Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація із заміною ліфтового обладнання ліфта вантажопасажирського в/п 500 кг на 14 зупинок в житловому будинку №133А вул.Кульпарківська у м.Львові
Очікувана вартість
776 170,60 UAH
UA-2019-09-03-002678-b 453bac23fbe74a5688c1f7209652aa35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:09
Очікувана вартість: 776 170,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Модернізація із заміною ліфтового обладнання ліфта вантажопасажирського в/п 500 кг на 14 зупинок в житловому будинку №133А вул.Кульпарківська у м.Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Модернізація із заміною ліфтового обладнання ліфта вантажопасажирського в/п 500 кг на 14 зупинок в житловому будинку №133А вул.Кульпарківська у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 18:22
dodatok_2_-договір.doc
03 вересня 2019 18:21
dodatok_1_тех_вим.doc
03 вересня 2019 18:21
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко 696 000,00
UAH з ПДВ
609 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" 730 000,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТМОНТАЖ УКРАЇНА" 698 555,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 13:51
Лиценз 2018 с подп.PDF
10 вересня 2019 13:51
Коп.дог.КВР Перемоги 19 .PDF
10 вересня 2019 13:51
Устав.док.с подп.2017.pdf
10 вересня 2019 13:51
П.Б.PDF
10 вересня 2019 13:51
Інші довідки.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.Г.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.Д.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.А.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.Е.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.В.PDF
10 вересня 2019 13:51
П.Ж.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ліфт-Еко

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТМОНТАЖ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
Переможець 609 600,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:43

Документи

18 вересня 2019 16:42
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ліфт-Еко
#31658533
609 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2019 16:42
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДоговіРР.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:48