Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021-2015 -39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі з монтажем)
Очікувана вартість
92 968,34 UAH
UA-2019-09-04-000344-b ● fa14493094614aa98c4fff4b4f0229b5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 92 968,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 464,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Детальні характеристики вказані у технічному завданні.
Кошти підприємства
Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Шафа для одягу (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Шафа для паперів (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Шафа для паперів (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Стіл комп'ютерний (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Тумба габарити не менше 800х350х1050мм (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штука
Тумба: габарити не менше 800х350х1050мм (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Тумба: габарити не менше 350х350х650мм (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Полиця для документів навісна (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба мобільна: габарити не менше 400х450х700м (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба мобільна: габарити не менше 400х450х700мм (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штука
Вішалка для одягу (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Мобільна підставка для системного блоку (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа для документів не менше 600х320х800h (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба мобільна: габарити не менше 800х350х560мм (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл приставний: габарити не менше 800х600/32х750h (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл керівника: габарити не менше 1600х800/32х780h (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба приставна : габарити не менше 1100х350/32х750h (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба мобільна: габарити не менше 400х450х550h (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штука
Крісло керівника “Атлантіс” (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штука
Крісло офісне “Анкор” (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Кошти підприємства | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 09:57 |
Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
04 вересня 2019 09:57 |
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.docx | |
04 вересня 2019 09:57 |
Додаток № 3 Порівняльна таблиця товарів.docx | |
04 вересня 2019 09:57 |
Проект договору про закупівлю товару.docx | |
04 вересня 2019 09:57 |
Технічне завдання.pdf | |
04 вересня 2019 09:57 |
Додаток № 2 цінова пропозиція.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
76 292,00
UAH
|
76 292,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
88 133,00
UAH
|
88 133,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович |
92 600,00
UAH
|
92 600,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Переможець |
76 292,00
UAH
|
16 вересня 2019 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 11:30
|
Договір № 636 від 23.09.2019р..pdf | укладений |
23 вересня 2019 11:27
|