Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2019-09-03-001478-b ● 52121594781842a0908d0910d920a316
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01110765 |
Вебсайт: | http://kmkl11.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6 |
Контактна особа: |
Черноус Євгенія Євгеніївна +380445687966 tender-kmkl11@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 15:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 15:03 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 16 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після пред'явлення Постачальником видаткової накладної та після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 15:00 |
Оголошеня комп техніка 2210 Монітор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:03
Дата відповіді: 04 вересня 2019 11:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним в тендерній документації вимогам та характеристикам.
2.Пункт 5 Тендерної документації зобов'язує Учасника вказувати в комерційній пропозиції конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
2.Пункт 5 Тендерної документації зобов'язує Учасника вказувати в комерційній пропозиції конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-03-001478-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ", Код ЄДРПОУ:40989803
Дата подання: 13 вересня 2019 09:57
дискваліфікація переможця
Вимагаємо дискваліфікації переможця ПП "Ортекс", оскільки запропонований їм товар (монітор BenQ GW2280) не відповідає технічним вимогам Замовника. А саме: замість "тип матриці не гірше IPS" запропонована матриця VA, яка є гіршою за якістю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 09:44
Проаналізувавши типи матриць сучасних моніторів дійшли висновку, що матриця VA є альтернативою матриці IPS. Дані монітори відповідають нашим технічним умовам. Крім того запропоновані монітори мають гарантію 36 місяців, додаткові інтерфейси та гучномовці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович |
15 246,00
UAH з ПДВ
|
14 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
16 578,00
UAH з ПДВ
|
14 076,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Спільна фірма "Ортекс" |
15 998,40
UAH з ПДВ
|
15 243,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
16 740,00
UAH з ПДВ
|
16 571,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. |
16 700,00
UAH з ПДВ
|
16 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" |
16 776,00
UAH з ПДВ
|
16 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович #2371213034 |
Відхилено |
14 070,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 10:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
14 076,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 11:12
|
Спільна фірма "Ортекс" #13581333 |
Переможець |
15 243,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Підписаний контракт | укладений |
20 вересня 2019 11:54
|
Підписаний контракт | укладений |
18 вересня 2019 16:50
|