Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Вікторія Кутєпова +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 2 562 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76860 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Джерело фінансування - кошти товариства. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 14:14 |
Перелік змін брикети (1).docx | |
07 жовтня 2019 14:14 |
ТД ТМЦ_паливні брикети зі змінами від 07.10.2019.docx |
07 жовтня 2019 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 жовтня 2019 14:14 |
Перелік змін брикети (1).docx
|
||||||
07 жовтня 2019 14:14 |
ТД ТМЦ_паливні брикети зі змінами від 07.10.2019.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 14 вересня 2019 18:52
Дата подання: 22 листопада 2019 14:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-26-000031 ● b524628691774f1cad9b09abf414f874
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2020 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70 (зі змінами внесеними наказом Держаудитслужби
від 26.03.2020 № 74)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-09-03-002732-b 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-03 16:17:53
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів_8981618 (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) очікуваною вартістю
2 562 000,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-03-002732-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, приватним підприємством «Завод «Сател» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договору вказати, з яких причин він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договору про закупівлю або неукладання договору про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-07 16:16:22
Пояснення
Відповідно до частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на питання у межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів (ID закупівлі UA-2019-09-03-002732-b, ID моніторингу UA-M-2020-03-26-000031).
1. Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, приватним підприємством «Завод «Сател» не укладено.
2. Договір не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу, оскільки його не укладено.
3. Договір із приватним підприємством «Завод «Сател» не укладено, оскільки Рішення АМКУ по даній закупівлі №18583-р/пк-пз від 13.12.2019 оскаржене Акціонерним товариством «Укрпошта» до Окружного адміністративного суду м.Києва 14.01.2020. Копія позову опублікована у даній закупівлі 23.01.2020 та додається до цих пояснень. Згідно реєстру судових рішень відкрито провадження у справі 640/1364/20, у зв рішення не приймалось у зв’язку з відсутністю результату розгляду ного позову в суді
4. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, не приймалося, оскільки згідно реєстру судових рішень відкрито провадження у справі 640/1364/20 та результат розгляду позову відсутній
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" |
2 328 675,00
UAH з ПДВ
|
2 012 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Зелик Юрій Володимирович |
2 470 500,00
UAH з ПДВ
|
2 013 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Завод"Сател" |
2 516 250,00
UAH з ПДВ
|
2 241 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
2 452 200,00
UAH з ПДВ
|
2 314 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" #43237630 |
Рішення скасоване |
2 012 500,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 17:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" #43237630 |
Очікує рішення |
2 012 500,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2021 00:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" #43237630 |
Рішення скасоване |
2 012 500,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2021 00:49
|
Фізична особа-підприємець Зелик Юрій Володимирович #3085415771 |
Рішення скасоване |
2 013 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2021 00:49
|
Приватне підприємство "Завод"Сател" #32064547 |
Рішення скасоване |
2 241 750,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2021 00:49
|
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | На підставі абз. 3 ч. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв на час проведення процедури, визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили, а саме: неможливості укладання договору про закупівлю за результатом цих торгів на оголошених умовах (відповідно до умов тендерної документації період постачання товару та строк дії договору до 31 груд. 2019 р.), завершення 90-денного строку дії поданих тендерних пропозицій. |
14 жовтня 2021 00:53
|
Рішення УО про скасування рішення та відміну торгів.docx.p7s |
14 жовтня 2021 00:53
|
Рішення УО про скасування рішення та відміну торгів.docx |