Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 07:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує Постачальнику попередню оплату згідно постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р., 50% від загальної суми по даному договору. Шляхом перерахування коштів на поточний рахунок. | Аванс | 7 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | 30% вартості договору після доставки обладнання Замовнику та його монтажу згідно актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | 20 % здійснюється після виконання пусконалагоджувальних робіт згідно актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
03 вересня 2019 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-03-000015 ● 6f54e78a469e46d3b9b60ab0d2f8b1ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2019 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-09-03-002717-b 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-07 15:41:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул. Новий Побут м. Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), очікуваною вартістю 4 300 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-03-002717-b) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання:
на підставі яких експертних, нормативних, технічних та інших документів вами було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини другої статті 35 Закону та укладено договір з виконання робіт саме з колективним підприємством «ДОНТЕХНО».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-17 14:07:49
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул. Новий Побут м. Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ( ID: UA-2019-09-03-002717-b) Управління ЖКГ надаємо пояснення щодо прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини другої статті 35 Закону та укладення договору з виконання робіт з КП «ДОНТЕХНО».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-30 14:19:06
Надання інформацію щодо висновку Державної Аудиторської служби України від 24.10.2019р.
Управління житлово-комунального господарства за результатами проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов’янськ (ДК 021:2015-45200000-9 роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), номер ID: UA-2019-09-03-002717-b та відповідно до ч.8 статі 71 Закону України «Про публічні закупівлі" надає інформацію щодо висновку Державної Аудиторської служби України від 24.10.2019р.
- Експертиза24.10. 2019.pdf
- 20191029_213403.PDF
- Пояснення по висновку.pdf
- Додатки до експертизи.pdf
- Електронний підпис
- Повідомлення ГУ ДСНС Донецкой обл..pdf
- Електронний підпис
- Протокол НС Україна котельная.doc
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- UA-M-2019-10-04-000015 ● 7cd0c0573e1648c19e83153236dbe029
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 04.10.2019 № 58
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 04.10.2019 № 58
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради UA-2019-09-03-002717-b 03.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-04 16:45:35
Наказ про внесення змін
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 04.10.2019 № 59
Маріуполь
Про внесення змін до додатку
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області
від 04.10.2019 № 58
Зважаючи на абзац другий частини першої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на публікацію в електронній системі закупівель рішення (наказ від 02.10.2019 № 287) про проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за номером UA-2019-09-03-002717-b.
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 04.10.2019 № 58 та виключити з додатку до наказу позицію 2 (Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради номер ID: UA-2019-09-03-002717-b)
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-13 08:33:14
Відповідь до моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (Донецька обл.)
Внесено зміни до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 04.10.2019 № 58 та виключено з додатку до наказу позицію 2 (Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради номер ID: UA-2019-09-03-002717-b)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНТЕХНО" #21980055 |
Переможець |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 07:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 10:04
|
Допугода 5.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 16:43
|
Допугода 4.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2019 17:01
|
Допугода 3.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 13:21
|
Допугода 2-2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 10:10
|
Допугода2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 10:05
|
Допугода1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 11:35
|
Договір котельна 281.pdf | укладений |
11 вересня 2019 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.4.3, 4.5 в новій редакції з метою виправлення умов оплати згідно викладеним у тендерній документації торгів |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 1.1, 4.3, 4.5 у новій редакції з метою приведення умов договору до чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | попередня додаткова угода завантажена помилково |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.2.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Договору №281 від 10.09.2019р. та викласти в новій редакції: п 2.1,п.3.1 , додаток №1 до договору, додаток №2 до договору, додаток №3 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викласти в новій редакції: вартість робіт по договору визначена договірною ціною і складає 3 661 903,39 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |