Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000584-b d492e683cb70454385ac6f7acb23804f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 10:44
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 10:44
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:54
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2105 пачка
Папір офісний формату А4 (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шмідта, 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 10:40
Тендерна документація папір 03.09.2019.doc
04 вересня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 10:40
Тендерна документація папір 03.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000584-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 вересня 2019 12:57
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-04-000584-b на закупівлю «Папір офісний формату А4 (за рахунок коштів Державного бюджету України)» де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-04-000584-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: білизна СІЕ не менше 154%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити параметр до паперу офісного формату А4 і викласти його в наступній редакції: білизна СІЕ не менше 150% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 18:32
Доброго дня!
Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області вивчено предметно ринок паперу та встановлено, що з аналогічними технічними характеристиками є наступні торгівельні марки паперу: Ocean (cutsize), JK Сopier, XEROX EXCLUSIVE та Xerox Limited Bridge House Oxford Road Uxbridge Middlesex UB8 1HS UK Company.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 162 927,00
UAH з ПДВ
162 927,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 182 124,60
UAH з ПДВ
182 124,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:04
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:04
доки переможця.pdf
20 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:41
ЦП 2.pdf
18 вересня 2019 15:20
Електронний підпис
18 вересня 2019 15:20
Документи частина 3.rar
18 вересня 2019 15:19
Документи частина 2.pdf
18 вересня 2019 15:19
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 08:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 162 927,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
162 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:04
звіт укладений
21 грудня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 16:43
Договір укладений
11 жовтня 2019 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 162 927,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 154,50 UAH)