Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26024 Герца – Тарашани - /М-19/ на ділянці км 7+600 – км 8+900 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 546 505,00 UAH
UA-2019-09-03-001169-b 819049f9168742a28066ac04824e9ada
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:02
Очікувана вартість: 3 546 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17732 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26024 Герца – Тарашани - /М-19/ на ділянці км 7+600 – км 8+900 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60501, Україна, Чернівецька область, Герцаївський р-н, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О26024 Герца – Тарашани - /М-19/ на ділянці км 7+600 – км 8+900
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично надані послуги протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:16
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
03 вересня 2019 14:16
ТЗ.docx
03 вересня 2019 14:16
Проект договору -Генпідряд.doc
03 вересня 2019 14:16
Проект договору -Підряд.doc
03 вересня 2019 14:16
ТД_Герца-Тарашани.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-001169-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 25 вересня 2019 16:11
Пояснення
Пояснення по суті наданих документів, та щодо помилкового відхилення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 18:05
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства облдержадміністрації розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо про наступне.
Ваша пропозиція відхилена з підстав невідповідності вимогам Технічного завдання (Додаток 10 до тендерної документації). Вами некоректно розраховано кошторисну вартість норми п.12 розділу 3 в технічній частині пропозиції, що являється визначальним, так як призвело до невірного розрахунку ціни пропозиції. А саме, некоректно розраховано кошторисну норму ДН2-11-18, яка передбачає зменшення товщини основи дорожнього одягу на 5 см. (дана норма застосовується з від’ємним значенням об’єму та відповідно впливає на зміну ціни).
Крім того, у складі Вашої пропозиції було надано Договір постачання з ТОВ «СПМК-17», що знаходиться в Одеській області, транспортною схемою доставки матеріалів з с. Маршинці та Сертифікатом відповідності, де зазначено адресу виробництва матеріалу в с. Іспас. Зважаючи на зазначене та беручи до уваги ту обставину, що тендерному комітету Департаменту не було відомо, що ТОВ «СПМК-17» є лише постачальником (посередником) продукції, що виробляється ТОВ «Клесівський кар’єр нерудних копалин «Технобуд». Пропонуємо в майбутньому при участі у тендерних закупівлях надавати листи-роз’яснення з даного приводу, щоб уникнути непорозумінь та можливого відхилення Вашої пропозиції.
Щодо вимог Додатку 5 в частині подачі Відгуку від замовника за аналогічним договором пояснюємо наступне. В статті 838 ЦК України та п. 61 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» зазначено, що Підрядник має право, залучити до виконання роботи субпідрядників, залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Таким чином, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання договору субпідряду, рекомендуємо Вам надавати Відгук від генпідрядної організації.
Вдячні за розуміння.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 2 114 201,89
UAH з ПДВ
2 114 201,89
UAH з ПДВ
Документи
ПП КРОНОС БМ 2 489 983,00
UAH з ПДВ
2 489 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 2 750 720,40
UAH з ПДВ
2 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" 2 636 035,14
UAH з ПДВ
2 636 035,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" 2 909 946,13
UAH з ПДВ
2 909 946,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 2 979 055,20
UAH з ПДВ
2 979 055,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САТ Україна 3 100 217,21
UAH з ПДВ
3 100 217,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:10
30.3 Договір 054СУБ.pdf
18 вересня 2019 11:10
30.1 Договір 101суб.PDF
18 вересня 2019 11:10
30. Додаток 5 ТД.PDF
18 вересня 2019 11:10
40. Банківська гарантія.rar
18 вересня 2019 11:10
39. Додаток 1 ТД.pdf
18 вересня 2019 11:10
38. Календарний графік.pdf
18 вересня 2019 11:10
37. Договірна ціна.rar
18 вересня 2019 11:10
23. Сертифікат ISO 9001.PDF
18 вересня 2019 11:10
22. Копія витягу з ПДВ.PDF
18 вересня 2019 11:10
21. Витяг з ЄДР.pdf
18 вересня 2019 11:10
32. Додаток 3.PDF
18 вересня 2019 11:10
18. Статут товариства.PDF
18 вересня 2019 11:10
15. На уповноважену особу.PDF
18 вересня 2019 11:09
13. Додаток 11 ТД.PDF
18 вересня 2019 11:09
10. Технічне завдання.PDF
18 вересня 2019 11:09
9. Додаток 9 ТД.PDF
18 вересня 2019 11:09
8. Додаток 8 ТД.PDF
18 вересня 2019 11:09
7. Додаток 7 ТД.PDF
18 вересня 2019 11:09
4.1 Штатний розпис.PDF
18 вересня 2019 11:09
4. Додаток 4 ТД.PDF

Публічні документи

30 вересня 2019 14:35
Електронний підпис
30 вересня 2019 14:34
Довідки переможець
27 вересня 2019 20:56
Електронний підпис
27 вересня 2019 20:41
Довідки переможець
27 вересня 2019 20:41
Довідки переможець
27 вересня 2019 20:41
Довідки переможець
27 вересня 2019 20:41
Довідки переможець
27 вересня 2019 20:41
Довідки переможець
24 вересня 2019 11:02
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:00
Кошторис
18 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
18 вересня 2019 15:21
Гарантія Герца-Тарашани.zip
18 вересня 2019 15:21
7 Довідки.rar
18 вересня 2019 15:21
5 Інші документи ст.22.rar
18 вересня 2019 15:20
2 Відповідність КК ст.16.rar
18 вересня 2019 15:20
1 Відомості про учасника.rar

Публічні документи

18 вересня 2019 17:11
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:42
1.9 Календарний графік.pdf
18 вересня 2019 16:42
1.4 Пояснювальна записка.pdf
18 вересня 2019 16:42
1.2 Договірна ціна.pdf
18 вересня 2019 16:42
1.1.1 6.imd
18 вересня 2019 16:42
1.1 Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 12:51
8.23 Довідка ТБС-НАЗК.zip
18 вересня 2019 12:50
8.9 Довідка з МВС 05.09.2019р..pdf
18 вересня 2019 12:50
8.24 Довідка з ДПІ Герца.pdf
18 вересня 2019 12:24
7.4 Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
18 вересня 2019 12:23
5.8 Баланс 2018р..pdf
18 вересня 2019 12:23
5.7 Витяг з ЄДР від 11.09.2019.rtf
18 вересня 2019 12:23
5.6 Ліцензія 2017року.pdf
18 вересня 2019 12:23
5.5 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
18 вересня 2019 12:23
5.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
18 вересня 2019 11:46
3.2 Штатний розпис.pdf
18 вересня 2019 11:45
2.4 Тех.пасп. Власні ТЗ.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 18:35
Дод.10-Тех.завдання.PDF
13 вересня 2019 18:35
Банк.гарантія.rar
13 вересня 2019 18:35
5-Інші документи.rar
13 вересня 2019 18:35
2-Відповідність ст.16.rar
13 вересня 2019 18:35
1-Відомості про цчасника.rar

Публічні документи

18 вересня 2019 17:36
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:32
Розрахунки.zip
18 вересня 2019 17:32
Ліцензія_Повноваження_.zip
18 вересня 2019 17:32
ІІ. Критерії ст. 16 Закону.zip
18 вересня 2019 17:32
V. Інші документи.zip
18 вересня 2019 17:32
IV. Критерії ст. 17 Закону.zip

Публічні документи

18 вересня 2019 09:52
Електронний підпис
18 вересня 2019 09:43
6237.imd
18 вересня 2019 09:43
21 22.pdf
18 вересня 2019 09:43
1 ЦП.pdf
17 вересня 2019 18:26
20 Технічне завдання.pdf
17 вересня 2019 18:26
18 Проект договору.pdf
17 вересня 2019 18:25
17 Довідка ст.17 Закону.pdf
17 вересня 2019 18:25
16 Лист відгук.pdf
17 вересня 2019 18:25
14 Лист-розяснення.pdf
17 вересня 2019 18:25
14 15.pdf
17 вересня 2019 18:25
12 Штатний розпис.pdf
17 вересня 2019 18:25
10 Транспортна схема.pdf
17 вересня 2019 18:25
Реєстр.pdf
17 вересня 2019 18:25
15425 САТ УКРАЇНА p7s.7z
17 вересня 2019 18:25
10 сертифікати.pdf
17 вересня 2019 18:25
36 Банк.pdf
17 вересня 2019 18:25
33 34 35 звіт_баланс.pdf
17 вересня 2019 18:25
10 Лист зобовязання.pdf
17 вересня 2019 18:25
8 Довідка щодо санкцій.pdf
17 вересня 2019 18:25
29 Лист-зобовязання.pdf
17 вересня 2019 18:25
6 Копія витягу ПДВ.pdf
17 вересня 2019 18:25
4 Відомості про учасника.pdf
17 вересня 2019 18:25
25 Копія ліцензія.pdf
17 вересня 2019 18:25
24 Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ПП КРОНОС БМ

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"

ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ САТ Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Відхилено 2 114 201,89
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 10:35
ПП КРОНОС БМ
#40655695
Переможець 2 489 983,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 11:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 вересня 2019 10:35
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП КРОНОС БМ #40655695

№ рішення у справі

72/52-р/к

Дата рішення у справі

14.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КРОНОС БМ
#40655695
2 489 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 10:16
дод уг 2 до 121-ДГ.pdf зміни до договору
30 березня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 14:37
Дод.угода №1 до Договору 121-ДГ.pdf зміни до договору
27 березня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:52
дод уг 2 до 121-ДГ.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 10:03
дод уг дор 121ДГ.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 14:10
121-ДГ.pdf укладений
15 жовтня 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.1 Розділу ІІІ Договору, виклавши його в новій редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 2 489 983, 00 (Два мільйони чотириста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні нуль копійок) гривень, без ПДВ, відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 779 940, 06 грн (Сімсот сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок гривень шість копійок ), без ПДВ. Внесено зміни в п. 12 Розділу ХІІ Договору про закупівлю послуг №121-ДГ від 15.10.2019 року, доповнивши його Додатком 2: Календарний план – графік виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 121-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 2 489 983, 00 (Два мільйони чотириста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні нуль копійок) гривень, без ПДВ, відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі, що додається. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 771 044, 29 грн (Сімсот сімдесят одна тисяча сорок чотири гривні двадцять дев’ять копійок), без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 121-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Розділу III Договору про закупівлю послуг №121-ДГ від 15.10.2019 року доповнити п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 718 938,71 (один мільйон сімсот вісімнадцять тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень сімдесят одна копійка) в т.ч. ПДВ – 13 498,38 грн., відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається.». Внесено зміни в реквізити Замовника. Термін надання послуг та дії Договору до 01.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 121-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору про закупівлю послуг №121-ДГ від 15.10.2019 року викласти в редакції: ««п.3.1. Ціна цього Договору становить 2 474 260,83 грн (Два мільйона чотириста сімдесят чотири тисячі двісті шістдесят гривень вісімдесят три копійки), без ПДВ, відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі, що додається. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 771 044,29 грн (Сімсот сімдесят одна тисяча сорок чотири гривні двадцять дев’ять копійок), без ПДВ. п.п. 3.1.2. Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 1 703 216,54 грн (Один мільйон сімсот три тисячі двісті шістнадцять гривень п’ятдесят чотири копійки), без ПДВ, відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 121-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 474 260,83
UAH