Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000584-b ● d492e683cb70454385ac6f7acb23804f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 10:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 10:44 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2105 пачка
Папір офісний формату А4 (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шмідта, 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 10:40 |
Тендерна документація папір 03.09.2019.doc |
04 вересня 2019 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2019 10:40 |
Тендерна документація папір 03.09.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000584-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 вересня 2019 12:57
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-04-000584-b на закупівлю «Папір офісний формату А4 (за рахунок коштів Державного бюджету України)» де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-04-000584-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: білизна СІЕ не менше 154%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити параметр до паперу офісного формату А4 і викласти його в наступній редакції: білизна СІЕ не менше 150% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-04-000584-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: білизна СІЕ не менше 154%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити параметр до паперу офісного формату А4 і викласти його в наступній редакції: білизна СІЕ не менше 150% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 18:32
Доброго дня!
Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області вивчено предметно ринок паперу та встановлено, що з аналогічними технічними характеристиками є наступні торгівельні марки паперу: Ocean (cutsize), JK Сopier, XEROX EXCLUSIVE та Xerox Limited Bridge House Oxford Road Uxbridge Middlesex UB8 1HS UK Company.
Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області вивчено предметно ринок паперу та встановлено, що з аналогічними технічними характеристиками є наступні торгівельні марки паперу: Ocean (cutsize), JK Сopier, XEROX EXCLUSIVE та Xerox Limited Bridge House Oxford Road Uxbridge Middlesex UB8 1HS UK Company.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
162 927,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 15:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 16:04
|
звіт | укладений |
21 грудня 2019 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 16:43
|
Договір | укладений |
11 жовтня 2019 16:42
|