Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ). (Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів )
CPV- 09120000-6 Gaseous fuels
CPV- 09120000-6 Gaseous fuels
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2019-09-03-002503-b ● e0bcca805c61429faf2c871f0c2d9697
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142419 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56 |
Контактна особа: |
Юлія Павлова +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Anastasia Lisak +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Viddil osvity Verkhnodniprovskoi raionnoi derzhadministratsii |
National ID: | 02142419 |
Contact point: |
Pavlova Julia +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Additional contacts: |
Anastasia Lisak +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 вересня 2019 17:16 |
Enquiries until: | 28 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 4 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650000 метр кубічний
Газове паливо - код ДК 021:2015 - 09120000-6 (природний газ). (Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
CPV- 09120000-6 Gaseous fuels
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 18:50 |
Тендерна документація газ (зі змінами 30.09.2019).docx | |
30 вересня 2019 18:50 |
Перелік змін (30.09.2019).doc | |
30 вересня 2019 18:50 |
Перелік змін (30.09.2019).pdf | |
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення.docx | |
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення на англійській мові.pdf | |
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення.pdf | |
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення на англійській мові.docx |
30 вересня 2019 18:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2019 18:50 |
Тендерна документація газ (зі змінами 30.09.2019).docx
|
|||
30 вересня 2019 18:50 |
Перелік змін (30.09.2019).doc
|
|||
30 вересня 2019 18:50 |
Перелік змін (30.09.2019).pdf
|
|||
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення.docx
|
|||
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення на англійській мові.pdf
|
|||
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення.pdf
|
|||
03 вересня 2019 17:16 |
Оголошення на англійській мові.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-03-002503-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 20 вересня 2019 11:37
Вимога внесення змін до Тендерної документації
Вивченням тендерної документації встановлено, що відповідно до п. 5.3.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», учасником повинно бути надано: Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо договору (ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Дніпропетровської області).
Також, Згідно із п. 5.3.2. необхідно надати: Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці,
Вимоги до потенційних учасників щодо надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до якого: постачання товару (газу) для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевих бюджетів, на наше глибоке переконання суттєво обмежує конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створює штучні бар’єри виходу на ринок (в цьому випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які маючи достатній досвід постачання газу, але не мають виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не ніж за 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років.
З аналогічних підстав, носить дискримінаційний характер та суттєво обмежує конкуренцію вимога (п. 5.3.2.) з приводу надання позитивних листів-відгуків від контрагентів.
В свою чергу, п. 27 ст. 1 Закону України «Про ринок природнього газу» визначено, що постачальник природного газу - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
В силу п. 27 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про ринок природного газу».
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природнього газу.
Відповідно до п.1.3. ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природнього газу місце провадження діяльності з постачання природного газу – територія України.
Отже, постачання природного газу це діяльність, яка здійснюється на всій території України та не може обмежуватися лише однією адміністративною одиницею або областю. Також, ліцензійні умови діяльності постачальника не містять вимоги щодо кількості адрес постачання.
Таким чином, фактично до вказаних вище вимог тендерної документації перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до певної невеликої кількості компаній, які мають досвід виконання протягом 2015 – 2017 років аналогічного договору з постачання товару (газу) бюджетним установам за менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не ніж за 10 адресами за її межами, що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників, які не мають на сьогодні таких договорів, що прямо порушує принципи частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідає зазначені вище вимоги до Учасників.
Приймаючи до уваги вище викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути дану вимогу та внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені вище дискримінаційні умови.
Розгорнути
Згорнути
Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо договору (ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Дніпропетровської області).
Також, Згідно із п. 5.3.2. необхідно надати: Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці,
Вимоги до потенційних учасників щодо надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до якого: постачання товару (газу) для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевих бюджетів, на наше глибоке переконання суттєво обмежує конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створює штучні бар’єри виходу на ринок (в цьому випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які маючи достатній досвід постачання газу, але не мають виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не ніж за 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років.
З аналогічних підстав, носить дискримінаційний характер та суттєво обмежує конкуренцію вимога (п. 5.3.2.) з приводу надання позитивних листів-відгуків від контрагентів.
В свою чергу, п. 27 ст. 1 Закону України «Про ринок природнього газу» визначено, що постачальник природного газу - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
В силу п. 27 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про ринок природного газу».
Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природнього газу.
Відповідно до п.1.3. ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природнього газу місце провадження діяльності з постачання природного газу – територія України.
Отже, постачання природного газу це діяльність, яка здійснюється на всій території України та не може обмежуватися лише однією адміністративною одиницею або областю. Також, ліцензійні умови діяльності постачальника не містять вимоги щодо кількості адрес постачання.
Таким чином, фактично до вказаних вище вимог тендерної документації перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до певної невеликої кількості компаній, які мають досвід виконання протягом 2015 – 2017 років аналогічного договору з постачання товару (газу) бюджетним установам за менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не ніж за 10 адресами за її межами, що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників, які не мають на сьогодні таких договорів, що прямо порушує принципи частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідає зазначені вище вимоги до Учасників.
Приймаючи до уваги вище викладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути дану вимогу та внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені вище дискримінаційні умови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 12:09
Тендерний комітет Відділу освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації розглянув Вашу Вимогу про усунення порушення № UA-2019-09-03-002503-b.c1 від 20 вересня 2019 року (далі – Вимога) щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та за результатами розгляду повідомляє наступне.
У Вимозі зазначається про дискримінаційність вимоги п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації для учасників, які не мають виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не менш ніж за 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років. Також зазначається, що відповідно до п.1.3. ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природнього газу місце провадження діяльності з постачання природного газу – територія України, тому постачання природного газу не може обмежуватися лише однією адміністративною одиницею або областю. Також, ліцензійні умови діяльності постачальника не містять вимоги щодо кількості адрес постачання.
Тендерний комітет повідомляє, що не є органом ліцензування та не видає ліцензії про право здійснення такої діяльності, тому здійснює свою діяльність не на підставі ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природнього газу, а реалізовує свої повноваження на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Нормою п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником на виконання зазначених приписів законодавства встановлено у тендерній документації, зокрема, вимогу для учасників про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
5.3.1. довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника; Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо договору(ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Дніпропетровської області).
5.3.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне (не належне) виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Зазначаємо, що вимога п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації передбачає виконання аналогічного договору з не менше 3 споживачами в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачами за межами Дніпропетровської області. Дана вимога жодним чином не вимагає наявності одночасного досвіду постачання не менше 3 споживачам в межах Дніпропетровської області та не менше 10 споживачам за межами Дніпропетровської області, як зазначається у Вимозі.
З огляду на зазначене Замовником не встановлено до учасників вимоги наявності досвіду постачання природного газу на лише одній адміністративній одиниці чи області, адже належним виконанням вимоги п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації вважатиметься наявність досвіду не менше 10 споживачами за межами Дніпропетровської області, тобто на території усієї України.
Заклади освіти, передбачені Додатком 2 до проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) в які передбачено постачання природного газу протягом 2019 року, розташовані у 10 населених пунктах (м. Верхівцеве, смт. Новомиколаївка, с. Боровківка, с. Водяне, с. Пушкарівка, с. Ганнівка, с. Дніпровокам’янка, с. Мишурин Ріг, с. Соколівка, м. Верхівцеве.
Замовник не може допустити укладення договору з учасником, що не має належного досвіду виконання аналогічних договорів, адже це може стати наслідком залишення закладів загальної середньої освіти та закладів позашкільної освіти без газопостачання, що унеможливить їх функціонування. Тому для належного забезпечення постачання природним газом усіх 10 населених пінктів Замовнику вкрай важливим є наявність в учасника досвіду, передбаченого п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації.
Наявність у потенційного учасника виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж 3 адресами в Дніпропетровській області або не менш ніж 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років є гарантією стабільності на ринку такого учасника та мінімізує ризик неналежного виконання ним постачання природного газу.
Таким чином, вимога п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації не є дискримінаційною чи такою, що штучно обмежує конкуренцію, адже її може виконати будь який учасник, що має досвід виконання аналогічного договору з не менше 10 споживачами на території України та іншими встановленими критеріями.
Відповідно до статті 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, і Замовник неухильно дотримується цього принципу, виключаючи будь-що, дискримінуюче потенційних учасників.
З огляду на те, що Замовником не порушено вимог чинного законодавства у сфері закупівель, відсутні підстави для задоволення Замовником Вимоги про усунення порушення.
У Вимозі зазначається про дискримінаційність вимоги п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації для учасників, які не мають виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж за 3 адресами в Дніпропетровській області та не менш ніж за 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років. Також зазначається, що відповідно до п.1.3. ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природнього газу місце провадження діяльності з постачання природного газу – територія України, тому постачання природного газу не може обмежуватися лише однією адміністративною одиницею або областю. Також, ліцензійні умови діяльності постачальника не містять вимоги щодо кількості адрес постачання.
Тендерний комітет повідомляє, що не є органом ліцензування та не видає ліцензії про право здійснення такої діяльності, тому здійснює свою діяльність не на підставі ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природнього газу, а реалізовує свої повноваження на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Нормою п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником на виконання зазначених приписів законодавства встановлено у тендерній документації, зокрема, вимогу для учасників про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
5.3.1. довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника; Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо договору(ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Дніпропетровської області).
5.3.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне (не належне) виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Зазначаємо, що вимога п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації передбачає виконання аналогічного договору з не менше 3 споживачами в межах Дніпропетровської області, або не менше 10 споживачами за межами Дніпропетровської області. Дана вимога жодним чином не вимагає наявності одночасного досвіду постачання не менше 3 споживачам в межах Дніпропетровської області та не менше 10 споживачам за межами Дніпропетровської області, як зазначається у Вимозі.
З огляду на зазначене Замовником не встановлено до учасників вимоги наявності досвіду постачання природного газу на лише одній адміністративній одиниці чи області, адже належним виконанням вимоги п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації вважатиметься наявність досвіду не менше 10 споживачами за межами Дніпропетровської області, тобто на території усієї України.
Заклади освіти, передбачені Додатком 2 до проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) в які передбачено постачання природного газу протягом 2019 року, розташовані у 10 населених пунктах (м. Верхівцеве, смт. Новомиколаївка, с. Боровківка, с. Водяне, с. Пушкарівка, с. Ганнівка, с. Дніпровокам’янка, с. Мишурин Ріг, с. Соколівка, м. Верхівцеве.
Замовник не може допустити укладення договору з учасником, що не має належного досвіду виконання аналогічних договорів, адже це може стати наслідком залишення закладів загальної середньої освіти та закладів позашкільної освіти без газопостачання, що унеможливить їх функціонування. Тому для належного забезпечення постачання природним газом усіх 10 населених пінктів Замовнику вкрай важливим є наявність в учасника досвіду, передбаченого п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації.
Наявність у потенційного учасника виконаного договору (договорів) з постачанням газу бюджетним установам за не менш ніж 3 адресами в Дніпропетровській області або не менш ніж 10 адресами за її межами протягом 2015 – 2017 років є гарантією стабільності на ринку такого учасника та мінімізує ризик неналежного виконання ним постачання природного газу.
Таким чином, вимога п.п. 5.3.1. Розділу 3 тендерної документації не є дискримінаційною чи такою, що штучно обмежує конкуренцію, адже її може виконати будь який учасник, що має досвід виконання аналогічного договору з не менше 10 споживачами на території України та іншими встановленими критеріями.
Відповідно до статті 3 Закону одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, і Замовник неухильно дотримується цього принципу, виключаючи будь-що, дискримінуюче потенційних учасників.
З огляду на те, що Замовником не порушено вимог чинного законодавства у сфері закупівель, відсутні підстави для задоволення Замовником Вимоги про усунення порушення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-03-002503-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 28 вересня 2019 21:59
Дата подання: 28 вересня 2019 21:59
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 21:38
Рішення від 02.10.2019 № 14065 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 21:38
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.09.2019 № UA-2019-09-03-002503-b.b2.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 12:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 15096.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 22:53
Рішення від 21.10.2019 № 15096.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 23:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 листопада 2019
Найменування: | Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142419 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 листопада 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій