Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
скраплений газ
liquefied gas
liquefied gas
Очікувана вартість
2 612 016,00 UAH
UA-2019-09-04-000741-b ● 0aee244489264145bdee08754a4e9cef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ПОЛТАВАГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03351912 |
Вебсайт: | http://poltavagaz.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Володимира Козака, 2А |
Контактна особа: |
Коваленко Наталія Олександрівна 380532563125 kovalenko@poltavagaz.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Joint Stock Company "Operator of the gas distribution system Poltavagaz" |
National ID: | 03351912 |
Contact point: |
Kovalenko Natalia Aleksandrovna 380532563125 kovalenko@poltavagaz.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 2 612 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 121,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 04 вересня 2019 11:07 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 2 612 016 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 121 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220000 літр
скраплений газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська область, Полтавська область (згідно п.2 додатку 1 тендерної документації)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
liquefied gas
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 14:16 |
ТД ПММ Полтавагаз ГАЗ зі змінами 2.doc | |
30 жовтня 2019 14:11 |
ТД ПММ Полтавагаз ГАЗ зі змінами 2.doc | |
30 жовтня 2019 13:36 |
Зміни № 2 до ТД ПММ газ.pdf |
30 жовтня 2019 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 жовтня 2019 14:16 |
ТД ПММ Полтавагаз ГАЗ зі змінами 2.doc
|
||||||||||||
30 жовтня 2019 14:11 |
ТД ПММ Полтавагаз ГАЗ зі змінами 2.doc
|
||||||||||||
30 жовтня 2019 13:36 |
Зміни № 2 до ТД ПММ газ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000741-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 12 вересня 2019 16:26
Дискримінаційні вимоги, що прописані під конкретного учасника
Вимагаємо внести зміни до тендерних документацій торгів UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності, а автозаправні комплекси за договорами оренди по Полтавській області використовує лише ТОВ "Торговий дім Автотранс-Ойл", ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА". Всі інші оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС по всій території України ( Авіас, AMIC, Glusko, ОККО, WOG тощо) та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від «Договір оренди». Проте це жодним чином не свідчить про їх ненадійність, адже для відпуску товару на своїх та партнерських АЗК використовують талони та смарт-карти єдиного зразка та бренду. Таким чином вимога тендерної документації: «Адреси базувань АЗС (вимоги Технічного завдання (п.2 Додатку 1)) в кількості не менше 60% (або не менше 13 базувань) повинні бути забезпечені заправкою пальним на власних або орендованих АЗС учасника.» являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, який постійно використовують Замовники у Полтавській області для проведення торгів за участю ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та їх надійних «помічників» ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА" явно не за ринковими цінами.
Таким чином вимагаємо видалити вимоги стосовно власних або орендованих АЗС та копії ліцензій на право роздрібної торгівлі на власних або орендованих АЗС згідно адрес базування.
Також просимо пояснити чому прописана вимога «не менше 60% (або не менше 13 базувань) повинні бути забезпечені заправкою пальним на власних або орендованих АЗС учасника», адже, якщо Ви допускаєте можливість залучення партнерських АЗС, то чому обмежуєте їх кількість та що взагалі мається на увазі під терміном «партнерська АЗС»? Зазначаємо, що дивним чином саме 13 АЗС під брендом BVS, які орендує ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» було зазначено у їх попередній пропозиції по закупівлі UA-2019-03-21-000593-c (файл додається), яка була відмінена Вами у терміновому порядку ще до розгляду скарги, яка була подана до АМКУ. Хотілося б також дізнатися чому порівняно з умовами попередньої документації зникла вимога стосовно необхідності віддаленості не більше 7 км відносно вашого структурного підрозділу у СМТ Диканька, де ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не мають АЗС. Та взагалі чим можна пояснити той факт, що до одних структурних підрозділів діє правило віддаленості у 7 км, а для інших-ні, якщо всі вони будуть здійснювати заправку автотранспорту на стаціонарних АЗС, а не наливом?
Для усунення будь-яких «незрозумілих співпадінь» технічних можливостей ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» з кваліфікаційними критеріями попередніх та діючих Ваших закупівель, вимагаємо вилучення будь-яких дискримінаційних вимог, які обмежують участь надійних постачальників нафтопродуктів, які мають технічні можливості для виконання проекту договору у Вашій редакції. В інакшому разі доведеться шукати справедливості в АМКУ, де будуть доведені вище зазначені факти не тільки по цим закупівлям,а і по іншим торгам у Полтавській області, де ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» із залученням «технічного учасника» ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА" за рахунок дискримінаційних факторів отримали перемоги та уклали договори про співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином вимагаємо видалити вимоги стосовно власних або орендованих АЗС та копії ліцензій на право роздрібної торгівлі на власних або орендованих АЗС згідно адрес базування.
Також просимо пояснити чому прописана вимога «не менше 60% (або не менше 13 базувань) повинні бути забезпечені заправкою пальним на власних або орендованих АЗС учасника», адже, якщо Ви допускаєте можливість залучення партнерських АЗС, то чому обмежуєте їх кількість та що взагалі мається на увазі під терміном «партнерська АЗС»? Зазначаємо, що дивним чином саме 13 АЗС під брендом BVS, які орендує ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» було зазначено у їх попередній пропозиції по закупівлі UA-2019-03-21-000593-c (файл додається), яка була відмінена Вами у терміновому порядку ще до розгляду скарги, яка була подана до АМКУ. Хотілося б також дізнатися чому порівняно з умовами попередньої документації зникла вимога стосовно необхідності віддаленості не більше 7 км відносно вашого структурного підрозділу у СМТ Диканька, де ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не мають АЗС. Та взагалі чим можна пояснити той факт, що до одних структурних підрозділів діє правило віддаленості у 7 км, а для інших-ні, якщо всі вони будуть здійснювати заправку автотранспорту на стаціонарних АЗС, а не наливом?
Для усунення будь-яких «незрозумілих співпадінь» технічних можливостей ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» з кваліфікаційними критеріями попередніх та діючих Ваших закупівель, вимагаємо вилучення будь-яких дискримінаційних вимог, які обмежують участь надійних постачальників нафтопродуктів, які мають технічні можливості для виконання проекту договору у Вашій редакції. В інакшому разі доведеться шукати справедливості в АМКУ, де будуть доведені вище зазначені факти не тільки по цим закупівлям,а і по іншим торгам у Полтавській області, де ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» із залученням «технічного учасника» ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА" за рахунок дискримінаційних факторів отримали перемоги та уклали договори про співпрацю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 16:51
Для виконання ліцензійних зобов’язань по послугах розподілу природного газу АТ «Полтавагаз» повинно отримувати надійне та безперебійне постачання пального для автотранспорту, при цьому в повному обсязі виключити будь-які ризики несвоєчасного виконання ремонтно-відновлюваних та інших робіт із залученням спецтехніки, враховуючи вищезазначене повідомляємо:
1. Відповідно до Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” (із змінами і доповненнями, далі - Закон №481/95) з 1 липня 2019 року запроваджено ліцензування оптової, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального. Так як пальне на заправних станціях буде відпускатись згідно умов роздрібної торгівлі, тому тендерним комітетом АТ «Полтавагаз» внесено у перелік документів, які подає переможець торгів , копію ліцензії на право роздрібної торгівлі на власних або орендованих АЗС згідно адрес базування.
2. Забезпечення заправкою пальним на власних або орендованих АЗС учасника «не менше 60% (або не менше 13 базувань) (тобто більшої половини адрес базувань) дає змогу бути впевненими у надійному постачанні пального у будь-який момент.
3. Зникнення вимоги стовно необхідності віддалення не більше 7 км відносно структурного підрозділу смт.Диканька вул.Пушкіна 33 пояснюється не великою кількістю АЗС в даному місці, тому вирішено розширити конкуренцію між учасниками.
Введення обмеження по віддаленості АЗС від адрес базування необхідне для зменшення витрат на заправку автотранспорту.
4. У технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації) маються на увазі «партнерські договори або договори які гарантують виконання учасниками умов тендерного договору».
1. Відповідно до Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального” (із змінами і доповненнями, далі - Закон №481/95) з 1 липня 2019 року запроваджено ліцензування оптової, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального. Так як пальне на заправних станціях буде відпускатись згідно умов роздрібної торгівлі, тому тендерним комітетом АТ «Полтавагаз» внесено у перелік документів, які подає переможець торгів , копію ліцензії на право роздрібної торгівлі на власних або орендованих АЗС згідно адрес базування.
2. Забезпечення заправкою пальним на власних або орендованих АЗС учасника «не менше 60% (або не менше 13 базувань) (тобто більшої половини адрес базувань) дає змогу бути впевненими у надійному постачанні пального у будь-який момент.
3. Зникнення вимоги стовно необхідності віддалення не більше 7 км відносно структурного підрозділу смт.Диканька вул.Пушкіна 33 пояснюється не великою кількістю АЗС в даному місці, тому вирішено розширити конкуренцію між учасниками.
Введення обмеження по віддаленості АЗС від адрес базування необхідне для зменшення витрат на заправку автотранспорту.
4. У технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації) маються на увазі «партнерські договори або договори які гарантують виконання учасниками умов тендерного договору».
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000741-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 вересня 2019 16:50
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Зважаючи на пояснення на зміни вимог у порівнянні з попередніми Вашими закупівлями у березні-квітні 2019 року, а саме:
«Зникнення вимоги стовно необхідності віддалення не більше 7 км відносно структурного підрозділу смт.Диканька вул.Пушкіна 33 пояснюється не великою кількістю АЗС в даному місці, тому вирішено розширити конкуренцію між учасниками.»
Вимагаємо внести логічні зміни до вимог тендерної документації в частині кількості підрозділів базування автотранспорту Замовника на відстані не більше 7 км. Виходячи із інформації відкритих джерел (файл додається) на відстані не більше 7 км відносно структурного підрозділу СМТ. Диканька вул. Пушкіна 33 знаходиться дві АЗС різних операторів. Така ж кількість автозаправних комплексів знаходиться біля ваших підрозділів у смт.Машівка вул. Василя Стуса 2;м.Зіньків вул. Паркова 146; с.Козельщина вул. Суворова 8; м. Заводське вул.Матросова 12; смт. Опішня вул. Незалежності 2. Також однакова кількість АЗС ( по три) знаходяться біля базування у смт. В.Багачка вул. Гірська 2Д * та смт.Шишаки вул. Будівельників 5 *, де не розповсюджується вимога стосовно 7 км, а дивним чином на м. Карлівка вул. Радевича 22 та м.Лохвица пров. Тесленка 3А вона розповсюджується. Виходячи з вище наведеного аби « розширити конкуренцію між учасниками» вимагаємо від Вас послідовності у рішеннях та скасувати вимогу стосовно віддалення не більше 7 км від структурних підрозділів, що були зазначені вище.
Також ще раз наголошуємо, що вимога стосовно лише власних або орендованих АЗС є дискримінаційною та прописаною конкретно під одного Учасника, ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017». Адже договори оренди, я к і будь-які інші можуть також бути розірвані чи змінені після проведення торгів. Підкреслюємо, що міжемітентські договори на обслуговування бланків дозволів, штрих-карток, паливних корток тощо, які емітовані Учасниками є гарантією безперебійності постачання нафтопродуктів на рівні з договорами оренди, тим паче, якщо бренд на картці повністю співпадає з назвою АЗС, де відбувається відпуск паливно-мастильних матеріалів. Ще раз вимагаємо внести зміни до вимог тендерної документації та прирівняти міжемітентські договори на обслуговування до договорів оренди аби «розширити конкуренцію між учасниками»
Розгорнути
Згорнути
«Зникнення вимоги стовно необхідності віддалення не більше 7 км відносно структурного підрозділу смт.Диканька вул.Пушкіна 33 пояснюється не великою кількістю АЗС в даному місці, тому вирішено розширити конкуренцію між учасниками.»
Вимагаємо внести логічні зміни до вимог тендерної документації в частині кількості підрозділів базування автотранспорту Замовника на відстані не більше 7 км. Виходячи із інформації відкритих джерел (файл додається) на відстані не більше 7 км відносно структурного підрозділу СМТ. Диканька вул. Пушкіна 33 знаходиться дві АЗС різних операторів. Така ж кількість автозаправних комплексів знаходиться біля ваших підрозділів у смт.Машівка вул. Василя Стуса 2;м.Зіньків вул. Паркова 146; с.Козельщина вул. Суворова 8; м. Заводське вул.Матросова 12; смт. Опішня вул. Незалежності 2. Також однакова кількість АЗС ( по три) знаходяться біля базування у смт. В.Багачка вул. Гірська 2Д * та смт.Шишаки вул. Будівельників 5 *, де не розповсюджується вимога стосовно 7 км, а дивним чином на м. Карлівка вул. Радевича 22 та м.Лохвица пров. Тесленка 3А вона розповсюджується. Виходячи з вище наведеного аби « розширити конкуренцію між учасниками» вимагаємо від Вас послідовності у рішеннях та скасувати вимогу стосовно віддалення не більше 7 км від структурних підрозділів, що були зазначені вище.
Також ще раз наголошуємо, що вимога стосовно лише власних або орендованих АЗС є дискримінаційною та прописаною конкретно під одного Учасника, ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017». Адже договори оренди, я к і будь-які інші можуть також бути розірвані чи змінені після проведення торгів. Підкреслюємо, що міжемітентські договори на обслуговування бланків дозволів, штрих-карток, паливних корток тощо, які емітовані Учасниками є гарантією безперебійності постачання нафтопродуктів на рівні з договорами оренди, тим паче, якщо бренд на картці повністю співпадає з назвою АЗС, де відбувається відпуск паливно-мастильних матеріалів. Ще раз вимагаємо внести зміни до вимог тендерної документації та прирівняти міжемітентські договори на обслуговування до договорів оренди аби «розширити конкуренцію між учасниками»
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2019 10:34
Діяльність АТ «Полтавагаз» (далі- замовник) спрямована на безаварійний та безперебійний розподіл природного газу споживачам в межах затверджених постановою НКРЕ КП №778 від 15.06.2017 р (зі змінами) та своєчасну ліквідацію будь-яких надзвичайних ситуацій, тому повідомляємо:
1. У відповідності п.8 наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання» №285 від 15.05.2015 р. чисельність і технічне оснащення аварійно-диспечерських служб встановлюється керівництвом газорозподільного підприємства, виходячи із характеру та обсягів заявок, що надходять на "104", з врахуванням місцевих умов і місця дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади аварійно - диспечерської служби на місце аварій не пізніше ніж за 40 хвилин. На аварійний виклик бригада АДС повинна виїхати протягом 5 хвилин, що вимагає значного скорочення часу на підготовчі роботи, в т.ч. заправку автомобілів аварійно-диспечерських служб. Тому максимальне скорочення відстаней на заправку має значний вплив на виконання господарської діяльності замовника.
2. У юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення вимог до учасників не має на меті обмеження конкуренції чи надання переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС. Виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією отримання пального в необхідній кількості та в будь-який зручний час для замовника.
1. У відповідності п.8 наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання» №285 від 15.05.2015 р. чисельність і технічне оснащення аварійно-диспечерських служб встановлюється керівництвом газорозподільного підприємства, виходячи із характеру та обсягів заявок, що надходять на "104", з врахуванням місцевих умов і місця дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади аварійно - диспечерської служби на місце аварій не пізніше ніж за 40 хвилин. На аварійний виклик бригада АДС повинна виїхати протягом 5 хвилин, що вимагає значного скорочення часу на підготовчі роботи, в т.ч. заправку автомобілів аварійно-диспечерських служб. Тому максимальне скорочення відстаней на заправку має значний вплив на виконання господарської діяльності замовника.
2. У юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення вимог до учасників не має на меті обмеження конкуренції чи надання переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС. Виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією отримання пального в необхідній кількості та в будь-який зручний час для замовника.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000741-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 24 вересня 2019 12:18
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Просимо все-таки надати конкретні пояснення стосовно вибірковості вимог віддаленості АЗС учасників до ваших структурних підрозділів. Чому при рівних кількостях АЗК до одних ця вимога застосована, а для інших ні? Виходячи з відповіді по першій вимозі ви хочете максимально збільшити конкуренцію, а відповідно до другої - ситуація є вибірковою. Дивним чином ці вимоги не стосуються регіонів, де ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не має орендованих АЗС, що ще раз доводить умисну підготовку вимог документації саме під цього постачальника, адже зважаючи на бюджети закупівель для їх успішності навіть не потрібно двох учасників, які відповідали б вимогам, а достатньо «технічного учасника» ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА", який також не зможе їх задовольнити. Невже біля ваших підрозділів у смт.Диканька вул.Пушкіна 33;смт. В.Багачка вул. Гірська 2Д, смт.Шишаки вул. Будівельників 5, с.Чутове вул. Короленка 4, с. Сенча вул. Героїв України 7, смт. Чорнухи вул. Стовпова, 73 не розповсюджується дія ваших принципів : «Діяльність АТ «Полтавагаз» (далі- замовник) спрямована на безаварійний та безперебійний розподіл природного газу споживачам в межах затверджених постановою НКРЕ КП №778 від 15.06.2017 р (зі змінами) та своєчасну ліквідацію будь-яких надзвичайних ситуацій, тому повідомляємо: 1. У відповідності п.8 наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання» №285 від 15.05.2015 р. чисельність і технічне оснащення аварійно-диспечерських служб встановлюється керівництвом газорозподільного підприємства, виходячи із характеру та обсягів заявок, що надходять на "104", з врахуванням місцевих умов і місця дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади аварійно - диспечерської служби на місце аварій не пізніше ніж за 40 хвилин. На аварійний виклик бригада АДС повинна виїхати протягом 5 хвилин, що вимагає значного скорочення часу на підготовчі роботи, в т.ч. заправку автомобілів аварійно-диспечерських служб. Тому максимальне скорочення відстаней на заправку має значний вплив на виконання господарської діяльності замовника.»
Вкотре вимагаємо припинити відстоювати інтереси ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та обмежувати доступ до участі у закупівлях найбільших нафтотрейдерів по території України. Адже аби взяти участь у торгах доведеться змінити способи і методи господарювання, місця ведення господарської діяльності, що в умовах великих підприємств є неможливим за час, який наданий для підготовки документації.
Розгорнути
Згорнути
Вкотре вимагаємо припинити відстоювати інтереси ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та обмежувати доступ до участі у закупівлях найбільших нафтотрейдерів по території України. Адже аби взяти участь у торгах доведеться змінити способи і методи господарювання, місця ведення господарської діяльності, що в умовах великих підприємств є неможливим за час, який наданий для підготовки документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2019 09:02
АТ «Полтавагаз» для раціонального використання коштів отриманих від господарської діяльності не може проводити закупівлю палива за оптовими цінами, тому що товариство не є платником акцизного податку,а також немає акцизних складів як стаціонарних, так і пересувних для зберігання пального.
Враховуючи фінансовий стан товариства та на виконання п.8 наказу Мінпаливенерго фактичні витрати на заправку автотранспорту, крім витрат на доставку бригад для ліквідацію будь-яких надзвичайних ситуацій та для забезпечення безаварійного та безперебійного розподілу природного газу споживачам, мають бути скорочені. Враховуючи, що бригада АДС має виїхати на виклик протягом 5 хвилин:
в умовах села середня швидкість руху авто АДС становить 40 км, при цьому авто проїде 3,4 км. за 5 хв., тобто максимальна відстань до АЗС повинна бути не більше 2,5 – 3 км з урахуванням часу на збір бригади та безпосередню заправку.
в умовах міста середня швидкість руху авто АДС становить 70 км, при цьому авто проїде 5,83 км. за 5 хв., тобто максимальна відстань до АЗС повинна бути не більше 4,5 – 5,2 км з урахуванням часу на збір бригади, затори та безпосередню заправку.
Враховуючи розміщення адрес базування та АЗС було прийнято рішення про встановлення обмеження до 7 км. На відстанях де діє вимога встановлення не більше 7 км, згідно проведеного аналізу розміщення АЗС, є мінімум 2 АЗС, де можливо провести заправку автомобілів. Тобто згідно принципів здійснення закупівель вимоги описані в тендерній документації забезпечують конкуренцію між учасниками та максимальну економію.
У зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів проводиться уже втретє, провівши повторний аналіз розміщення АЗС , шляхом внесення змін до тендерної документації, скориговано вимогу стосовно віддалення не більше 7 км від структурних підрозділів
Враховуючи фінансовий стан товариства та на виконання п.8 наказу Мінпаливенерго фактичні витрати на заправку автотранспорту, крім витрат на доставку бригад для ліквідацію будь-яких надзвичайних ситуацій та для забезпечення безаварійного та безперебійного розподілу природного газу споживачам, мають бути скорочені. Враховуючи, що бригада АДС має виїхати на виклик протягом 5 хвилин:
в умовах села середня швидкість руху авто АДС становить 40 км, при цьому авто проїде 3,4 км. за 5 хв., тобто максимальна відстань до АЗС повинна бути не більше 2,5 – 3 км з урахуванням часу на збір бригади та безпосередню заправку.
в умовах міста середня швидкість руху авто АДС становить 70 км, при цьому авто проїде 5,83 км. за 5 хв., тобто максимальна відстань до АЗС повинна бути не більше 4,5 – 5,2 км з урахуванням часу на збір бригади, затори та безпосередню заправку.
Враховуючи розміщення адрес базування та АЗС було прийнято рішення про встановлення обмеження до 7 км. На відстанях де діє вимога встановлення не більше 7 км, згідно проведеного аналізу розміщення АЗС, є мінімум 2 АЗС, де можливо провести заправку автомобілів. Тобто згідно принципів здійснення закупівель вимоги описані в тендерній документації забезпечують конкуренцію між учасниками та максимальну економію.
У зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів проводиться уже втретє, провівши повторний аналіз розміщення АЗС , шляхом внесення змін до тендерної документації, скориговано вимогу стосовно віддалення не більше 7 км від структурних підрозділів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-04-000741-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:57
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 13:38
рішення від 03.10.2019 № 14175 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 13:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 15086.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 17:31
рішення від 21.10.2019 № 15086.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до документації відповідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2019 14:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 листопада 2019
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ПОЛТАВАГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03351912 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Володимира Козака, 2А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
2 296 800,00
UAH з ПДВ
|
1 977 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 398 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
2 332 000,00
UAH з ПДВ
|
2 076 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
1 977 800,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 14:57
|
Додаткова угода 4 до договору7.47.19 від 02.12.2019.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:37
|
Додаткова угода 3 до договору 7.47.19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:23
|
Додаткова угода 2 до договору 7.47.19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:11
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 13:57
|
Договір скраплений газ.pdf | укладений |
02 грудня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 7/47/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 7/47/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 7/47/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 7/47/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |