Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 папір офісний А4, А3)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000187-a e8b419a2abfb4feeb01b9895ca839be7
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:24
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:24
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Папір офісний А4 500 листів, 80г/м2, клас C+ Maestro (Словенія) пачок 300 2. Папір офісний А3 500 листів, 80г/м2, клас С+ пачок 5

1. Папір офісний А4 500 листів, 80г/м2, клас C+ Maestro (Словенія) пачок 300
2. Папір офісний А3 500 листів, 80г/м2, клас С+ пачок 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 папір офісний А4, А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником на поточний рахунок Постачальника після підписання видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 11:30
Оголошення Папір А4, А3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:23
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
1)Розгядатися пропозиції, торгова марка яких відрізняється від торгової марки предмету закупівлі, не будуть.
2)В оголошенні це вказано;
3)До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-000187-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 10 вересня 2019 11:53
Порушення принципів державних закупівель
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник закупівлі ТОВ «Епіцентр К» у складі своєї пропозиції надає папір формату А3 «Maestro Standart +» з білизною 161 % ±3 та класом B+, що підтверджує наданням сертифікату якості відповідного товару. Згідно тендерної документації, ця характеристика не відповідає пункту 12 Технічних вимог, за що й були дискваліфіковані попередні Учасники закупівлі. А саме не відповідає тим, на Вашу думку, що запропонований папір являється класом та технічними показниками вищим, ніж вимагається тендерною документацією. Цим самим Ви порушуєте ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій вказано такі принципи закупівель, як недискримінація учасників і максимальна економія та ефективність. Своїми діями Ви уникаєте економію бюджетних коштів у сумі 2 247,20 грн відносно суми пропозиції, наданої учасником ТОВ «ТехноЮг» до обраного перемежця ТОВ «Епіцентр К» та 18 047,20 грн відносно суми закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в допорогових закупівлях.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 22 933,80
UAH з ПДВ
21 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 22 384,80
UAH з ПДВ
21 952,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 22 752,35
UAH з ПДВ
22 166,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 24 200,00
UAH з ПДВ
24 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 28 416,00
UAH з ПДВ
28 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 12:39
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:39
Пропозиція оновлена.pdf
09 вересня 2019 12:38
Пропозиція оновлена.pdf
06 вересня 2019 16:34
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2019 17:34
Паспорт.pdf
06 вересня 2019 17:34
Лист про неліцензування.pdf
06 вересня 2019 17:34
ІПН.pdf
06 вересня 2019 17:34
Інформація про учасника.pdf
06 вересня 2019 17:34
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
06 вересня 2019 17:34
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 17:34
ГОС298_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:30
документи час.1.rar
06 вересня 2019 15:30
цінова пропозиція час.2.rar
06 вересня 2019 15:30
документи час.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 21 390,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 21 952,80
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:14
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Відхилено 22 166,10
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:22
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 24 200,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

10 вересня 2019 10:12
Протокол 043.pdf

Документи

10 вересня 2019 10:14
Протокол 044.pdf

Документи

10 вересня 2019 10:22
Протокол 045.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
24 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 вересня 2019 14:34
Коментар щодо відміни: Процедура скасовується в зв'язку з тим, що Замовником було не вірно визначенні технічні характеристики до предмету закупівлі.
Документи:
10 вересня 2019 14:34
Протокол 046.pdf