«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С260703 Бояни – /Рідківці – Слобода – Зелений Гай/ на ділянці км 5+000 – км 7+000 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
«Current average repair of the public highway of local importance С260703 Boyany - / Ridkivtsi - Sloboda - Zeleny Gai / on the section of km 5 + 000 - km 7 + 000 in Chernivtsi region» (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
5 633 225,00 UAH
UA-2019-09-03-001132-b d3ad5945aed543a39be0e525cc73e38c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа замовника: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Штефуник Юрій Степанович
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament kapitalnogo budivnytstva ta dorozhnogo gospodarstva Chernivetskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 04014252
Contact point: Shtefunuk Yuri Stepanovich
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Additional contacts: Штефуник Юрій Степанович
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:25
Очікувана вартість: 5 633 225,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 166,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 332,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 03 вересня 2019 14:12
Enquiries until: 23 вересня 2019 22:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 5 633 225 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 332 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 28 166,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С260703 Бояни – /Рідківці – Слобода – Зелений Гай/ на ділянці км 5+000 – км 7+000 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти обласного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, Новоселицький р-н, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С260703 Бояни – /Рідківці – Слобода – Зелений Гай/ на ділянці км 5+000 – км 7+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

«Current average repair of the public highway of local importance С260703 Boyany - / Ridkivtsi - Sloboda - Zeleny Gai / on the section of km 5 + 000 - km 7 + 000 in Chernivtsi region» (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) (regional budget funds)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично надані послуги протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 вересня 2019 14:13
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2019 14:12
ТД_Рідківці-Зелений Гай.doc
03 вересня 2019 14:12
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
03 вересня 2019 14:12
ТЗ.rtf
03 вересня 2019 14:12
Проект договору -Підряд.doc
03 вересня 2019 14:12
Проект договору -Генпідряд.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-001132-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 14 жовтня 2019 19:21
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга на необгрунтоване рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ШБУ-77"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 21:53
Рішення від 17.10.2019 № 14905.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 21:52
Рішення від 31.10.2019 № 15756.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету №15756-р/пк-пз,
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2019 15:45

Документи подані скаржником

14 жовтня 2019 19:20
Скарга
14 жовтня 2019 19:21
Платіжне доручення
14 жовтня 2019 19:21
Протокол розгляду

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 листопада 2019 21:07
Рішення від 31.10.2019 № 15756.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000025 ● d095af43713b46a69aa6614dd82a55f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 14:50:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.01.2020 № 1

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.01.2020 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-09-03-001132-b від 03.09.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2020-01-23 17:53:37

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, 04014252, Україна, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С260703 Бояни – /Рідківці – Слобода – Зелений Гай/ на ділянці км 5+000 – км 7+000 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти обласного бюджету), 5633225UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: d3ad5945aed543a39be0e525cc73e38c, 2019-09-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.09.2019 №296 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Техно-Буд Сервіс», ТОВ «Миколаївбудцентр», ТОВ «Дор-Буд Інвест СВ», ТОВ «ЛК Машинері», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «ПБС» та ТОВ «Будмонтажсервіс 1»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.11.2019 №652, від 22.11.2019 №663, від 28.11.2019 №675 та від 02.12.2019 №677; повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2019; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.12.2019; договір від 16.12.2019 №144-ДГ; додаткова угода від 23.12.2019 №1; повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2019; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2019 № 15756-р/пк-пз. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати учасниками торгів інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій (за винятком пунктів 1 і 7 цієї частини) і другій статті 17, у вигляді довідки, наведеній у Додатку 7 цієї тендерної документації. Водночас, у пункті 1 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, згідно Додатку 7 до тендерної документації. Проте, у Додатку 7 до тендерної документації Замовником не встановлено вимог про надання інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що порушує норми абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, на порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2 та 3 відповідно частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛК Машинері», якого визнано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації. Так, учасник ТОВ «ЛК Машинері» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надав договір від 01.02.2018 №14, укладений із Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, без додатків «Договірна ціна» та «Графік виконання робіт», які є його невід’ємними частинами, чим порушив вимоги пункту 3 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛК Машинері» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
UA-2019-09-03-001132-bd3ad5945aed543a39be0e525cc73e38c
Найменування замовника: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 19:43
sign.p7s
03 жовтня 2019 19:43
sign.p7s
03 жовтня 2019 19:32
1.1 Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 19:32
1.2 Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2019 19:32
1.1.1 10.imd
02 жовтня 2019 18:07
5.5 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:07
5.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
02 жовтня 2019 18:07
7.4 Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
02 жовтня 2019 18:06
5.6 Ліцензія 2017року.pdf
02 жовтня 2019 18:06
5.8 Баланс 2018р..pdf
02 жовтня 2019 18:06
3.2 Штатний розпис.pdf
02 жовтня 2019 18:06
2.4 Тех.пасп. Власні ТЗ.rar

Конфіденційні документи

03 жовтня 2019 19:33
АВК ч.1Ст.27конфіденційніБояниСлоб.WORD.zip

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

03 жовтня 2019 19:33
АВК ч.1Ст.27конфіденційніБояниСлоб.PDF.zip

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

03 жовтня 2019 19:33
1.16 Ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів.pdf

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:51
sign.p7s
02 жовтня 2019 18:51
sign.p7s
02 жовтня 2019 18:50
39. Додаток 1 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:50
38. Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 18:49
37. Договірна ціна.rar
02 жовтня 2019 18:49
40. Банківська гарантія.rar
02 жовтня 2019 18:49
32. Додаток 3.PDF
02 жовтня 2019 18:49
30.1 Договір 101суб.PDF
02 жовтня 2019 18:49
30. Додаток 5 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:49
23. Сертифікат ISO 9001.PDF
02 жовтня 2019 18:49
22. Копія витягу з ПДВ.PDF
02 жовтня 2019 18:49
21. Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 18:49
18. Статут товариства.PDF
02 жовтня 2019 18:48
15.1 Рішення засновника.PDF
02 жовтня 2019 18:48
13. Додаток 11 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
10. Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 18:48
9. Додаток 9 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:48
8. Додаток 8 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
7. Додаток 7 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
4.1 Штатний розпис.PDF
02 жовтня 2019 18:48
4. Додаток 4 ТД.PDF

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 12:50
21 22 розрахунки С260703.zip
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:06
Реєстр.pdf
02 жовтня 2019 20:06
15674 ШБУ-77 p7s.zip
02 жовтня 2019 20:06
36 Довідка банк.pdf
02 жовтня 2019 20:06
33 баланс 34 звіт.pdf
02 жовтня 2019 20:06
27 28 29 30 31 32.pdf
02 жовтня 2019 20:06
25 Копія ліцензії.pdf
02 жовтня 2019 20:06
10.zip
02 жовтня 2019 20:06
24 Копія статуту.pdf
02 жовтня 2019 20:06
8 Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2019 20:05
6 Копія витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 20:05
20 Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 20:05
17 Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2019 20:05
16 Відгук.pdf
02 жовтня 2019 20:05
15 Копія КБ-3.pdf
02 жовтня 2019 20:05
_ліцензія Банку.pdf
02 жовтня 2019 20:05
12 Штатний розпис.pdf

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:20
78.imd
02 грудня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.PDF
02 грудня 2019 15:33
Лист.PDF
02 грудня 2019 15:33
ДЦ та кошторис.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка МВС.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка ДПС.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка (9).zip
02 грудня 2019 15:32
Довідка (8).zip
29 листопада 2019 11:43
Тендерна пропозиція.PDF
29 листопада 2019 11:43
ДЦ та кошторис.PDF
03 жовтня 2019 10:01
Кошториси Бояни.rar
03 жовтня 2019 10:01
15. Тендерна пропозиція.PDF
03 жовтня 2019 10:01
V Інші документи.rar

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:05
Банківська гарантія.rar
03 жовтня 2019 11:05
V-Інші документи.rar
03 жовтня 2019 11:05
II-Кваліфікац.критерії.rar
03 жовтня 2019 11:05
10-ТЗ-Бояни.pdf

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 18:16
sign.p7s
03 жовтня 2019 18:16
sign.p7s
03 жовтня 2019 14:49
26-Ломиш.pdf
03 жовтня 2019 14:49
25-Мельник.pdf
03 жовтня 2019 14:49
24-Присяжнюк.pdf
03 жовтня 2019 14:49
23-Паньків.pdf
03 жовтня 2019 14:49
Довідка про санкції.pdf
03 жовтня 2019 14:49
22-Паньків.pdf
03 жовтня 2019 14:49
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
03 жовтня 2019 14:49
Dovirenist_Savchenko.zip
03 жовтня 2019 14:48
21-Клюба.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Dovidka pro nazvu.zip
03 жовтня 2019 14:48
20-Пилипюк.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Bankivska Licenzia.zip
03 жовтня 2019 14:48
19-Коростій.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Технічне завдання.pdf
03 жовтня 2019 14:48
18-Кіцелюк.pdf
03 жовтня 2019 14:48
17-Левко.pdf
03 жовтня 2019 14:47
16-Юрчук.pdf
03 жовтня 2019 14:47
15-Легеньких.pdf
03 жовтня 2019 14:47
14-Федюк.pdf
03 жовтня 2019 14:47
13-Заліщук.pdf
03 жовтня 2019 14:47
12-Дубіцький.pdf
03 жовтня 2019 14:47
11-Гурмак.pdf
03 жовтня 2019 14:47
10-Пелих.pdf
03 жовтня 2019 14:47
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 14:47
9-Вагіль.pdf
03 жовтня 2019 14:47
8-Дакус.pdf
03 жовтня 2019 14:47
7-Абрат.pdf
03 жовтня 2019 14:47
6-Піучевська.pdf
03 жовтня 2019 14:47
5-Теліга.pdf
03 жовтня 2019 14:47
4-Побігушка.pdf
03 жовтня 2019 14:47
3-Литвинюк.pdf
03 жовтня 2019 14:46
2-Бигар.pdf
03 жовтня 2019 14:46
1-Пастернак.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Сертифікат ISO 2019 копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Ліцензія копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про техніку.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про учасника.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Витяг ПДВ копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Витяг ЄДРПОУ 2019.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Статут 2019 копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про підпис.pdf
03 жовтня 2019 14:45
28-Білусяк.pdf
03 жовтня 2019 14:45
27-Пінах.pdf

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:35
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:35
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:26
17. Фінансова звітність.pdf
03 жовтня 2019 15:26
7.2. Копія статуту.pdf
03 жовтня 2019 15:25
3.4. Штатний розпис.pdf
03 жовтня 2019 15:24
16.4. Розрахунок ЗВВ.pdf
03 жовтня 2019 15:24
16.3. Розрахунок ЗП_0001.pdf

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:50
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:50
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:39
7. Банківська Гарантія.zip
03 жовтня 2019 16:39
6. Розрахунки.zip
03 жовтня 2019 16:39
5. Інші документи.zip
03 жовтня 2019 16:39
4. Критерії ст. 17 Закону.zip
03 жовтня 2019 16:39
2. Критерії ст. 16 Закону.zip

Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 20:42
sign.p7s
03 жовтня 2019 20:42
sign.p7s
03 жовтня 2019 20:39
V Інші документи.rar
03 жовтня 2019 20:38
ІІ Відповідність ст. 16.rar
03 жовтня 2019 20:38
проект договору.pdf
03 жовтня 2019 20:38
технічне завдання.pdf
03 жовтня 2019 20:38
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 20:38
На виконання п.1 ст.27.pdf

Документи

06 листопада 2019 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 12:50
21 22 розрахунки С260703.zip
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:06
Реєстр.pdf
02 жовтня 2019 20:06
15674 ШБУ-77 p7s.zip
02 жовтня 2019 20:06
36 Довідка банк.pdf
02 жовтня 2019 20:06
33 баланс 34 звіт.pdf
02 жовтня 2019 20:06
27 28 29 30 31 32.pdf
02 жовтня 2019 20:06
25 Копія ліцензії.pdf
02 жовтня 2019 20:06
10.zip
02 жовтня 2019 20:06
24 Копія статуту.pdf
02 жовтня 2019 20:06
8 Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2019 20:05
6 Копія витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 20:05
20 Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 20:05
17 Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2019 20:05
16 Відгук.pdf
02 жовтня 2019 20:05
15 Копія КБ-3.pdf
02 жовтня 2019 20:05
_ліцензія Банку.pdf
02 жовтня 2019 20:05
12 Штатний розпис.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 4 619 196,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 3 478 806,14
UAH з ПДВ
2 299 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 4 271 564,09
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" 4 151 115,61
UAH з ПДВ
2 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 3 500 000,00
UAH з ПДВ
2 799 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 4 299 983,32
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 5 069 306,40
UAH з ПДВ
5 069 306,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 5 350 507,20
UAH з ПДВ
5 350 507,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 19:43
sign.p7s
03 жовтня 2019 19:43
sign.p7s
03 жовтня 2019 19:32
1.1 Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 19:32
1.2 Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2019 19:32
1.1.1 10.imd
02 жовтня 2019 18:07
5.5 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:07
5.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
02 жовтня 2019 18:07
7.4 Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
02 жовтня 2019 18:06
5.6 Ліцензія 2017року.pdf
02 жовтня 2019 18:06
5.8 Баланс 2018р..pdf
02 жовтня 2019 18:06
3.2 Штатний розпис.pdf
02 жовтня 2019 18:06
2.4 Тех.пасп. Власні ТЗ.rar

Конфіденційні документи

03 жовтня 2019 19:33
АВК ч.1Ст.27конфіденційніБояниСлоб.WORD.zip

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

03 жовтня 2019 19:33
АВК ч.1Ст.27конфіденційніБояниСлоб.PDF.zip

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

03 жовтня 2019 19:33
1.16 Ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів.pdf

Обгрунтування конфіденційності

ч.1Ст.27 конфіденц.інформ. в періоді прекваліфікації

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:51
sign.p7s
02 жовтня 2019 18:51
sign.p7s
02 жовтня 2019 18:50
39. Додаток 1 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:50
38. Календарний графік.pdf
02 жовтня 2019 18:49
37. Договірна ціна.rar
02 жовтня 2019 18:49
40. Банківська гарантія.rar
02 жовтня 2019 18:49
32. Додаток 3.PDF
02 жовтня 2019 18:49
30.1 Договір 101суб.PDF
02 жовтня 2019 18:49
30. Додаток 5 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:49
23. Сертифікат ISO 9001.PDF
02 жовтня 2019 18:49
22. Копія витягу з ПДВ.PDF
02 жовтня 2019 18:49
21. Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 18:49
18. Статут товариства.PDF
02 жовтня 2019 18:48
15.1 Рішення засновника.PDF
02 жовтня 2019 18:48
13. Додаток 11 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
10. Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 18:48
9. Додаток 9 ТД.pdf
02 жовтня 2019 18:48
8. Додаток 8 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
7. Додаток 7 ТД.PDF
02 жовтня 2019 18:48
4.1 Штатний розпис.PDF
02 жовтня 2019 18:48
4. Додаток 4 ТД.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2019 20:42
sign.p7s
03 жовтня 2019 20:42
sign.p7s
03 жовтня 2019 20:39
V Інші документи.rar
03 жовтня 2019 20:38
ІІ Відповідність ст. 16.rar
03 жовтня 2019 20:38
проект договору.pdf
03 жовтня 2019 20:38
технічне завдання.pdf
03 жовтня 2019 20:38
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 20:38
На виконання п.1 ст.27.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 17:20
78.imd
02 грудня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.PDF
02 грудня 2019 15:33
Лист.PDF
02 грудня 2019 15:33
ДЦ та кошторис.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка МВС.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка ДПС.PDF
02 грудня 2019 15:33
Довідка (9).zip
02 грудня 2019 15:32
Довідка (8).zip
29 листопада 2019 11:43
Тендерна пропозиція.PDF
29 листопада 2019 11:43
ДЦ та кошторис.PDF
03 жовтня 2019 10:01
Кошториси Бояни.rar
03 жовтня 2019 10:01
15. Тендерна пропозиція.PDF
03 жовтня 2019 10:01
V Інші документи.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:35
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:35
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:26
17. Фінансова звітність.pdf
03 жовтня 2019 15:26
7.2. Копія статуту.pdf
03 жовтня 2019 15:25
3.4. Штатний розпис.pdf
03 жовтня 2019 15:24
16.4. Розрахунок ЗВВ.pdf
03 жовтня 2019 15:24
16.3. Розрахунок ЗП_0001.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 14:17
sign.p7s
03 жовтня 2019 12:50
21 22 розрахунки С260703.zip
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:08
sign.p7s
02 жовтня 2019 20:06
Реєстр.pdf
02 жовтня 2019 20:06
15674 ШБУ-77 p7s.zip
02 жовтня 2019 20:06
36 Довідка банк.pdf
02 жовтня 2019 20:06
33 баланс 34 звіт.pdf
02 жовтня 2019 20:06
27 28 29 30 31 32.pdf
02 жовтня 2019 20:06
25 Копія ліцензії.pdf
02 жовтня 2019 20:06
10.zip
02 жовтня 2019 20:06
24 Копія статуту.pdf
02 жовтня 2019 20:06
8 Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2019 20:05
6 Копія витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 20:05
20 Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2019 20:05
17 Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2019 20:05
16 Відгук.pdf
02 жовтня 2019 20:05
15 Копія КБ-3.pdf
02 жовтня 2019 20:05
_ліцензія Банку.pdf
02 жовтня 2019 20:05
12 Штатний розпис.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 18:16
sign.p7s
03 жовтня 2019 18:16
sign.p7s
03 жовтня 2019 14:49
26-Ломиш.pdf
03 жовтня 2019 14:49
25-Мельник.pdf
03 жовтня 2019 14:49
24-Присяжнюк.pdf
03 жовтня 2019 14:49
23-Паньків.pdf
03 жовтня 2019 14:49
Довідка про санкції.pdf
03 жовтня 2019 14:49
22-Паньків.pdf
03 жовтня 2019 14:49
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
03 жовтня 2019 14:49
Dovirenist_Savchenko.zip
03 жовтня 2019 14:48
21-Клюба.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Dovidka pro nazvu.zip
03 жовтня 2019 14:48
20-Пилипюк.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Bankivska Licenzia.zip
03 жовтня 2019 14:48
19-Коростій.pdf
03 жовтня 2019 14:48
Технічне завдання.pdf
03 жовтня 2019 14:48
18-Кіцелюк.pdf
03 жовтня 2019 14:48
17-Левко.pdf
03 жовтня 2019 14:47
16-Юрчук.pdf
03 жовтня 2019 14:47
15-Легеньких.pdf
03 жовтня 2019 14:47
14-Федюк.pdf
03 жовтня 2019 14:47
13-Заліщук.pdf
03 жовтня 2019 14:47
12-Дубіцький.pdf
03 жовтня 2019 14:47
11-Гурмак.pdf
03 жовтня 2019 14:47
10-Пелих.pdf
03 жовтня 2019 14:47
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 14:47
9-Вагіль.pdf
03 жовтня 2019 14:47
8-Дакус.pdf
03 жовтня 2019 14:47
7-Абрат.pdf
03 жовтня 2019 14:47
6-Піучевська.pdf
03 жовтня 2019 14:47
5-Теліга.pdf
03 жовтня 2019 14:47
4-Побігушка.pdf
03 жовтня 2019 14:47
3-Литвинюк.pdf
03 жовтня 2019 14:46
2-Бигар.pdf
03 жовтня 2019 14:46
1-Пастернак.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Сертифікат ISO 2019 копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Ліцензія копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про техніку.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про учасника.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Витяг ПДВ копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Витяг ЄДРПОУ 2019.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Статут 2019 копія.pdf
03 жовтня 2019 14:46
Довідка про підпис.pdf
03 жовтня 2019 14:45
28-Білусяк.pdf
03 жовтня 2019 14:45
27-Пінах.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:50
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:50
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:39
7. Банківська Гарантія.zip
03 жовтня 2019 16:39
6. Розрахунки.zip
03 жовтня 2019 16:39
5. Інші документи.zip
03 жовтня 2019 16:39
4. Критерії ст. 17 Закону.zip
03 жовтня 2019 16:39
2. Критерії ст. 16 Закону.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:05
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Рішення скасоване 2 299 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:54
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Відхилено 2 299 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:46
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"
#39172006
Переможець 2 399 990,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:12

Документи

18 листопада 2019 16:04
sign.p7s
12 листопада 2019 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2019 16:57
sign.p7s
22 листопада 2019 16:56
Протокол 663.pdf
22 листопада 2019 16:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2019 11:46
sign.p7s
22 листопада 2019 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"
#39172006
2 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 09:42
144-ДГ.pdf укладений
16 грудня 2019 09:41
sign.p7s зміни до договору
23 березня 2020 10:28
Дод.угода №1 до Договору №144-ДГ.pdf зміни до договору
23 березня 2020 10:26
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 12:07
дод уг 144-ДГ.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 2 399 990, 00 (Два мільйони триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень нуль копійок) гривень, в т.ч. ПДВ 399 998,33 грн, відповідно до календарного плану – графіку виконання робіт та фінансування по предмету закупівлі, що додається. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 2 361 131,03 грн (Два мільйони триста шістдесят одна тисяча сто тридцять одна гривня три копійки), в т. ч. ПДВ – 393 521,84 грн.». Термін дії договору продовжено до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 144-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору про закупівлю послуг №144-ДГ від 16.12.2019 року доповнити п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 38 858,97 грн (Тридцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят вісім гривень дев’яносто сім копійок) в т.ч. ПДВ – 6 476,50 грн., відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається.». Внесено зміни в реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 144-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку