Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні брикети_8981618
Очікувана вартість
2 562 000,00 UAH
UA-2019-09-03-002732-b c3ae4e5f22424098a785caf50763f6f5
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:02
Очікувана вартість: 2 562 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76860 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
915 тонни
Паливні брикети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:14
Перелік змін брикети (1).docx
07 жовтня 2019 14:14
ТД ТМЦ_паливні брикети зі змінами від 07.10.2019.docx
07 жовтня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:14
Перелік змін брикети (1).docx
16 вересня 2019 17:55
Перелік змін брикети.docx
07 жовтня 2019 14:14
ТД ТМЦ_паливні брикети зі змінами від 07.10.2019.docx
16 вересня 2019 17:55
ТД ТМЦ_паливні брикети зі змінами від 16.09.2019.docx
03 вересня 2019 18:49
ТД ТМЦ_паливні брикети.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-002732-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ТАФ-87", Код ЄДРПОУ:41793911
Дата подання: 14 вересня 2019 18:52
Оскардження умов закупівлі
№ 12/19/01 від 12 вересня 2019 року. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Науково-виробнича компанія «ТАФ-87» ЄДРПОУ 41793911 Юридична адреса: 61001, м. Харків, Гімназійна набережна, 18А Директор: Файзулаєв Тимур Алійович Замовник: Акціонерне товариство “Укрпошта” код ЄДРПОУ 21560045 Адреса: 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 електронна пошта: http://ukrposhta.ua телефон +38(044)-323-20-78 Інформація про закупівлю: ID: c3ae4e5f22424098a785caf50763f6f5 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b код за ДК 021:2015: 09110000-3 - “Тверде паливо” (паливні брикети) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –03.09.2019 Плата за подання скарги – 5 000.00 грн. без ПДВ СКАРГА на тендерну документацію, що містить дискримінаційні положення Замовником торгів – АТ “Укрпошта” було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b. Науково-виробнича компанія «ТАФ-87» (надалі — Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є «Тверде паливо» (паливні брикети) код ДК021:2015:09110000-3, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Скаржник не може погодитися з такою тендерною документацією та вважає ії такою, що порушує його права та інтереси, а також норми ЗУ «Про публічні закупівлі», що полягає у наступному: 1) В п. 4 додатку № 4 до Тендерної документації “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції”, Замовник встановив, що до документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця є копії сторінок паспорта, які містять інформацію. Зазначаємо, що правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, захистом основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних є Закон України “Про захист персональних даних” № 2297 від 01.06.2010 р. (далі — Закон № 2297). Відповідно до ст. 2 цього Закону № 2297, під персональними даними розуміються - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно з п. 1 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503, Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Отже, паспорт громадянина України містить сукупність відомостей про фізичну особу, яка може бути конкретно ідентифікована, тобто містить персональні дані. Відповідно до ст. 11 Закону № 2297, підставою для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Але, в порушення вимог Закону № 2297, Замовником не передбачено у Тендерній документації отримання відповідної письмової згоди фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця. Виходячи з цього, Замовнику слід скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну, оскільки повноваження (статус) фізичної особи-підприємця підтверджуються не паспортом громадянина України, а витягом з ЄДРПОУ, або доповнити вимоги Тендерної документації вимогою надання відповідної письмової згоди фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, на обробку його персональних даних. 2) Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації, Замовником визначено конкретні адреси постачання, та зазначено загальний обсяг поставки твердого палива на кожну адресу окремо. При цьому Замовник не вказує розмір окремої партії, що може суттєво впливати на собівартість кожної окремої партії поставки. Таким чином, відсутність означення розміру окремої партії може вважатись дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію. Виходячи з цього, Замовнику слід внести зміни до умов Тендерної документації і уточнити розмір кожної окремої партії поставки. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3, а також порушив вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає заборону на встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призведуть до неправомірного прийняття пропозиції інших учасників та, в свою чергу, нададуть можливість до визнання тендерної закупівлі такою, що не відбулася, або до оскарження результатів закупівлі як такої, що суперечить законодавству України. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор науково-виробничої компанії "ТАФ-87" Файзулаєв Т.А. _____________ м.п.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 16:13
рішення від 18.09.2019 13188 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 16:13
рішення від 02.10.2019 № 14137 .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 23:35
Номер скарги: UA-2019-09-03-002732-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК", Код ЄДРПОУ:43237630
Дата подання: 22 листопада 2019 14:20
Скарга на рішеня Замовника
До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “РАЙК” код ЄДРПОУ 43237630 Адреса: 70035, Запорізька обл., Вільнянський район, с. Матвіївка, вул. Побєди, буд. 18 електронна пошта: raik37@ukr.net телефон: +380953684583 Замовник: Акціонерне товариство “Укрпошта” код ЄДРПОУ 21560045 Адреса: 01001, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 електронна пошта: http://ukrposhta.ua телефон +38(044)-323-20-78 Інформація про закупівлю: ID: c3ae4e5f22424098a785caf50763f6f5 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b код за ДК 021:2015: 09110000-3 - “Тверде паливо” (паливні брикети) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –11.11.2019 Плата за подання скарги – 5 000.00 грн. без ПДВ СКАРГА на рішення замовника по результатам проведення торгів Замовником торгів – АТ “Укрпошта” (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b . Товариство з обмеженою відповідальністю “РАЙК ” (далі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4 від 18 жовтня 2019 року, Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ “РАЙК”. Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 5, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК” на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, начебто Учасник не надав забезпечення виконання договору закупівлі до укладення договору про закупівлю, а отже - відмовився від укладення договору про закупівлю. Вважаємо дане рішення Замовника незаконним, дискримінаційним та таким, що не відповідає фактичним обставинам, виходячи з наступного. Відповідно до ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Так, п. 6 розділу VI Тендерної документації, Замовник передбачив, що Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації. Згідно з п. 7.1 Проекту договору поставки (додаток № 6 до Тендерної документації), Постачальник для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Покупцем надає останньому, на момент підписання Покупцем Договору, оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору в валюті платежу – гривня (далі – банківська гарантія). Обставинами, що зумовлюють право Покупця за Договором звернутись до банка – гаранта з вимогою про сплату суми банківської гарантії є невиконання або неналежне виконання Постачальником будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Постачальника що призвели до неможливості подальшого виконання Договору. Згідно п. 7.2 Проекту договору, розмір банківської гарантії визначається у специфікації, тобто становить становить 5 (п’ять) відсотків ціни Договору. На виконання умов Тендерної документації та проекту договору поставки, ТОВ “РАЙК”отримано банківську гарантії АТ АКБ “Конкорд” № 71.00.014405 з терміном дії з 06.11.2019 по 31.12.2020. Зазначаємо також, що умови банківської гарантїї і процедури підготовки та підписання договору весь час узгоджувались між співробітниками ТОВ «РАЙК» та співробітниками договірного відділу АТ «Укрпошта», що видно на скриншоті офіційної електронної пошти ТОВ «РАЙК». Це підтверджує той факт, що співробітники договірного відділу не могли не знати, що всі документи підписані, банківська гарантія отримана. При цьому, ні в Тендерній документації, ні в Проекті договору поставки, Замовником не передбачено, яким саме чином та в який спосіб Учасник має надати на адресу Замовника забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки у вигляді банківської гарантії. З урахуванням цього, нашим підприємством за допомогою засобів поштового зв'язку 05.11.2019 та 06.11.2019 на адресу Замовника, на ім’я співробітників договірного відділу АТ «Укрпошта» Майдюка Василя та Доненко Викторії (копії чеків «Нова пошта» додаються) були направлені підписаний та скріплений печаткою договір поставки з додатками, а також необхідні документи щодо забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки (в т.ч. оригінал банківської гарантії) Також, у відповідності до вимог ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, скан-копія оригіналу необхідної Банківської гарантії, а також скан-копія підписаного договору поставки з додатками були розміщені ТОВ “Райк” 06.11.2019 на сайті Zakupivli24, за адресою https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2019-09-03-002732-b#/info, з якими міг ознайомитись Замовник та інші учасники процедури Закупівлі. Отже, всі вимоги Замовника щодо надання договору поставки та забезпечення виконання зобов'язань за договором поставки (в т.ч. оригіналу банківської гарантії) ТОВ “РАЙК” були виконані у повному обсязі. Але, не зважаючи на це, протоколом засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 5, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК”, оскільки нами нібито не було надано забезпечення виконання договору закупівлі до укладення договору про закупівлю, що, фактично, не відповідає дійсності, а прийняте рішення є незаконним. Оскільки, в силу вищенаведених обставин, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “РАЙК” є незаконним, цей факт робить незаконним також і рішення Замовника про визначення переможцем торгів Приватне підприємство “Завод Сател”. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника від 11.11.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Райк” по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b; 3. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем торгів Приватне підприємство “Завод Сател” по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-002732-b; Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Копія банківської гарантії АТ АКБ “Конкорд” № 71.00.014405; 3. Копія чеків на відправку документів засобами поштового зв’язку. 4. Скриншот електроної пошти ТОВ «РАЙК» З повагою Директор ТОВ “РАЙК” П.О. Тішаєв
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 листопада 2019 22:55
рішення від 26.11.2019 № 17378 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 22:54
рішення від 13.12.2019 № 18583.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі наказу АТ «Укрпошта» №370 від 09.10.2021 «Про визначення відповідального за проведення окремих закупівель» щодо закупівлі UA-2019-09-03-002732-b уповноваженою особою розглянуто питання завершення процедури закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні брикети). Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв на час проведення процедури (далі – Закон), рішення органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18583-р/пк-пз від 13.12.2019 було оскаржене замовником АТ «Укрпошта» у судовому порядку. Керуючись ухвалою Верховного суду від 27.08.2021 щодо відмови АТ «Укрпошта» у відкритті касаційного провадження у справі №640/1364/20 (адміністративне провадження №К/9901/29915/21), вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РАЙК" та рішення про визначення ПП "Завод "Сател" переможцем за процедурою закупівлі UA-2019-09-03-002732-b згідно з зазначеним рішенням органу оскарження. Враховуючи вищевикладене та керуючись абз. 3 ч. 2 статті 31 Закону, Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили, а саме: неможливості укладання договору про закупівлю за результатом цих торгів на оголошених умовах (відповідно до умов тендерної документації період постачання товару та строк дії договору встановлений до 31 груд. 2019 р.), завершення 90-денного строку дії поданих тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 18 Закону у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Дата виконання рішення замовником: 14 жовтня 2021 00:52

Документи подані скаржником

14 вересня 2019 18:52
Скарга 2.jpg
14 вересня 2019 18:52
Скарга 1.jpg
14 вересня 2019 18:52
Платеж.jpg

Документи подані замовником

27 вересня 2019 16:47
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 14:19
Платіжне доручення.pdf
22 листопада 2019 14:19
Чеки_Новой_Почты-111.pdf
22 листопада 2019 14:19
Гарантия_14405_Райк.pdf
22 листопада 2019 14:19
Скрин_ел._пошти.pdf

Документи подані замовником

04 грудня 2019 18:53
Службова від ВДЗ 421-1887.pdf
04 грудня 2019 18:53
Накладна НП.pdf
04 грудня 2019 18:53
Пояснення.pdf
04 грудня 2019 18:53
Скрін сервіс НП.pdf
04 грудня 2019 18:53
Скріншот.pdf
23 січня 2020 16:56
Позов до АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000031 ● b524628691774f1cad9b09abf414f874
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70 (зі змінами внесеними наказом Держаудитслужби
від 26.03.2020 № 74)

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-09-03-002732-b 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-03 16:17:53

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів_8981618 (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) очікуваною вартістю
2 562 000,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-03-002732-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, приватним підприємством «Завод «Сател» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договору вказати, з яких причин він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договору про закупівлю або неукладання договору про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-07 16:16:22

Пояснення

Відповідно до частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на питання у межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів (ID закупівлі UA-2019-09-03-002732-b, ID моніторингу UA-M-2020-03-26-000031).
1. Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, приватним підприємством «Завод «Сател» не укладено.
2. Договір не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу, оскільки його не укладено.
3. Договір із приватним підприємством «Завод «Сател» не укладено, оскільки Рішення АМКУ по даній закупівлі №18583-р/пк-пз від 13.12.2019 оскаржене Акціонерним товариством «Укрпошта» до Окружного адміністративного суду м.Києва 14.01.2020. Копія позову опублікована у даній закупівлі 23.01.2020 та додається до цих пояснень. Згідно реєстру судових рішень відкрито провадження у справі 640/1364/20, у зв рішення не приймалось у зв’язку з відсутністю результату розгляду ного позову в суді
4. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, не приймалося, оскільки згідно реєстру судових рішень відкрито провадження у справі 640/1364/20 та результат розгляду позову відсутній


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" 2 328 675,00
UAH з ПДВ
2 012 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Зелик Юрій Володимирович 2 470 500,00
UAH з ПДВ
2 013 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Завод"Сател" 2 516 250,00
UAH з ПДВ
2 241 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 2 452 200,00
UAH з ПДВ
2 314 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 11:22
Довіреність банка.PDF
07 листопада 2019 11:22
Ліцензія банка.PDF
06 листопада 2019 20:29
Гарантия 14405 Райк.pdf
06 листопада 2019 20:29
Договір поставки.PDF
06 листопада 2019 20:29
Додаткова угода.PDF
22 жовтня 2019 16:24
ДПС.PDF
22 жовтня 2019 16:23
МВС.pdf
15 жовтня 2019 19:49
Електронний підпис
15 жовтня 2019 19:46
10.1-Опис_нотар.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток 6.PDF
15 жовтня 2019 19:46
1-Витяг_РАЙК._15.10.2019.PDF.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток_3.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток_7.PDF
15 жовтня 2019 19:46
9-Рiшення_Засновника.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток 1.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Цiнова_пропозицiя.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток_2.PDF
15 жовтня 2019 19:46
2-Виписка_з_EДР.PDF
15 жовтня 2019 19:46
Додаток_5.PDF
15 жовтня 2019 19:46
8-Наказ_1-к.PDF
15 жовтня 2019 19:46
13-iдент._код.PDF
15 жовтня 2019 19:46
12-Копiя_паспорт.pdf
15 жовтня 2019 19:46
14-Довiдка_про_перс._данi.PDF
15 жовтня 2019 19:28
20394_РАЙК_Гарантiя_15_10_2019.rar
15 жовтня 2019 19:28
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
15 жовтня 2019 18:54
Електронний підпис
15 жовтня 2019 17:59
6.4_Статут.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:04
100134.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100131.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100132.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100142.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100137.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100133.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100135.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100141.pdf
15 жовтня 2019 17:04
100136.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:07
Dovirenist_Savchenko.zip
15 жовтня 2019 17:07
Лист-гарантія11.10.pdf
15 жовтня 2019 17:07
Гарантійний лист11.10.pdf
15 жовтня 2019 17:07
202474_ГР_845_76 860 (1) (1).zip
15 жовтня 2019 17:07
202474_ГР_845_76 860.zip
15 жовтня 2019 17:07
Витяг.pdf
15 жовтня 2019 17:07
Виписка.pdf
15 жовтня 2019 17:07
Dovidka pro nazvu.zip
15 жовтня 2019 17:07
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
15 жовтня 2019 17:07
Bankivska Licenzia.zip
15 жовтня 2019 17:07
Довідка11.10.pdf
15 жовтня 2019 17:07
202474_ГР_845_76 860 (1).zip

Публічні документи

15 жовтня 2019 18:31
Електронний підпис
15 жовтня 2019 18:30
Технічна специфікація.PDF
15 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
15 жовтня 2019 16:56
Договір на ангар 1447кв..PDF
15 жовтня 2019 16:56
Договір на ангар 479кв..PDF
15 жовтня 2019 16:56
БГ008_731ГР.rar
15 жовтня 2019 16:56
Витяг.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Виписка.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Відомості учасника.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Паспорт та код.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Технічна специф..PDF
15 жовтня 2019 16:56
Відповідн.ст.17 Закону.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Лист-відгук ФОП Сірик.pdf
15 жовтня 2019 16:56
Аналог.договір.PDF
15 жовтня 2019 16:56
Кваліф.критерії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК"

ФОП Зелик Юрій Володимирович

ПП "ЗАВОД "САТЕЛ""

ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК"
#43237630
Рішення скасоване 2 012 500,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК"
#43237630
Очікує рішення 2 012 500,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2021 00:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК"
#43237630
Рішення скасоване 2 012 500,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2021 00:49
Фізична особа-підприємець Зелик Юрій Володимирович
#3085415771
Рішення скасоване 2 013 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2021 00:49
Приватне підприємство "Завод"Сател"
#32064547
Рішення скасоване 2 241 750,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2021 00:49

Документи

Документи

11 листопада 2019 17:07
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: На підставі абз. 3 ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв на час проведення процедури, визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили, а саме: неможливості укладання договору про закупівлю за результатом цих торгів на оголошених умовах (відповідно до умов тендерної документації період постачання товару та строк дії договору до 31 груд. 2019 р.), завершення 90-денного строку дії поданих тендерних пропозицій.