Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2019-09-03-001730-b ● c4e81c1228e1485b854252591bf392a0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ |
Код ЄДРПОУ: | 25287764 |
Вебсайт: | https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А |
Контактна особа: |
Олена Богданова +380442246686 kmcspe@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 8 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 штука
Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2019
—
04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 12:24 |
Технічні вимоги.doc |
04 вересня 2019 12:24 |
Оголошення.doc |
03 вересня 2019 15:31 |
проект договору.doc |
03 вересня 2019 15:31 |
цінова пропозиція.doc |
04 вересня 2019 12:24 |
Технічні вимоги.doc
|
||||
04 вересня 2019 12:24 |
Оголошення.doc
|
||||
03 вересня 2019 15:31 |
проект договору.doc
|
||||
03 вересня 2019 15:31 |
цінова пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати можна, але їх якість та параметри повинні відповідати заявленому предмету закупівлі. 2. Зміни внесено до тендерної документації (вимоги до кваліфікації учасників). 3. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможцвимоги до кваліфікації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
6 910,56
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог_38.pdf | укладений |
16 вересня 2019 14:52
|