«Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській, 79, м.Львів (коригування)»
Очікувана вартість
5 113 760,00 UAH
UA-2019-09-03-002294-b 3164d2d701ef4a97936d243844c07e63
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Вебсайт замовника: http://cbs.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79019, Україна, Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа замовника: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:04
Очікувана вартість: 5 113 760,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 227,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: адресою визначеною замовником
Обсяг : відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській, 79, м.Львів (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийській, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів бюджету розвитку міста.Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2019 16:45
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2019 16:43
Проект договору.docx
03 вересня 2019 16:42
Технічні вимоги.docx
03 вересня 2019 16:42
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000018 ● f241e80e6c244705bde58bae50d5ab82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-30 15:39:31
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-03-002294-b 03.09.2019. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова, 23884875, Україна, Львів, Мулярська 2а
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській, 79, м.Львів (коригування)», 5113760UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 3164d2d701ef4a97936d243844c07e63, 2019-09-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Централізованої бібліотечної системи для дорослих м. Львова (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО», протокол розгляду пропозиції ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО», від 26.09.2019, повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.10.2019 № 10/10. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Проведеним аналізом також встановлено, що Замовником в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої 22 Закону в додатку 2 тендерної документації міститься вимога щодо надання переможцем торгів Документа, з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, передбаченої пунктом 2, 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Згідно частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до частини 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати скановану копію оригіналу або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Учасником ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО» завантажено довідку, яка не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, Замовником не дотримано норми пункту 3 частина 1 статті 30 Закону і не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО», яка не відповідала умовам тендерної документації, та укладено з ним договір 10.10.2019 № 10/10 на суму 5 083 078,50 гривень. Згідно з даними веб-порталу https://www.007.org.ua, Замовником не здійснювалось оплати по договору від 10.10.2019 № 10/10. Відповідно до звіту про виконання договору від 11.11.2019, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовник керуючись пунктом 10.3.5 розірвав Договір від 10.10.2019 № 10/10., 13 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до звіту про виконання договору від 11.11.2019, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовник керуючись пунктом 10.3.5 розірвав Договір від 10.10.2019 № 10/10.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО" 5 093 306,03
UAH з ПДВ
5 083 078,50
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сенів Назар Ярославович 5 100 000,00
UAH з ПДВ
5 089 772,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:01
Довідка про корупцію 2
30 вересня 2019 10:01
Довідка про корупцію
19 вересня 2019 18:44
паспортт1.jpg
19 вересня 2019 18:44
паспорт4.jpg
19 вересня 2019 18:44
паспорт3.jpg
19 вересня 2019 18:44
паспорт 2.jpg
19 вересня 2019 18:27
лист про покриття.pdf
19 вересня 2019 18:27
Лист пояснення стяжка.pdf
19 вересня 2019 18:26
Лист пояснення ПДВ.pdf
19 вересня 2019 18:26
згода працівників.pdf
19 вересня 2019 18:26
захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 18:26
дозвiл_КФ.pdf
19 вересня 2019 18:26
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
19 вересня 2019 18:26
19. Довідка про мтб.pdf
19 вересня 2019 18:26
Договір 3.pdf
19 вересня 2019 18:26
Договір 2.pdf
19 вересня 2019 18:26
Договір 1.pdf
19 вересня 2019 18:26
16.Ліцензія.jpg
19 вересня 2019 18:26
16.Додаток до ліцензії.jpg
19 вересня 2019 18:26
15.графік фінансування.pdf
19 вересня 2019 18:26
14.Проект договору 2.pdf
19 вересня 2019 18:26
дипломи4.pdf
19 вересня 2019 18:26
14.Проект договору 1.pdf
19 вересня 2019 18:26
дипломи3.pdf
19 вересня 2019 18:26
дипломи2.pdf
19 вересня 2019 18:26
14.графік виконання.pdf
19 вересня 2019 18:26
дипломи.pdf
19 вересня 2019 18:26
12.Довідка 10 років.pdf
19 вересня 2019 18:26
10.Локальний_кошторис_8.doc
19 вересня 2019 18:26
9.Локальний_кошторис_7.doc
19 вересня 2019 18:26
8.Локальний_кошторис_6.doc
19 вересня 2019 18:26
диплом Кучменда.jpg
19 вересня 2019 18:26
частина 3.rar
19 вересня 2019 18:26
частина 2.rar
19 вересня 2019 18:26
диплом бухгалтер.jpg
19 вересня 2019 18:26
Графік.pdf
19 вересня 2019 18:26
ГЛ СЕРЕДНЬОРИНКОВА ЦІНА.pdf
19 вересня 2019 18:26
частина 1.rar
19 вересня 2019 18:26
7.Локальний_кошторис_5.doc
19 вересня 2019 18:26
ч.4.rar
19 вересня 2019 18:26
Гарантия 13240.pdf
19 вересня 2019 18:26
0054.jpg
19 вересня 2019 18:26
0053.jpg
19 вересня 2019 18:26
0052.jpg
19 вересня 2019 18:26
гарантія.rar
19 вересня 2019 18:26
0051.jpg
19 вересня 2019 18:26
0050.jpg
19 вересня 2019 18:26
Штатний розпис 1.pdf
19 вересня 2019 18:26
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 18:26
ТФотокопії обєкта.pdf
19 вересня 2019 18:26
Технічне завдання.pdf
19 вересня 2019 18:26
Статут ост. ст..jpg
19 вересня 2019 18:26
Статут 15 ст..jpg
19 вересня 2019 18:26
ПРОТОКОЛ ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
19 вересня 2019 18:26
Працівники.pdf
19 вересня 2019 18:26
0049.jpg
19 вересня 2019 18:26
Нова_Лiцензiя_КФ.pdf
19 вересня 2019 18:26
0048.jpg
19 вересня 2019 18:26
0047.jpg
19 вересня 2019 18:26
Ліцензія 2019.pdf
19 вересня 2019 18:26
0046.jpg
19 вересня 2019 18:26
6.Локальний_кошторис_4.doc
19 вересня 2019 18:26
6.Довідка Демпінг.pdf
19 вересня 2019 18:26
5.Локальний_кошторис_3.doc
19 вересня 2019 18:25
4.Локальний_кошторис_2.doc
19 вересня 2019 18:25
4.5.СЕС на фарбу.pdf
19 вересня 2019 18:25
0045.jpg
19 вересня 2019 18:25
4.4.sert_na_cement_osnovi_01.jpg
19 вересня 2019 18:25
0044.jpg
19 вересня 2019 18:25
4.3.Висновок СЕС фарба.pdf
19 вересня 2019 18:25
0043.jpg
19 вересня 2019 18:25
38.витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2019 18:25
32.ст. 17.pdf
19 вересня 2019 18:25
30.imd
19 вересня 2019 18:25
29.відгук Львівхолод.jpg
19 вересня 2019 18:25
3.Локальний_кошторис_1.doc
19 вересня 2019 18:25
27.Довідка Аналогічні.pdf
19 вересня 2019 18:25
3.jpg
19 вересня 2019 18:25
2.jpg
19 вересня 2019 18:25
1.Протокол 2 ст.jpg
19 вересня 2019 18:25
1.Договірна_ціна.doc
19 вересня 2019 18:25
1.jpg
19 вересня 2019 18:25
1 ПВ.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 19:24
sign.p7s
19 вересня 2019 19:22
документи 09.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"
#39910431
Переможець 5 083 078,50
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"
#39910431
5 083 078,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:28
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:23
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:23
Додатки(Стрийська) (2).pdf укладений
10 жовтня 2019 15:21
Договір (Стрийська).pdf укладений
10 жовтня 2019 15:21
sign.p7s укладений
11 листопада 2019 17:51
повідомлення ф43.jpg укладений
11 листопада 2019 17:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 083 078,50
UAH (в тому числі ПДВ 847 179,75 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п. 10.3.5 Договору № 10/10 від 10.10.2019 р. було порушено Графік виконання робіт, який є невід'ємною частиною цього Договору, і внутрішньобудівельні роботи не розпочалися в жовтні, що створює передумови для затримки виконання робіт

Актуальні тендери

До пошуку