Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
163 410,00 UAH
UA-2019-09-04-000736-c a4650f2cc5ea45008ffb8af5fe8fb33e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 163 410,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Протягом 30 (тридцяти) банківських днів, але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно акту прийому-передачі наданих послуг, підписаних представником кінцевого одержувача послуг та уповноваженими представниками Замовника.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

04 вересня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:54
ТД__622-19_Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновленн.doc
04 вересня 2019 15:54
Оголошення_.doc
04 вересня 2019 15:54
Договір.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 87 948,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 876,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 вересня 2019 14:33
Закінчення: 23 вересня 2019 14:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Протягом 30 (тридцяти) банківських днів, але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно акту прийому-передачі наданих послуг, підписаних представником кінцевого одержувача послуг та уповноваженими представниками Замовника. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 72 370,00
UAH з ПДВ
72 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 86 193,60
UAH з ПДВ
86 193,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:27
IMG_0001.jpg
10 жовтня 2019 09:27
IMG_0002.jpg
19 вересня 2019 10:49
4.3.1.2_відгук.pdf
19 вересня 2019 10:49
Мариуп_ТЗ лот1.pdf
19 вересня 2019 10:49
2.1_витяг ЄП_ 2019.pdf
19 вересня 2019 10:49
1.3._Лист-згода.pdf
19 вересня 2019 10:49
5,1_Лист-підтверд_догов .pdf
19 вересня 2019 10:49
Гарант_лист.pdf
19 вересня 2019 10:49
1.1_Довідка відомості.pdf
19 вересня 2019 10:49
4.3.1.1_відгук.PDF

Публічні документи

19 вересня 2019 15:57
2.pdf
19 вересня 2019 15:57
7.pdf
19 вересня 2019 15:57
10.pdf
19 вересня 2019 15:57
3.pdf
19 вересня 2019 15:57
12.pdf
19 вересня 2019 15:57
11.pdf
19 вересня 2019 15:57
1.pdf
19 вересня 2019 15:57
5.pdf
19 вересня 2019 15:57
Мариуп_РОЯЛ_1.pdf
19 вересня 2019 15:57
8.pdf
19 вересня 2019 15:57
9f.pdf
19 вересня 2019 15:57
витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2019 15:57
виписка з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 15:57
6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 72 370,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
72 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 17:00
Звіт про виконання договору 19793ПК.docx укладений
22 травня 2020 17:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
doc01398720191228075708 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
Повідомлення про зміни до договору Каширин (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:58
doc00686320191025090121.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення зміни до пунктів 1.1., 6.1.1., 11.1. та доповнити розділ 15 Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» пунктом 15.3., доповнити Договір Додатком №2 «Перелік обладнання та розшифровка вартості послуг з технічного обслуговування принтерів, заправки та відновлення картриджів по виробничому підрозділу «Маріупольське вагонне депо» філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» на січень -березень 2020 року»; 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19793/Ю/ДУ1; 14. Сума договору після внесення змін: 86 750,00 грн. без ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга відповідно Додатків до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19793/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19793/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 5 990,00
UAH