Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Флеш накопичувач з нанесенням фірмової символіки Запорізької області
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-09-04-000073-c ● 74909e0f331f48a3ad3ae2a98d30d42d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності ЗОДА |
Код ЄДРПОУ: | 25971041 |
Місцезнаходження: | 69061, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69107 м.Запоріжжя пр.Соборний,164 |
Контактна особа: |
Олена Твердомед +380612247037 uzezbux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Флеш накопичувач з нанесенням фірмової символіки Запорізької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Флеш накопичувач з нанесенням фірмової символіки Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
—
09 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 09:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 09:38 |
Проект договору флеш накопичувач.doc | |
04 вересня 2019 09:37 |
Оголошення флеш накопич.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:35
Дата відповіді: 06 вересня 2019 14:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД) до предмета закупівлі не містять посилання на певну торговельну марку або модель. У разі наявності у Вимогах до предмету закупівлі (частини предмета закупівлі) посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати дійсним вираз «або еквівалент». З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА |
31 800,00
UAH з ПДВ
|
29 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ |
33 400,00
UAH з ПДВ
|
29 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МсПринт плюс |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
29 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА #2638510226 |
Рішення скасоване |
29 790,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 09:34
|
ШЕМЧУК ОЛЕНА ГРИГОРІВНА #2638510226 |
Відхилено |
29 790,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 15:11
|
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ #3427309110 |
Відхилено |
29 794,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 09:42
|
МсПринт плюс #39539474 |
Переможець |
29 800,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 09:38
|
27.pdf | укладений |
26 вересня 2019 09:38
|