Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка
Computer Engineering
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000287-a f51a2d6bac3b4f4c960525a25a10d943
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федів Наталія Василівна

+380322765465 hm_zdorovye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Вебсайт: http://www.doz.adm-km.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Федів Наталія Василівна
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Додаткові контактні особи: Федів Наталія Василівна
+380382765465
hm_zdorovye@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTMENT of GUARD ZDOROV''YA KHMEL'NICKOY REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 02013337
Contact point: Fediv Natalia Vasyl
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Additional contacts: Fediv Nataliya Vasylivna
+380382765465
hm_zdorovye@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:41
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 04 вересня 2019 12:42
Enquiries until: 06 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт
Портативний комп'ютер (ноутбук) із програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Portable computer (notebook) with software
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 3 ЗТД 08.10.19.docx
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 2 ЗТД 08.10.19.docx
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 1 ЗТД 08.10.19.docx
09 жовтня 2019 16:52
ЗТД компютерна техніка 08.10.19.doc
02 жовтня 2019 12:25
Таблиця змін - компютерна техніка.doc
09 жовтня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 3 ЗТД 08.10.19.docx
02 жовтня 2019 12:25
Додаток 3 ЗТД 02.10.19.docx
26 вересня 2019 09:56
Додаток 3 ЗТД 25.09.19.docx
04 вересня 2019 12:42
Додаток 3.docx
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 2 ЗТД 08.10.19.docx
02 жовтня 2019 12:25
Додаток 2 ЗТД 02.10.19.docx
26 вересня 2019 09:56
Додаток 2 ЗТД 25.09.19.docx
04 вересня 2019 12:42
Додаток 2.docx
09 жовтня 2019 16:52
Додаток 1 ЗТД 08.10.19.docx
02 жовтня 2019 12:25
Додаток 1 ЗТД 02.10.19.docx
26 вересня 2019 09:56
Додаток 1 ЗТД 25.09.19.docx
04 вересня 2019 12:42
Додаток 1.docx
09 жовтня 2019 16:52
ЗТД компютерна техніка 08.10.19.doc
02 жовтня 2019 12:25
ЗТД компютерна техніка 02.10.19.doc
26 вересня 2019 09:56
ЗТД компютерна техніка 25.09.2019.doc
04 вересня 2019 12:42
ТД компютерна техніка 04.09.2019.doc
02 жовтня 2019 12:25
Таблиця змін - компютерна техніка.doc
26 вересня 2019 09:56
Таблиця змін - компютерна техніка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 09 вересня 2019 12:15
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:00
Шановний Замовнику! Проханна надати відповіді та рої'яснення з наступних технічних вимог до ноутбука: 1. Стосовно процесору. Чи розглядатиме Замовник, як такий, що відповідає вимогам, потужніший, ніж вимагається, процесор Pentium N5000? Який має вдвічі більшу кількість ядер, проте нижчу базову частоту? https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-Celeron-4205U-vs-Intel-Pentium-Silver-N5000/3460vs3204 2. Стосовна пам'яті - вимога "SoDiMM DDR4 1х4GB, PC2666". З якою метою вимагається пам'ять з частотою 2666, якщо зазначений Замовником процесор підтримує пам'ять DDR4 максимум 2133 МГц? https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/189309/intel-celeron-processor-4205u-2m-cache-1-80-ghz.html Необхідно переформулювати дану вимогу, наприклад "Частота пам'яті - повинна бути не нижчою, ніж максимальна, підтримувана запропонованим процесором". 3.Стосовно батареї - чи допустиме відхилення ємності батареї у Вт*Ч плюс-мінус 2-3% від зазначеної? Дана вимога є дискримінаційною, наприклад, для моделі HP 250 G7. Зазначені ноутбуки мають батареї 3 комірки 41Вт*ч. Крім цього, вимогу до батареї коректно буде викласти у вигляді необхідного часу автономної роботи, а не кількості комірок та їх ємності, оскільки різні виробники ноутбуків використовують батареї з різною кількістю комірок та мають різне енергоспоживання. Проте це не означає, що при меншій кількості комірок батарея "триматиме" менше. 4. Габарити ноутбука. Прохання повідомити, яким чином оцінюватиметься відповідність розмірів ноутбука вимогам Замовника? За сумою вимірів , чи іншим чином? Якщо буде запропоновано ноутбук, у якого один із вимірів розмір буде більшим, проте за двома іншими вимірами - меншим, ніж зазначено - чи буде вважатись ноутбук таким, що відповідає вимогам, якщо сума вимірів за його розмірами не перевищуватиме суму вимірів за розмірами, вказаними замовниками? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник викладає вимоги до портативного комп'ютера (ноутбука), які не є унікальними, побудовані на загальнодоступних компонентах, крім того тендерна документація не містить жодного посилання на те, що ноутбук повинен бути саме HP 250G7. Учасники у складі своєї пропозиції можуть запропонувати ноутбуки, які за своїми технічними характеристиками будуть не гірше ніж вимагається документацією. Замовник не обмежує учасників у тому, ноутбуки яких виробників запропонувати у складі своєї пропозиції
Технічні вимоги.
Дата подання: 13 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 17 вересня 2019 17:10
Доброго дня. Відповідь, надана Замовником на попереднє запитання, дає відповідь на запитання 1 та 3. Проте не надано відповідь стосовно частоти пам'яті та яким чином оцінюватиметься відповідність габаритів. Прохання надати відповіді. 1. Стосовна пам'яті - вимога "SoDiMM DDR4 1х4GB, PC2666". З якою метою вимагається пам'ять з частотою 2666, якщо зазначений Замовником процесор підтримує пам'ять DDR4 максимум 2133 МГц? https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/189309/intel-celeron-processor-4205u-2m-cache-1-80-ghz.html Необхідно переформулювати дану вимогу, наприклад "Частота пам'яті - повинна бути не нижчою, ніж максимальна, підтримувана запропонованим процесором". 2. Габарити ноутбука. Прохання повідомити, яким чином оцінюватиметься відповідність розмірів ноутбука вимогам Замовника? За сумою вимірів , чи іншим чином? Якщо буде запропоновано ноутбук, у якого один із вимірів розмір буде більшим, проте за двома іншими вимірами - меншим, ніж зазначено - чи буде вважатись ноутбук таким, що відповідає вимогам, якщо сума вимірів за його розмірами не перевищуватиме суму вимірів за розмірами, вказаними замовниками? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тобто всі пропозиціі з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Всі вимоги до предмету закупівлі викладені відповідно до потреб Замовника. Таким чином, учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз «або еквівалент». Технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Всі критерії документації відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо та звертаємо увагу, що для можливості надання учасниками пропозиції з еквівалентним товаром, в тендерній документації передбачено можливість закупівлі еквівалентного предмета закупівлі з технічними характеристиками, що є не гіршими, ніж ті, що вказані в тендерній документації. По питанням:

1. Не гірше ніж: SoDiMM DDR4 1х4GB, PC2666, не менше 2-х слотів (з можливістю розширення до 2+Гб)

3. Габаритні розміри повинні бути не більші за вказані.
Габаритні розміри
Дата подання: 19 вересня 2019 18:04
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:27
Доброго для. Чи допустиме відхилення від зазначених розмірів ноутбука у межах 2-3мм від зазначених, як у сторону збільшення , так і у сторону зменшення?
Відповідь: Тендерним комітетом Департаменту охорони здоров'я Хмельницької обласної адміністрації розглянуто Ваше запитання та вирішено внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000287-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 06 вересня 2019 13:54
Технічне завдання
Шановний замовник!

Детально проаналізувавши ваше технічне завдання, наші технічні спеціалісти прийшли до виновку, що окрім ноутбука HP 250G7, не можливо запропонувати вам аналогічні ноутбуки.
Штучно обмежевши конкуренцію, ви плануєте закупити ноутбук з найдешевшими комплектуючими, хоча ваш бюджет дозволяє закупити значно кращі ноутбуки.
Просимо привести тендерне завдання до відповідності до закону, і дати можливість учасниками запропонувати вам ноутбуки від інших брендів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 14:22
Доброго дня.
Відповідно до п.3 частини 2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовником торгів у Додатку №2 до тендерної документації вказано основні характеристики товару щодо якого проводиться процедура закупівлі. У тендерній документації відсутнє посилання на конкретну модель товару, зокрема на ноутбук HP 250G7, що у свою чергу не підтверджує ваше твердження.
У Вашій вимогі вказується, що Ви не маєте можливості запропонувати інший окрім ноутбуку, який заначено у вимозі.
Однак у вимозі не вказується у чому ж саме порушено ваше право, та які саме положення тендерної документації являються дискримінаційними, що унеможливлюють вашу участь.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не має можливості проаналізувати інформацію у чому ж порушені Ваші права
Номер вимоги: UA-2019-09-04-000287-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:33548986
Дата подання: 02 жовтня 2019 16:38
Скарга щодо технічних вимог.
Шановний Замовнику!
26 вересня Вами було внесено зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації стосувались, зокрема, технічних вимог ноутбуків. Оскільки нові вимоги ничже для батареї (35Вт/г замість 42 Вт/г), SSD-диска (тепер у вимогах він звичайний а не NVMe, тобто більш повільний), гірша відеокарта, відсутні вимоги стосовно карт-ридера, та найголовніше - термін гарантії, який вимагається - 12 місяців замість 36, тобто суттєво менший. Також в вимогах прибрали антивірус. Крім того виключивши з документації пункти 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6 пункту 8 додатку 2, тобто документів, які підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі Замовник має велику ймовірність закупівлі неякісного товару та/або фальсифікатів.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Змінами до тендерної документації Замовник порушує один із головних принципів публічних закупівель, а саме максимальної економії та ефективності. Звертаємо Вашу увагу на те, що ви плануєте закупівлю техніки з гіршими складовими, хоча бюджет дозволяє закупити кращі та більш збалансовані конфігурації ноутбуків. Просимо привести тендерне завдання у відповідність до закону. В іншому випадку ми плануємо звернутися до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 17:51
Доброго дня. Ваша вимога розглянута, тендерним комітетом вирішено її врахувати та внести відповідні зміни до тендерної документації

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2019
UA-2019-09-04-000287-af51a2d6bac3b4f4c960525a25a10d943
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:47
Рішення.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Наказ.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Довідка МВС.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Довідка ДФС.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:44
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Статут_подписан.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Лист_Cервісні_центри.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Довідка ст.17_повна.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Довідка про Microsoft.pdf
16 жовтня 2019 11:43
Банківська гарантія.zip

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:29
dell-iso 9001.pdf
16 жовтня 2019 16:29
dell-iso 14001.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Статут.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Сертифікат Vostro3583.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Сертифікат експертизи.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Протокол НР.7z
16 жовтня 2019 16:29
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Призначення керівника.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Наказ Фролова Ю.М.7z
16 жовтня 2019 16:29
Лист сервісні_центри.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Лист ліцензійне пз.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Лист для клієнтів.7z
16 жовтня 2019 16:29
Довідка про санкції.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Довідка про санкції 2.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Гарантія 13418-19.7z
16 жовтня 2019 16:29
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Банківська ліцензія.7z
16 жовтня 2019 16:29
Аналогічний договір.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" 9 900 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 9 999 000,00
UAH з ПДВ
9 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:47
Рішення.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Наказ.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Довідка МВС.pdf
29 жовтня 2019 17:47
Довідка ДФС.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:44
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Статут_подписан.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Лист_Cервісні_центри.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Довідка ст.17_повна.pdf
16 жовтня 2019 11:44
Довідка про Microsoft.pdf
16 жовтня 2019 11:43
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:29
dell-iso 9001.pdf
16 жовтня 2019 16:29
dell-iso 14001.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Статут.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Сертифікат Vostro3583.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Сертифікат експертизи.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Протокол НР.7z
16 жовтня 2019 16:29
Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Призначення керівника.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Наказ Фролова Ю.М.7z
16 жовтня 2019 16:29
Лист сервісні_центри.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Лист ліцензійне пз.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Лист для клієнтів.7z
16 жовтня 2019 16:29
Довідка про санкції.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Довідка про санкції 2.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Гарантія 13418-19.7z
16 жовтня 2019 16:29
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Банківська ліцензія.7z
16 жовтня 2019 16:29
Аналогічний договір.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"
#33548986
Переможець 9 900 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ"
#33548986
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:42
ДУ 1 покращення.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 18:16
договір укладений
12 листопада 2019 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19/84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 650 000,00 UAH)