Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво надземного переходу по вул. 68 Десантників, 2 для з’єднання будівель Миколаївського апеляційного суду, м. Миколаїв
Очікувана вартість
2 170 198,25 UAH
UA-2019-09-04-000386-a 91186d0a61ba47a8a3a670f55ec892c3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луняка Ксенія Олександрівна

+380512501724 ikunia3103@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42262466
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. 68 Десантників, 2
Контактна особа: Луняка Ксенія Олександрівна
+380512501724
ikunia3103@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Миколаївським апеляційним судом двічі – 24 липня 2019 року та 14 серпня 2019 року оголошувались відкриті торги за предметом закупівлі «Нове будівництво надземного переходу по вул. 68 Десантників, 2 для з’єднання будівель Миколаївського апеляційного суду, м. Миколаїв». Проте згідно звітів про результати закупівлі № UA-2019-07-24-000718-b та № UA-2019-08-14-001829-а торги не відбулись у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Це стало підставою для відміни торгів Миколаївським апеляційним судом. Вказана обставина дає право Замовнику – Миколаївському апеляційному суду застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 15 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Нове будівництво надземного переходу по вул. 68 Десантників, 2 для з’єднання будівель Миколаївського апеляційного суду, м. Миколаїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 68 Десантників, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 вересня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Будівельна компанія «Житлопромбуд-8»
#05409952
Переможець 2 170 198,25
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:17

Документи

04 вересня 2019 15:17
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Будівельна компанія «Житлопромбуд-8»
#05409952
2 170 198,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 15:17
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:30
звіт про виконання договору.pdf укладений
24 грудня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:13
додаткова угода _2 та додаток.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:04
Додаткова угода _2 внесення змін.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 13:28
Додаткова угода _1 від 27.09.2019.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:35
договір укладений
20 вересня 2019 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 Договору викласти в редакції: «3.1 Ціна Договору становить - 2 170 198,25 грн. (два мільйона сто сімдесят тисяч сто дев’яносто вісім гривень 25 коп.), в тому числі ПДВ - 361 699,71 грн., в тому числі обладнання – 2 644,18 грн. ( разом з ПДВ), в тому числі вартість робіт на поточний 2019 рік складає - 2 170 198,25 грн. (два мільйона сто сімдесят тисяч сто дев’яносто вісім гривень 25 коп.), в тому числі ПДВ - 361 699,71 грн., в тому числі обладнання – 2 644,18 грн. ( разом з ПДВ). 2. Доповнити Договір після пункту 3.3 пунктами 4.1- абзацом першим пункту 6.1.4 такого змісту: «IV. Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ -2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Розрахунки за придбане підрядником обладнання здійснюється на підставі типової форми № М-15 «Акт про прийняття устаткування». 4.2. Фінансування робіт Об'єкта здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) та наявності коштів на рахунку Замовника. 4.3. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених у п.4.1 Договору, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. 4.4. Розрахунок вартості виконаних робіт проводиться Підрядником щомісячно, відповідно до Порядку визначення вартості будівництва на території України ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і погодженої договірної ціни. 4.5. При виявленні в розрахунках за виконані роботи (форма КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Акт здачі змонтованого устаткування, які були відповідно оформлені і сплачені за попередні періоди) безперечних помилок і порушень діючого Порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення вказаних помилок. 4.6. Показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, які погоджені із Замовником на стадії визначення ціни пропозиції, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. 4.7. Заробітна плата розраховується виходячи з нормативних трудовитрат на підлягаючий виконанню обсяг робіт і усередненої вартості людино-години відповідної ланки робітників- будівельників і ланки робітників, зайнятих управлінням і обслуговуванням будівельних машин і механізмів, прийнятої відповідно до Додатку 1 до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». 4.8. Заготовчо-складські витрати визначаються по усередненим відсотковим показникам Держбуду України. V. Виконання робіт 5.1. Термін тривалості виконання робіт на Об'єкті: 31.12.2019 року. Роботи повинні проводитися згідно з Додатком № 2 «Календарний графік виконання робіт». Строк виконання робіт на Об'єкті може бути продовжено у випадках, передбачених чинним законодавством України. 5.2. Місце виконання підрядних робіт: м.Миколаїв, вул. 68 Десантників, 2. VI. Права і обов’язки Сторін 6.1. Замовник зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за виконані роботи, за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. 6.1.2. Приймати виконані роботи згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, Довідок про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3, Актів здачі змонтованого устаткування. 6.1.3. Інші обов’язки: - Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією протягом одного місяця після підписання Договору. - Сприяти Підряднику у виконанні робіт в порядку, встановленому Договором. - Негайно повідомити письмово Підрядника про виявлені недоліки в роботі. - У разі виявлення потреби у виконанні додаткових робіт на Об’єкті, розглянути звернення Підрядника та протягом п’яти днів повідомити його письмово про прийняте рішення та/або прийняти протокольне рішення за участю обох сторін. - Виконувати належним чином зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року (зі змінами) та іншими актами законодавства. 6.1.4. Повернути Підряднику Забезпечення виконання договору протягом п’яти банківських днів у разі:». 3. Пункт 12.1 Договору викласти в редакції: « 12.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 – «Договірна ціна»; Додаток №2 – «Календарний графік виконання робіт»; Додаток №3 – «План фінансування на поточний 2019 рік». 4. Інші умови Договору підряду № 20/09-19 від 20.09.2019 року залишити без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Додаткова угода №1 від 27.09.2019 року складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 6. Додаткова угода № 1 від 27.09.2019 року до Договору підряду №20/09-19 від 20.09.2019 року набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору, та діє до 31.12.2019 року але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 20/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти в наступній редакції: 3.1. Ціну Договору про закупівлю підрядних робіт № 20/09-19 від 20 вересня 2019 року зменшити на суму – 110310,84 грн. Вважати Ціну Договору суму в розмірі – 2059887,41 грн. (два мільйона п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 41 коп.), в тому числі ПДВ 0 343314,59 грн., в тому числі обладнання – 1338,74 грн. (разом з ПДВ) Залишок Ціни Договору на наступні бюджетні періоди за Договором підряду № 20/09-19 від 20 вересня 2019 року складає – 0,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 20/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 059 887,41
UAH (в тому числі ПДВ 343 314,56 UAH)