Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп’ютери для закладів освіти)
Очікувана вартість
561 900,00 UAH
UA-2019-09-03-001353-b dd85ecc384824097a686e628c6183751
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Гогерчак

+380951669514 rajono774@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40297811
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегове, вул. Мукачівська, буд. 6
Контактна особа: Віталія Гогерчак
+380951669514
rajono774@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:16
Очікувана вартість: 561 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
ДК 021:2015 – 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп’ютери для закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Виноградна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Джерело фінансування закупівлі: кошти освітньої субвенції; кошти освітньої субвенції та співфінансування з місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:42
Оголошення_ВТ_(18).docx
03 вересня 2019 14:42
ТД_(9).docx
03 вересня 2019 14:42
Додаток_2_(10).doc
03 вересня 2019 14:42
ТД_комп.pdf
03 вересня 2019 14:41
Iогол.комп..pdf
03 вересня 2019 14:41
Додаток_4_(6).doc
03 вересня 2019 14:41
Додаток_3_(10).docx
03 вересня 2019 14:41
Додаток_1_(8).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 вересня 2019 09:46
Дата відповіді: 05 вересня 2019 16:03
Шановний Замовнику! В Тендерній вказана кількість робочих місць -40. Уточніть будь-ласка, яка кількість комп'ютерів вчителів та яка кількість комп'ютерів учнів? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник! За даними торгами здійснюється закупівля персональних комп’ютерів лише для учнів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:07
Дата відповіді: 05 вересня 2019 16:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В додатку 2 до тендерної документації встановлено наступні вимоги - "в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент""; "якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника"; "учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист щодо підтвердження відповідності санітарно-гігієнічним нормам запропонованого товару із зазначенням країни походження, назви виробника". Також в п. 35 ч. 1 ст. 1 закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції визначено в пункті 1 розділу 5 тендерної документації.
Питання по Додатку 2
Дата подання: 10 вересня 2019 17:40
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:12
Шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, що означає "веб-камера (за наявності)"- Ви будете вимагати наявність веб-камери з характеристиками, що вказані у Додатку 2 чи веб-камера не обов'язкова? З вашої попередньої відповіді на питання потенційного учасника закупівлі випливає, що "набір оптичних дисків типу DVD-RW або DVD+RW об'ємом не менше 4 GB, сумісний з усіма передбаченими цією специфікацією пристроями для читання і запису оптичних носіїв (за потреби для комплекта вчителя)" та "флеш-накопичувач об'ємом не менше 16 GB (за потреби для комплекта вчителя" можуть НЕ пропонуватись? Просимо уточнити для уникнення подальших маніпуляційних спроб пропозиції програмного забезпечення, що не відповідає вимогам тендерної документації та наказу МОН України : у вимозі до програмного забезпечення "наявність україномовної підтримки від виробника на території України" мається наувазі БЕЗКОШТОВНА україномовна підтримка виробника саме ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ на території України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Наявність веб-камери з характеристиками що вказані в Додатку №2 не будуть вимагатись."Наявність україномовної підтримки від виробника на території України означає "Безкоштовно"
Додаток 2
Дата подання: 10 вересня 2019 17:55
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:14
Шановний Замовник! В Додатку 2 є вимога "мережевий інтерфейс бездротової мережі (при використанні бездротової мережі в класі)". Питання: у класі буде використовуватись бездротова мережа?Тобто, чи потрібна наявність "інтегрованого або дискретного інтерфейсу з підтримкою стандартів IEEE - не гірше 802.11b/g/n"?
Відповідь: Шановний учасник! У класі буде використовуватись бездротова мережа. Потрібна наявність дискретного інтерфейсу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-001353-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:07
Оскарження вибору переможця
Шановний Замоник! У тендерній пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» пропонується персональний комп’ютер Комп'ютер DiaWest (INTEL Celeron J4005 /MB/4GB 2400MHz /DVD±RW/SSD 120 Gb/HD Graphics/ 400W/ Wi-Fi/клавіатура та мишка/гарнітура/Монітор PHILIPS 200V4QSBR/ДБЖ 600ВА/ліцензійна програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64/ Офісний додаток / антивірус Windows Defender /Додаткове ПЗ). На вимогу Додатку 2 ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надали порівняльну таблицю відповідності, в якій не вказано ні назва преінстальованого ліцензійного пакету офісного програмного забезпечення, ні назв та моделей клавіатури та миші, накопичувача SSD, оперативної пам’яті, корпусу та інш. складових, що запропоновані до постачання за даною закупівлею. Яким чином Ви, як Замовник, та інші учасники закупівлі мають можливість визначити: чи відповідає вищезазначені складові персонального комп’ютера вимогам, зазначеним у тендерній документації до цих складових? Наприклад, чи має запропонована стеріогарнітура металеву дужку у конструкції, про що зазначається у вимогах ? Враховуючи, численні порушення при встановленні ЛІЦЕНЗІЙНОГО програмного забезпечення та чисельні пропозиції програмного забезпечення, що не відповідає вимогам тендерних закупівель, що корелюються з наказом МОН України, вважаємо неприпустимим порушенням той факт, що «ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не вказали назви даного програмного продукту у складі персонального комп’ютера. У порівняльний таблиці учасника, визначеного Вами переможцем аукціону, навіть не зазначено тип «офісного додатку», що пропонується- чи він пропієтарний, чи він вільного поширення !!!! Також, звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ не надано сертифікат якості/відповідності на товар та/або інші документи щодо підтвердження якості запропонованого джерела безперебійного живлення. У деклараціях відповідності, наданих ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» джерело безперебійного живлення НЕ Є складовою частиною персонального комп’ютера (комплекту базового комп'ютера «DiaWest). Таким чином пропозиція «ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не відповідає вимогам тендерної документації даної закупівлі. Вимагаємо передивитись рішення, щодо визначення переможця та дискваліфікувати «ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ». У разі незадоволення нашої вимоги, будемо змушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:53
Шановний Скаржник!
Тендерним комітетом був здійснений розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та було встановлено, що причини для відхилення його тендерної пропозиції згідно статті 30 Закону відстуні.
Учасником в складі пропозиції були надані документи, якими підтверджується та гарантується відповідність товару, що пропонується технічним вимогам, встановленим в додатку 2 до тендерної документації. Учасником згідно технічної документації надані в повному обсязі необхідні документи. В тендерній пропозиції учасником запропоновано Комп'ютер DiaWest (INTEL Celeron J4005 /MB/4GB 2400MHz /DVD±RW/SSD 120 Gb/HD Graphics/400W/Wi-Fi /клавіатура та мишка /гарнітура/Монітор PHILIPS 200V4QSBR/ДБЖ 600ВА/ліцензійна програмна продукція Microsoft Windows 10 Professional x64/Офісний додаток / антивірус Windows Defender/Додаткове ПЗ) виробником якого є ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" , також надана порівняльна таблиця, яка містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Вимоги щодо надання конкретних моделей комплектуючих не було , єдина вимога, що якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Згідно документу Відповідність технічним критеріям.pdf учасник підтверджує дану інформацію. Згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкова сертифікація продукції в Україні з 01.01.2018 року скасовується, перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0500774-17 .
Тому пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає вимогам тендерної документації.

Також всі інші документи, які вимагались замовником в тендерній документації учасником були надані в складі його тендерної пропозиції.
Виходячи з усього вищевикладеного, Ваші твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» вимогам тендерної документації є неправомірними та такими, що не відповідають дійсності. За таких обставин Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 489 900,00
UAH з ПДВ
442 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 481 824,00
UAH з ПДВ
458 697,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:04
МВС 23.09.pdf
03 жовтня 2019 11:59
Довідка_ДФС.pdf
03 жовтня 2019 11:59
МВС 21 09 2019.pdf
24 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:01
Технічна документація.pdf
24 вересня 2019 15:28
довідка санкції.pdf
24 вересня 2019 15:28
Довідка юридична особа.pdf
24 вересня 2019 15:28
Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:28
Витяг ПДВ копія.pdf
24 вересня 2019 15:28
Статут копія.pdf
24 вересня 2019 15:28
повноваження директора.pdf
24 вересня 2019 15:28
відповідність ст 17.pdf
24 вересня 2019 15:28
письмова згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
442 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 14:12
Договір ПК.pdf укладений
21 жовтня 2019 14:11