Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів
Очікувана вартість
187 570,00 UAH
UA-2019-09-04-000625-a 347c2ff69eb24d599608c74c6d9354a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карабанова Світлана Федорівна

380577607416 dmatagp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 06716538
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, 7
Контактна особа: Карабанова Світлана Федорівна
380577607416
dmatagp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 15:42
Очікувана вартість: 187 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої, принтери та знищувачі документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ'яненка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. 2. КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування". Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:05
Оголошення від 04.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:35
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департаментом розглянуте Ваше запитання щодо аналогів, еквівалентів предмета закупівлі та участі ФОП.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Торгова марка або модель повинна відповідати усім технічним вимогам, які зазначені у додатку № 2 «Технічні вимоги» до оголошення. Торгова марка або модель, яка не відповідає зазначеним вимогам не розглядається.
2. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення учасник повинен обов’язково зазначити наступне:
- відомості про учасника процедури закупівлі;
- у специфікації «Найменування товару» зазначити марку, модель (тип) багатофункціонального пристрою/принтеру/знищувача документів, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю товару.
3. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Пропозиція фізичної особи – підприємця не платника ПДВ, як і усіх учасників, розглядається за остаточною ціною, яка вказана у оголошенні результатів після проведеного аукціону. Умови проведення аукціону для усіх однакові незалежно від того учасник є платником ПДВ чи ні. Відповідно до додатка № 3 «Комерційна пропозиція» до оголошення, а саме у специфікації зазначене: у т.ч. ПДВ 20% **, де
** Розраховується Постачальником з урахуванням Податкового кодексу України. У разі надання пропозиції Постачальником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ.
Пропонуємо прийняти участь у закупівлі товару, а саме багатофункціональних пристроїв, принтерів та знищувачів документів на рівних умовах для всіх учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 152 153,00
UAH з ПДВ
152 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 175 553,10
UAH з ПДВ
175 553,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 10:41
Гарантійний лист (1).pdf
13 вересня 2019 10:41
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 вересня 2019 10:41
ДОГОВІР.pdf
13 вересня 2019 10:41
Уст.док.підп..pdf
13 вересня 2019 10:41
Відомості про учасника.pdf
13 вересня 2019 10:41
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 11:24
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:30
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:28
Копія Статуту.pdf
11 вересня 2019 17:28
Копія Витягу_Енд_25.08.19.pdf
11 вересня 2019 17:28
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 вересня 2019 17:28
Копія Виписки з ЄДР.pdf
11 вересня 2019 17:28
Декларація HP m452dn.pdf
11 вересня 2019 17:28
Декларація HP M402DNE.pdf
11 вересня 2019 17:28
Декларація Canon iR2206.PDF
11 вересня 2019 17:28
Декларація Agent.pdf
11 вересня 2019 17:28
Декларації Canon 3010.pdf
11 вересня 2019 17:28
Висновок СЕЕ HP.pdf
11 вересня 2019 17:28
Висновок СЕЕ Canon.pdf
11 вересня 2019 17:28
10. Не сертифікація.pdf
11 вересня 2019 17:28
07. Надання документів.pdf
11 вересня 2019 17:28
05. Свідоцтво ПДВ.pdf
11 вересня 2019 17:28
04. 4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА
#2372221549
Відхилено 152 153,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:07
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 175 553,10
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
175 553,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 12:49
Договір від 07.10.2019.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 553,10
UAH (в тому числі ПДВ 29 258,85 UAH)