Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-09-03-001224-a ● b1c171ecf1d94d729c45ed03c6b01f9c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42270629 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Харківська 13 |
Контактна особа: |
Гречишников Микита Ігоревич +380567453618 mtz.it.das@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7455 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Харківська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 15:54 |
ТД (канц. товари).docx | |
03 вересня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2019 16:01 |
Дод. 6 (пр-кт Д-ру).docx |
13 вересня 2019 15:54 |
ТД (канц. товари).docx
|
||
03 вересня 2019 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 вересня 2019 16:01 |
Дод. 6 (пр-кт Д-ру).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 10:31
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації не була зазначена конкретна торгова марка або модель паперу. Поставка товару здійснюється згідно технічних та якісних характеристик наведених у додатку 5.
2) Внесено зміни до тендерної документації.
3) Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється за результатами оцінки тендерних пропозицій на основі єдиного критерію ”Ціна” (питома вага цінового критерію - 100 % (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Під терміном ”Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.
2) Внесено зміни до тендерної документації.
3) Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється за результатами оцінки тендерних пропозицій на основі єдиного критерію ”Ціна” (питома вага цінового критерію - 100 % (з ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Під терміном ”Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.
Документація
Дата подання: 06 вересня 2019 16:25
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:50
Доброго дня!
Чи можливо надати документацію у форматі Word, для виключення технічних помилок та описок під час підготовки пропозиції, які можуть стати причиною для відхілення учасників?
Дякуємо!
Відповідь: Тендерна пропозиція подається до кінцевого строку подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
43 430,40
UAH з ПДВ
|
43 430,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
49 699,50
UAH з ПДВ
|
48 299,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
50 000,10
UAH з ПДВ
|
48 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
53 272,50
UAH з ПДВ
|
53 272,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
43 430,40
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 14:34
|
Договір 128 | укладений |
17 жовтня 2019 14:06
|