфікувати учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 17:16
вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:

1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.

2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.

3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.

Виходячи з вищенаведеного, вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 26 вересня 2019 14:58
ВІдповідь на звернення/вимогу учаснику ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
Більш детально у відповіді на звернення.
Щиро дякуємо за увагу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2019 17:41

Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:

1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.

2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.

3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", Код ЄДРПОУ:39602713
Дата подання: 26 вересня 2019 18:17
Зверненя до замовника
Очікуємо відповідь від замовника. З повагою, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 17:20
вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:

1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.

2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.

3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.

Виходячи з вищенаведеного, вимогу ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» залишити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000746-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 27 вересня 2019 12:31
Відповідь на звернення/вимогу учасника ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
більш детально у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2019 17:42

Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області розглянуло звернення Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за результатами якої повідомляємо наступне:

1. Тендерний комітет ГУ ПФУ в Івано-Франківській області дійшов висновку, що зукупівля проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотримання принципів відкритості, прозорості, недискимінації учасників та максимальної економії та ефективності.

2. Вважаємо лист про офіційне представництво Acer в Україні (“Лист про офіційне представництво АCER в Україні.pdf») та авторизаційний лист про повноваження («Авторизаційний лист АCER Івано-Франківськ.pdf»”) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСАП ДЕМО» достатніми для підтвердження компетенції українського представництва АCER в Україні (АСЕР СЕЙЛЗ ІНТЕРНЕШНЛ), що в тому числі підтвержується інформацією реєстрів та відкритих джерел.

3. Згідно вимог тендерної документації основним критерієм для визначення переможця торгів є ЦІНА. Учасник ТОВ «АСАП ДЕМО» запропонував найнижчу цінову пропозицію, що є визначальним при проведенні закупілі за бюджетні кошти, враховуючи принцип максимальної економії та ефективності та те, що запропонований товар належить відомій та визнаній в світі торговій марці.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 11:11
Звернення до замовника
26 вересня 2019 11:11
Аналіз ПК АСЕR

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 11:26
Вимога до Замовника
26 вересня 2019 11:26
Аналіз ПК АСЕR

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 14:58
відповідь на звернення.pdf
26 вересня 2019 14:58
Acer нот. заверение.pdf
26 вересня 2019 14:58
стр. 109.pdf
26 вересня 2019 14:58
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 18:17
Звернення до замовника 2

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 12:31
відповідь на звернення 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000061 ● 711ec647840a4386ac2963b352da90ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.11.2019 № 63

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.11.2019 №63

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-04-000746-c 04.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 10:10:49

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Персональні комп’ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-04-000746-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Які документи надано учасником-переможцем ТОВ " АСАП ДЕМО " для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону в паперовому вигляді?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-06 19:04:25

пояснення


Управлінню Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області


Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області надає документи, які були подані учасником-переможцем за предметом закупівлі «Персональні комп’ютери ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» за номером UA-2019-09-04-000746-c - ТОВ "АСАП ДЕМО" для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», додаються, а саме:
1. Довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у ст.17 Закону;
2. Довідка, що підтверджує відсутність не знятої чи не погашеної судимості ;
3. Інформаційна довідка про те, що службова (посадова) особа не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4. Інформаційна довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
5. Довідка про відсутність заборгованості із сплати обов’язкових платежів;
Документи, що підтверджують відсутність не знятої чи не погашеної судимості, відсутність корупційних правопорушень та заборгованості із сплати обов’язкових платежів підписані електронним цифровим підписом.
Додаток: файл асапдемо ст.17 Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо розгляду висновку про результати моніторингу Щодо усунення порушень вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 щодо не внесення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі та вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону щодо не зазначення вимоги про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля зазначаємо, що частиною другою статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі - Закон) встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки, наразі процедура закупівлі завершена, можливості для внесення відповідних змін до тендерної документації не має. Одночасно повідомляємо, що ТОВ "АСАП ДЕМО" в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист про захист довкілля від 10.09.2019 року № 1521-19. На виконання вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону в п.1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Згідно з пунктом 2 цього розділу визначено, що ціна пропозиції повинна враховувати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, тобто ціна повинна включати податок на додану вартість. На вимогу п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасником процедури закупівлі надано довідку від 23.09.2019 року № 111763 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ витягнуто з електронного кабінету за посиланням https://cabinet.sts.gov.ua/registers/dedit та підписано: підписувач [1]: Когутко Марина Сергіївна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС, серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000BE652C0070F97800 мітка часу:23.09.2019 16:30:20; підписувач [2]: Фесенко Валентин Анатолійович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС, серійний номер: 20B4E4ED0D30998C0400000096652C00CAF87800, мітка часу: 23.09.2019 16:43:30. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області укладено договір про закупівлю з ТОВ "АСАП ДЕМО" від 09.10.2019 року № 150 та досягнуто всіх істотних умов договору. Закон України "Про публічні закупівлі" не містить переліку істотних умов договору про закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 36 цього Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. І саме, кодифіковані норми цих документів містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони договору, а саме предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, договір від 09.10.2019 року № 150 за істотними умовами відповідає проекту договору, який наданий в пропозиції учасника ТОВ «АСАП ДЕМО».

2019-12-17 18:04:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 018 980,00
UAH з ПДВ
1 018 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 1 209 168,00
UAH з ПДВ
1 209 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 11:16
Довідка несудимість.pdf
19 вересня 2019 19:15
Електронний підпис
19 вересня 2019 19:11
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
19 вересня 2019 19:11
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
19 вересня 2019 19:11
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
19 вересня 2019 19:11
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
19 вересня 2019 19:11
Acer - Вывод СЭС.PDF
19 вересня 2019 19:11
інформ лист про ПЗ.pdf
19 вересня 2019 19:10
36__3~1.PDF
19 вересня 2019 19:09
30. Договір ЦНАП Поділ.pdf
19 вересня 2019 19:09
29. Договір ЦНАП Київ.pdf
19 вересня 2019 19:09
28. Договір МОЗ.pdf
19 вересня 2019 19:09
27. Договір КІНТЕГРО.pdf
19 вересня 2019 19:09
23. 120 робочих днів.pdf
19 вересня 2019 19:09
22..Витяг пдв.pdf
19 вересня 2019 19:09
21.Витяг ЄДР.pdf
19 вересня 2019 19:09
20.Виписка.pdf
19 вересня 2019 19:09
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
19 вересня 2019 19:09
2. тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 19:09
2-E78D~1.PDF
19 вересня 2019 19:09
19. паспорт код Возний.pdf
19 вересня 2019 19:09
17. Опис 2.pdf
19 вересня 2019 19:09
16.Опис 1.pdf
19 вересня 2019 19:09
14. Наказ про призначення.pdf
19 вересня 2019 19:09
12.Статут новий.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 19:11
Електронний підпис
19 вересня 2019 19:08
8 Виняг платника ПДВ.pdf
19 вересня 2019 19:08
2 7 Сервісні центри DELL.pdf
19 вересня 2019 19:08
7 Статут Софт Продакшн.pdf
19 вересня 2019 19:08
2 6 Dell щодо Microsoft.pdf
19 вересня 2019 19:08
5 2 Договір 18062019.pdf
19 вересня 2019 19:07
5 1 Договор 01102018.pdf
19 вересня 2019 19:07
2 2 DELL ISO 9001_2015 завір_копія.pdf
19 вересня 2019 19:07
3 Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 19:07
2 10 Підвищені вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 1 018 980,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 19:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 19:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
1 018 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 18:37
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 18:36
догов1р компи асап демо 2019.pdf укладений
09 жовтня 2019 18:35
протокол 73 24 09 2019 компи.pdf укладений
25 вересня 2019 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 018 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 169 830,00 UAH)