Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонер-картриджі та лазерний картридж
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-09-03-001666-b 09c56a6c76954bb5b759beaf516cbc12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Кузьменко

+380542675674 kuzmenkom@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37970404
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, м.Суми, вул. Воскресенська, 7
Контактна особа: Максим Кузьменко
+380542675674
kuzmenkom@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:45
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Тонер-картридж для БФП Konica Minolta 163/211 (Katun 20800) (аналоги не допускаються), ресурс друку - 11 000 стор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штука
Лазерний картридж (С8543Х) для принтеру HP LJ 9040dn (Varto Black або аналог), ресурс друку - 30 000 стор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Воскресенська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 15:29
Оголошення картриджі.pdf
03 вересня 2019 15:23
Оголошення_туби_лазер_картр.doc
03 вересня 2019 15:23
Додаток 2 Проект договору.doc
03 вересня 2019 15:23
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 03 вересня 2019 16:10
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:47
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По суті поставлених питань, Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.

1) В п.19 оголошення щодо проведення допорогової закупівлі тонер-картриджів та лазерного картриджу (UA-2019-09-03-001666-b) зазначено, що після закінчення аукціону учасник, визнаний електронною системою закупівель переможцем (учасник з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 1 робочого дня повинен надати Замовнику в електронному вигляді цінову пропозицію (за встановленою формою) на суму останнього раунду аукціону (тобто остаточну цінову пропозицію). В разі внесення учасниками додаткових змін в свою пропозицію, крім вищезазначених та таких, що виправляють формальні (несуттєві) помилки, Замовник буде розглядати таку пропозицію з урахуванням вимог п.6 розділу ІІ наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року та ст.2 і 25 Закону України «Про публічні закупівлі».

2) В оголошенні Замовника щодо проведення допорогової закупівлі тонер-картриджів та лазерного картриджу (UA-2019-09-03-001666-b) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж визначено в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.17 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на обладнання Замовника, з яким повинні бути сумісні картриджі. Також Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні марки та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:58
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В п.19 оголошення щодо проведення допорогової закупівлі тонер-картриджів та лазерного картриджу (UA-2019-09-03-001666-b) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.17 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на картриджі (позиція друга переліку товарів), аналоги щодо виробника яких будуть прийматися до розгляду Замовником у пропозиціях учасників закупівлі (але не гірші за характеристиками ніж ті, що вказані в оголошенні, та з ресурсом друку не менше, ніж визначено оголошенням). В свою чергу в п.17 оголошення чітко визначено по позиції першій переліку товарів, що аналоги тонер-картриджів для БФП Konica Minolta 163/211 (Katun 20800), ресурс друку 11 000 стор., до розгляду не допускаються. Зважаючи на значний термін експлуатації принтерів Замовника, дана вимога є обґрунтованою і викликана необхідністю забезпечення безперебійного якісного друку документів для клієнтів Головного управління.

2) Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні торгівельні марки, модель та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.

3) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ оголошення Замовника не містить. При розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника ПДВ, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 4 566,00
UAH з ПДВ
4 566,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 4 944,32
UAH з ПДВ
4 944,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 17:14
Договір аудитори.pdf
09 вересня 2019 17:14
Накладна і договір НБ.pdf
09 вересня 2019 17:14
Видаткова аудитори.pdf
06 вересня 2019 08:48
Електронний підпис
06 вересня 2019 08:46
Гарантійний лист.pdf
06 вересня 2019 08:46
Сертифікація 3.pdf
06 вересня 2019 08:46
8. Статут.pdf
06 вересня 2019 08:46
Гарантійний лист1.pdf
06 вересня 2019 08:46
9.2.Протокол.pdf
06 вересня 2019 08:46
4. Витяг платника ПДВ.pdf
06 вересня 2019 08:46
Сертифікація 1.pdf
06 вересня 2019 08:46
Сертифікація 2.pdf
06 вересня 2019 08:46
Витяг.pdf
06 вересня 2019 08:46
Гарантійний лист2.pdf
06 вересня 2019 08:46
Відомість про участника.pdf
06 вересня 2019 08:46
Гарантійний лист3.pdf
06 вересня 2019 08:46
Наказ _1К.jpg
06 вересня 2019 08:46
Довідка про досвід.pdf
06 вересня 2019 08:46
Кваліфікація.pdf
06 вересня 2019 08:46
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 4 566,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:57

Документи

11 вересня 2019 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
4 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 16:33
Договір_4566.pdf укладений
20 вересня 2019 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 566,00
UAH (в тому числі ПДВ 761,00 UAH)