Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція променевого відділення №2 з будівництвом приміщень для встановлення лінійного прискорювача ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Очікувана вартість
1 135 569,54 UAH
UA-2019-09-03-002489-b 21d554a7331343f8be61342246c1e46a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення
вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по
об’єкту: «Реконструкція променевого відділення №2 з будівництвом приміщень для
встановлення лінійного прискорювача ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний
диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

03 вересня 2019 17:13
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИ-ЮЖАНА"
#32463383
Переможець 1 135 569,54
UAH
03 вересня 2019 17:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 вересня 2019 17:15
ПКД лінійний прискорювач.pdf укладений
03 вересня 2019 17:15
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 13:49
Дод. угода №1 до Дог. 113.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.3 Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Термін виконання робіт за даним Договором встановлюється до 01.05.2020.». 2. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1.3а виконані роботи, передбачені цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю 1135569 грн. 54 коп. (один мільйон сто тридцять п'ять тисяч п'ятсот шістдесят дев'ять гривень 54 копійки) без ПДВ згідно кошторисних розрахунків (Додаток № 3). Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.». 3. Доповнити Договір пунктом 2.1.1 наступного змісту: «2.1.1. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт та складає 193025 грн. 62 коп. (сто дев'яносто три тисячі двадцять п'ять гривень 62 копійки) без ПДВ на термін 22 календарних дні з дня підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. У разі невикористання Виконавцем коштів попередньої оплати протягом встановленого у цьому пункті строку, кошти повертаються Замовнику не пізніше 20.12.2019.». 4. Пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 включно, а по фінансовим зобов'язанням до повного виконання зобов'язань.». 5. Доповнити Договір Додатком № 3 - Зведений кошторис № 000115-2019 на проектні і вишукувальні роботи. 6. Додатки № 1 та № 2 до Договору вважати такими, що втратили чинність. 7. Викласти реквізити Сторін у наступній редакції: Замовник: Підрядник: Управління майном Приватне підприємство Сумської обласної ради «Суми-Южана» 40030, Сумська обл. 40030, Сумська обл. м. Суми, пл. Незалежності, 2 м. Суми, вул. І.Сірка, буд. 15. кв. 163 код ЄДРПОУ 21107251 код ЄДРПОУ 32463383 р/р UA498370130000035425117219302 р/р UA653375680000000026008009769 в ГУ ДКСУ у Сумській області в філії СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 837013 МФО 337568 тел. (0542) 700-068 р/р UA728201720000037124117708 в Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 тел. (066) 580-93-80
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку