Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерний системний блок у зборі
Очікувана вартість
26 600,00 UAH
UA-2019-09-04-000450-b 7ff73ac738864960b1a44a2ca495c395
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 14:05
Очікувана вартість: 26 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 133,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Intel 6-Core i7-8700 3.2-4.6Ghz
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп'ютерний системний блок у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передача Товару у власність Покупця здійснюється Постачальником протягом двох робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки на партію Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 10:20
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 тендерної документації Примітка: *Якщо у найменуванні або класифікації товару містяться посилання на конкретну торгівельну марку або виробника – слід читати як «або еквівалент». У разі якщо учасником процедури закупівлі є вітчизняний учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 22 896,00
UAH з ПДВ
21 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 24 000,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 16:26
Цінова (оновлена).PDF
06 вересня 2019 15:17
Цінова пропозиція.PDF
06 вересня 2019 15:17
ТЗ (додаток 1 узгоджене).PDF
06 вересня 2019 15:17
Про відсутність підстав.PDF
06 вересня 2019 15:17
Порівняльна таблиця.PDF
06 вересня 2019 15:17
Інформація про учасника.PDF
06 вересня 2019 15:17
Договір.pdf
06 вересня 2019 15:17
Гарантійний лист.PDF
06 вересня 2019 15:17
Досвід виконаних робіт.PDF
06 вересня 2019 15:17
Сертифікати_DC_Link.pdf
06 вересня 2019 15:17
Авторизація_DC_Link_Зуб А.О.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 23:59
Якісні та кількісні 24000.pdf
09 вересня 2019 23:59
Пропозиція 24000.pdf
09 вересня 2019 23:59
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 21 899,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:51

Документи

11 вересня 2019 13:51
Протокол_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
21 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 13:51
Протокол_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:56
Договір_0002.pdf укладений
13 вересня 2019 14:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 899,00
UAH