Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів
Очікувана вартість
187 570,00 UAH
UA-2019-09-04-000625-a ● 347c2ff69eb24d599608c74c6d9354a5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06716538 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7 |
Контактна особа: |
Карабанова Світлана Федорівна 380577607416 dmatagp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 187 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ'яненка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. 2. КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування". | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 16:05 |
Оголошення від 04.09.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:35
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Департаментом розглянуте Ваше запитання щодо аналогів, еквівалентів предмета закупівлі та участі ФОП.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені у додатку № 2 «Технічні вимоги» до оголошення. Торгова марка або модель, яка не відповідає зазначеним вимогам не розглядається.
2. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення учасник повинен обов’язково зазначити наступне:
- відомості про учасника процедури закупівлі;
- у специфікації «Найменування товару» зазначити марку, модель (тип) багатофункціонального пристрою/принтеру/знищувача документів, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю товару.
3. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення, а саме у специфікації зазначене: у т.ч. ПДВ 20% **, де
** Розраховується Постачальником з урахуванням Податкового кодексу України. У разі надання пропозиції Постачальником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ.
Пропонуємо прийняти участь у закупівлі товару, а саме багатофункціональних пристроїв, принтерів та знищувачів документів на рівних умовах для всіх учасників.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені у додатку № 2 «Технічні вимоги» до оголошення. Торгова марка або модель, яка не відповідає зазначеним вимогам не розглядається.
2. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення учасник повинен обов’язково зазначити наступне:
- відомості про учасника процедури закупівлі;
- у специфікації «Найменування товару» зазначити марку, модель (тип) багатофункціонального пристрою/принтеру/знищувача документів, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю товару.
3. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення, а саме у специфікації зазначене: у т.ч. ПДВ 20% **, де
** Розраховується Постачальником з урахуванням Податкового кодексу України. У разі надання пропозиції Постачальником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ.
Пропонуємо прийняти участь у закупівлі товару, а саме багатофункціональних пристроїв, принтерів та знищувачів документів на рівних умовах для всіх учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2372221549 |
Відхилено |
152 153,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 10:07
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
175 553,10
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 12:49
|
Договір від 07.10.2019.PDF | укладений |
07 жовтня 2019 15:43
|