Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2019-09-03-002717-b e35e8a1ff3ec41a697c69afd00d21f53
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру.Протокол засідання тендерного комітету УЖКГ від 03.09.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 07:52
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, Новий Побут
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує Постачальнику попередню оплату згідно постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р., 50% від загальної суми по даному договору. Шляхом перерахування коштів на поточний рахунок. Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт 30% вартості договору після доставки обладнання Замовнику та його монтажу згідно актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 30
Виконання робіт 20 % здійснюється після виконання пусконалагоджувальних робіт згідно актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 20

Тендерна документація

03 вересня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000015 ● 6f54e78a469e46d3b9b60ab0d2f8b1ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-09-03-002717-b 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-07 15:41:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул. Новий Побут м. Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), очікуваною вартістю 4 300 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-03-002717-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання:
на підставі яких експертних, нормативних, технічних та інших документів вами було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини другої статті 35 Закону та укладено договір з виконання робіт саме з колективним підприємством «ДОНТЕХНО».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-17 14:07:49

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул. Новий Побут м. Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ( ID: UA-2019-09-03-002717-b) Управління ЖКГ надаємо пояснення щодо прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини другої статті 35 Закону та укладення договору з виконання робіт з КП «ДОНТЕХНО».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-30 14:19:06

Надання інформацію щодо висновку Державної Аудиторської служби України від 24.10.2019р.

Управління житлово-комунального господарства за результатами проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), номер ID: UA-2019-09-03-002717-b та відповідно до ч.8 статі 71 Закону України «Про публічні закупівлі" надає інформацію щодо висновку Державної Аудиторської служби України від 24.10.2019р.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-10-04-000015 ● 7cd0c0573e1648c19e83153236dbe029
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 04.10.2019 № 58
Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 04.10.2019 № 58
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради UA-2019-09-03-002717-b 03.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-04 16:45:35

Наказ про внесення змін

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


Від 04.10.2019 № 59
Маріуполь


Про внесення змін до додатку
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області
від 04.10.2019 № 58

Зважаючи на абзац другий частини першої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на публікацію в електронній системі закупівель рішення (наказ від 02.10.2019 № 287) про проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за номером UA-2019-09-03-002717-b.


НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 04.10.2019 № 58 та виключити з додатку до наказу позицію 2 (Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради номер ID: UA-2019-09-03-002717-b)



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-13 08:33:14

Відповідь до моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (Донецька обл.)

Внесено зміни до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 04.10.2019 № 58 та виключено з додатку до наказу позицію 2 (Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради номер ID: UA-2019-09-03-002717-b)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНТЕХНО"
#21980055
Переможець 4 300 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 07:52

Документи

04 вересня 2019 07:52
Електронний підпис
03 вересня 2019 18:43
Протокольне рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 07:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНТЕХНО"
#21980055
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 07:52
Електронний підпис
03 вересня 2019 18:43
Протокольне рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:04
Допугода 5.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 16:43
Допугода 4.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 17:01
Допугода 3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 13:21
Допугода 2-2.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:20
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 10:10
Допугода2.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 10:05
Допугода1.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 11:35
Договір котельна 281.pdf укладений
11 вересня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.3, 4.5 в новій редакції з метою виправлення умов оплати згідно викладеним у тендерній документації торгів
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 1.1, 4.3, 4.5 у новій редакції з метою приведення умов договору до чинного законодавства
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): попередня додаткова угода завантажена помилково
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору №281 від 10.09.2019р. та викласти в новій редакції: п 2.1,п.3.1 , додаток №1 до договору, додаток №2 до договору, додаток №3 до договору.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 Договору викласти в новій редакції: вартість робіт по договору визначена договірною ціною і складає 3 661 903,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 667,00 UAH)