Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне. (канцтовари)
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-09-03-001825-b 2fc2d1bc516047a0bfc5dae0843a8c7a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надежда Грицай

+380567221232 buh.vesnjanka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр "Веснянка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13422561
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, буд. 32
Контактна особа: Надежда Грицай
+380567221232
buh.vesnjanka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:43
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015: 30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне. (канцтовари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1079 штука
ДК 021:2015: 30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне. (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 15:42
Договір канцтовари.doc
03 вересня 2019 15:42
Оголошення канцтовари 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:55
Дата відповіді: 04 вересня 2019 12:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 20 700,02
UAH з ПДВ
20 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 21 064,98
UAH з ПДВ
20 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 25 800,00
UAH з ПДВ
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 15:30
Статут — копия зав.pdf
10 вересня 2019 15:30
Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 15:30
ПДВ зав.PDF
10 вересня 2019 15:30
Довідка 4ОПП.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 13:02
Статут.pdf
11 вересня 2019 13:02
Протокол.pdf
11 вересня 2019 13:02
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2019 13:02
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2019 13:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 вересня 2019 13:02
Свідоцтво.pdf
11 вересня 2019 13:02
Витяг ПДВ.pdf
11 вересня 2019 13:02
Наказ.pdf
11 вересня 2019 13:02
Наказ новий.pdf
11 вересня 2019 13:02
Пропозиція.pdf
11 вересня 2019 13:02
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 15:17
Електронний підпис
11 вересня 2019 15:14
УБВ СЕС.PDF
11 вересня 2019 15:14
Скан_СЭС.pdf
11 вересня 2019 15:14
ПАПІРУС.pdf
11 вересня 2019 15:14
Не обяз сетевиц Axent Delta.pdf
11 вересня 2019 15:14
Корректор,_чистящие.pdf
11 вересня 2019 15:14
Гуашь мицар2.jpg
11 вересня 2019 15:14
Гуашь мицар.jpg
11 вересня 2019 15:14
Висновок СЕС_папір_2018.PDF
11 вересня 2019 15:14
висновок Buromax,3926,22962.pdf
11 вересня 2019 15:14
2703 скотч_ИОУ.pdf
11 вересня 2019 15:14
1514 СангигZiBi22 папір.pdf
11 вересня 2019 15:14
Ножиці(CFS,F,Е,О).pdf
11 вересня 2019 15:14
Олівці кольорові 2017.JPG
11 вересня 2019 15:14
Виробництво ФП.PDF
11 вересня 2019 15:14
Висновок СЕС_ватман.PDF
11 вересня 2019 15:14
бумага сертифікат.jpeg
11 вересня 2019 15:14
ЦП.pdf
11 вересня 2019 15:14
Паспорт і код згідно.pdf
11 вересня 2019 15:14
Лист -згода.pdf
11 вересня 2019 15:14
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2019 15:14
Довідка на підписання.pdf
11 вересня 2019 15:14
Довідка ліцензіі.jpeg
11 вересня 2019 15:14
Довідка захист довкілля.pdf
11 вересня 2019 15:14
Довідка з банку.pdf
11 вересня 2019 15:14
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 20 223,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
20 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 18 9.pdf укладений
30 вересня 2019 11:50