Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (меблі для влаштування ресурсних кімнат)
Очікувана вартість
1 575 993,00 UAH
UA-2019-09-03-002697-b ● 5d27ff4f4f984cab9c426568bd89c7a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 575 993,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 879,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47279 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
джерело фінансування - бюджетні кошти (субвенція з місцевого бюджету на укомплектування ресурсних кімнат)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
706 штука
меблі для влаштування ресурсних кімнат (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 20:14 |
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.docx | |
11 вересня 2019 20:14 |
Тендерна документація - нова редакція.docx | |
11 вересня 2019 20:14 |
Перелік змін - 11.09.2019.docx | |
06 вересня 2019 12:58 |
Перелік змін - 06.09.2019.docx | |
03 вересня 2019 18:21 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx |
11 вересня 2019 20:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 вересня 2019 20:14 |
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.docx
|
|||||||||
11 вересня 2019 20:14 |
Тендерна документація - нова редакція.docx
|
|||||||||
11 вересня 2019 20:14 |
Перелік змін - 11.09.2019.docx
|
|||||||||
06 вересня 2019 12:58 |
Перелік змін - 06.09.2019.docx
|
|||||||||
03 вересня 2019 18:21 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні паспорти на транспортні засоби
Дата подання: 06 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:59
Шановний замовнику! Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції учасник надає технічні паспорти на транспортні засоби вказані у гарантійному листі. Звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не містить такого поняття як технічний паспорт на транспортний засіб. Цей документ називається "СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ". Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
про надання довідки
Дата подання: 06 вересня 2019 17:22
Дата відповіді: 11 вересня 2019 14:22
Додатком 3 до ТД передбачено, що учасники надають довідку, складену в довільній формі, щодо наявності достатньої кількості матеріалів, необхідних для виготовлення визначених у предметі закупівлі меблів із зазначенням конкретної кількості матеріалів відповідно до товарно-матеріальних груп.
Поясніть, який зміст інформації очікується Замовником в цій довідці? Кількість м.п.?? Кількість штук?
Внесіть необхідні зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учаснику потрібно зазначити наявність достатньої кількості матеріалів, необхідних для виготовлення визначених у предметі закупівлі меблів із зазначенням конкретної кількості матеріалів у відповідності тим товарам,які замовник має на меті закупити. Це можуть бути як м.п. так і штуки, або ж і те і інше.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-03-002697-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 06 вересня 2019 12:06
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-03-002697-b Шкільні меблі (меблі для влаштування ресурсних кімнат) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Доводимо до відома тендерного комітету департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-09-03-002697-b Шкільні меблі (меблі для влаштування ресурсних кімнат) ДК 021:2015 – 39160000-1 наявне порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації вами вимагається від учасників: «Обов’язкова наявність у ШТАТІ Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників). Учасник повинен мати у своєму ШТАТІ особу, відповідальну за виробництво та збірку меблів щодо предмета закупівлі. У довідці зазначити таку особу: прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон. Для підтвердження наявності працівників у ШТАТІ Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників».
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути
Згорнути
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 13:00
В тендерну документацію внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 404 900,00
UAH з ПДВ
|
1 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бурцева Наталія Іванівна |
1 396 720,00
UAH з ПДВ
|
1 396 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
1 447 440,00
UAH з ПДВ
|
1 447 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПЛІТ" |
1 575 961,80
UAH з ПДВ
|
1 575 961,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна |
1 575 993,00
UAH з ПДВ
|
1 575 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
1 396 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:42
|
Дод.угода 1 від 21.10.2019 до дог 01500-СБ19.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:14
|
Дод.угода 1 від 21.10.2019 до дог 01500-СБ19.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 17:59
|
Договір 01500-СБ19 выд 21.10.2019.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 17:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 01500-СБ19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне оприлюднення Додаткової угоди № 1 від 21.10.2019 з протоколом про технічну помилку. |
Номер договору про закупівлю: | 01500-СБ19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |