Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірниківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04334548 |
Місцезнаходження: | 44130, Україна , Волинська обл., c. Гірники, вул. Центральна,18 |
Контактна особа: |
Сидорук Наталія Володимирівна +380671036619 girn_1990@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 14:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 вересня 2019 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000014 ● 7d48e3aef3cd4b199d313718c7c3040c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2019 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.10.2019 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-04-000473-c від 04.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. За результатами моніторингу встановлено наступне: Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю від 24.09.2019 № 040919 протягом двох днів з дня його укладення, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Вказаний договір Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 02.10.2019 (на 8 день з дня його укладання)., Доводимо до Вашого відома, що договір про закупівлю від 24.09.2019 № 040919 був опублікований секретарем тендерного комітету той же ж день, коли він був наданий в розпорядження секретаря. Отже в цій частині наявне порушення порядку договору, проте відсутня вина секретаря тендерного комітету. 2. За результатами моніторингу встановлено наступне: Проведеним моніторингом встановлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в частині не відображення у формі повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) інформації про джерело фінансування закупівлі. Доводимо до Вашого відома наступне: З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Відповідно до регламенту роботи електронної системи закупівель Повідомлення про намір укласти договір формується системою автоматично на основі даних внесених Замовником в електронних полях. Проте відповідні зміни, які внесли рядок «Джерело фінансування закупівлі» до форми Повідомлення про намір укласти договір стали доступні для Замовників лише з 01.11.2019 р. – на момент формування у даній закупівлі така технічна можливість була відсутня. Водночас Замовник відобразив інформацію про джерело фінансування закупівлі у оголошенні у рядку «Примітки», що підтверджується скріншотом з веб-порталу уповноваженого органу. Замовник повідомляє, що в зв’язку з тим, що закупівлю було завершено ще до початку моніторингу, Замовник не має можливості здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в процесі оголошення, оскільки змінити/скасувати закупівлю можливо лише до укладення договору про закупівлю. Замовник повідомляє, що не має можливості здійснити заходи щодо усунення порушення порядку публікації. Оскільки неможливо усунути порушень Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому, а саме – опрацювати інформацію викладену у висновку, провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель.
2019-11-04 16:56:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Токарчук Віктор Сергійович #2323400056 |
Переможець |
259 826,63
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 12:06
|
File.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2019 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 09:06
|
File0004.PDF | укладений |
02 жовтня 2019 09:03
|