Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер All-in-One (Моноблок)
Очікувана вартість
1 840 000,00 UAH
UA-2019-09-03-002529-b ● b3201141da794d83b591792d8cfd4696
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 22933548 |
Вебсайт: | http://my.zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Ящук +380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штука
Персональний комп'ютер All-in-One (Моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 13:53 |
тендерна документація моноблок all-in-one 20.09.docx |
20 вересня 2019 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 вересня 2019 13:53 |
тендерна документація моноблок all-in-one 20.09.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на ваші питання: 1) прив’язаності до певної торгової марки немає, головна умова – відповідність товару характеристикам, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі (додаток 1) Наголошуємо, що до підписання Договору Учасник узгоджує із Замовником марку і модель товару, та, за необхідності, надає зразки продукції для перевірки її якості; 2) до участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, неплатники ПДВ. Цінова пропозиція ФОП, неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна. Так, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Обладнання
Дата подання: 04 вересня 2019 16:22
Дата відповіді: 09 вересня 2019 08:34
Шановний замовнику, просимо надати повну інформацію стосовно Персонального комп'ютера All-in-One (Моноблок).
А саме, роз'яснення в назві того що Ви замовляєте. Потрібно уточнення, що це є? Окремо монітор і системний блок, або моноблок, де системний блок з монітором разом.
Відповідь: Доброго дня!
Нам потрібно моноблок (системний блок з монітором разом).
Нам потрібно моноблок (системний блок з монітором разом).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-03-002529-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 вересня 2019 18:48
Строк постачання
Шановний Замовнику! В тендерній пропозиції вказаний строк постачання до 18 жовтня 2019 року. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2019 14:36
Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Поставка товару, повинна бути здійснення не пізніше ніж 45 календарних днів з моменту підписання договору.
Поставка товару, повинна бути здійснення не пізніше ніж 45 календарних днів з моменту підписання договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
1 471 920,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 16:48
|
Договір № 182.PDF | укладений |
16 жовтня 2019 16:48
|