Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерні принтери
Очікувана вартість
1 703 400,00 UAH
UA-2019-09-03-001365-a 715797deb4d145509a8ef0c77d084eb5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородавська Ольга Іванівна

+380512501924 mk.official@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 39394277
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Контактна особа: Бородавська Ольга Іванівна
+380512501924
mk.official@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 1 703 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 034,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Лазерні принтери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Лазерні принтери
Кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі рахунків та підписаних сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 17:15
ТД Лазерні принтери_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:21
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-першому питанню повідомляємо, що тендерна документація не містить посилань на певні торгові марки або моделі. Запропонований Вами товар має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі визначених в додатку 4 тендерної документації.
По-другому питанню: в таблиці «Технічні вимоги» додатку 4 до тендерної документації передбачено поле в якому учасники закупівлі повинні вказати фактичне найменування запропонованого товару.
По-третьому питанню: згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.
Технічні вимоги
Дата подання: 05 вересня 2019 12:48
Дата відповіді: 09 вересня 2019 17:41
Шановний Замовнику ! Просимо надати уточнення щодо можливості пропонувати еквівалентні тех. х-ки, а саме : Технологія друку –лазерна (еквівалент струменеві) Час виходу першої сторінки - до 7,5 сек Споживна потужність –до 900вт Просимо врахувати що дані параметри ніяким чином не впливають на працездатність обладнання, але значно збільшать конкуренцію що в свою чергу призведе до значної економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація Замовника повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, при цьому технічна специфікація повинна складатися із детального опису товарів, що закуповуються, їх технічних і функціональних характеристик.
Таким чином, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфікації предмета закупівлі та власних потреб, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
ГУ ДФС у Миколаївській області, під час виконання покладених на нього функцій та повноважень, здійснює друк сотень тисяч податкових повідомлень-рішень на рік. Для Замовника вкрай важливо придбати саме лазерні принтери з великою здатністю до навантаження (до 25000 відбитків на місяць) оскільки жодна модель принтеру зі струменевим типом друку не зможе забезпечити потреб Замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-001365-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 26 вересня 2019 17:30
Неправомірність відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт"
Неправомірність відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2019 18:35
Рішення від 30.09.2019 №13870+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 18:34
Рішення від 16.10.2019 №14821.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.10.2019 №14821-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕГАПРИНТ СЕРВІС" та рішення про визначення ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2019 17:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 499 952,00
UAH з ПДВ
1 499 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 657 500,00
UAH з ПДВ
1 657 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гольдіч Євгеній Михайлович 1 703 100,00
UAH з ПДВ
1 703 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 12:42
пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:53
Д_ДФС.pdf
27 вересня 2019 13:53
МВС 21 09 2019.pdf
27 вересня 2019 13:53
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
27 вересня 2019 13:53
Д_Кор_Балюк О.А._05.09.zip
13 вересня 2019 17:04
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:01
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 вересня 2019 17:01
Баланс_2018р.pdf
13 вересня 2019 17:01
Баланс_1 півріччя 2019 р.pdf
13 вересня 2019 17:01
№1+видаткова_копія.pdf
13 вересня 2019 17:01
17. Щодо єдиного податку.pdf
13 вересня 2019 17:01
16. Код доступу.pdf
13 вересня 2019 17:01
14. Відсутність підстав.pdf
13 вересня 2019 17:01
12. Дозвіл, ліцензія.pdf
13 вересня 2019 17:01
11. Санкції.pdf
13 вересня 2019 17:01
10. Проект договору.pdf
13 вересня 2019 17:01
08. Довкілля.pdf
13 вересня 2019 17:01
04. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
13 вересня 2019 17:01
03. Відсутність підстав.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 16:55
Кваліфікаційні критерії.7z
17 вересня 2019 16:55
Технічний опис.7z
17 вересня 2019 16:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Гольдіч Євгеній Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Очікує рішення 1 320 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 17:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Рішення скасоване 1 320 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 17:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 1 499 952,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 17:28

Документи

Документи

25 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:05
Протокол №73.pdf
20 вересня 2019 11:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2019 17:51
Коментар щодо відміни: Замовником відмінено торги відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
23 жовтня 2019 17:51
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:48
Протокол №82.pdf