Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт об’єктів на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща – Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи,48 (ДК 021:2015 (СРV) - 45450000-6, інші завершальні будівельні роботи) за окремими лотами: Лот 1: Капітальний ремонт бані з пральнею (літ. Ж) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48; Лот 2: Капітальний ремонт адміністративного корпусу (літ. Е) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48; Лот 3: Капітальний ремонт інженерних мереж (між їдальнею (літ. Г) та спальним корпусом №1(літ. А)) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48; Лот 4: Капітальний ремонт фасаду спального корпусу №3 (літ. Д) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48; Лот 5: Капітальний ремонт фасаду прохідної (літ. М) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48; Лот 6: Капітальний ремонт котельні (літ.З) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48.
Очікувана вартість
7 589 904,00 UAH
UA-2019-09-03-001117-b f0f413771b4d4f888f9211ae1b49acf2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурцев Сергій Олександрович

380679727603 PuschaVodicaMVS@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр "Пуща-Водиця" МВС України
Код ЄДРПОУ: 08806754
Місцезнаходження: 04075, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Миколи Юнкерова, 48
Контактна особа: Бурцев Сергій Олександрович
380679727603
PuschaVodicaMVS@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 7 589 904,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

03 вересня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 14:13
Додаток 7.pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 5.pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 2.pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 8.pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 3 .pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 1.pdf
03 вересня 2019 14:13
Додаток 4.pdf
03 вересня 2019 14:12
додаток 6.pdf
03 вересня 2019 14:11
ТД на капітальний ремонт.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 5: Капітальний ремонт фасаду прохідної (літ. М) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 329 749,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 648,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 вересня 2019 12:48
Закінчення: 19 вересня 2019 13:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот 5: Капітальний ремонт фасаду прохідної (літ. М) на території Медичного реабілітаційного центру «Пуща-Водиця» МВС України за адресою: м. Київ, вул. Юнкерова Миколи, 48;
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Юнкерова, 48
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ" 329 749,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд" 329 660,23
UAH з ПДВ
329 660,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Авеню-Буд" 329 565,96
UAH з ПДВ
321 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:26
Додаток 3 (лот 5).pdf
23 вересня 2019 16:26
Додаток 6.pdf
23 вересня 2019 16:25
Лист-гарантія.pdf
23 вересня 2019 16:24
108.imd
23 вересня 2019 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2019 22:15
Електронний підпис
11 вересня 2019 22:12
108.imd
11 вересня 2019 22:12
Додаток 4.pdf
11 вересня 2019 22:12
Додаток 8.pdf
11 вересня 2019 22:12
Додаток 5.pdf
11 вересня 2019 22:12
Договір оренди.pdf
11 вересня 2019 22:12
Ліцензія_pdf.pdf
11 вересня 2019 22:12
Накази про призначення.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 2.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 3.pdf
11 вересня 2019 22:12
Рішення засновника.pdf
11 вересня 2019 22:12
Субпідрядники.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 4.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 6.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 5.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 7.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-погодження.pdf
11 вересня 2019 22:12
Лист-підтвердження 1.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 14:11
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:35
23 й.pdf
18 вересня 2019 11:34
лот 5 ДЦ.pdf
18 вересня 2019 11:34
Ліцензія.pdf
18 вересня 2019 11:34
наявність працівників.pdf
18 вересня 2019 11:34
матеріальнотех база.pdf
18 вересня 2019 11:34
матеріально тех база.pdf
18 вересня 2019 11:34
Додаток 8.pdf
18 вересня 2019 11:34
лот5 ДЦ.zip
18 вересня 2019 11:34
Додаток 5.pdf
18 вересня 2019 11:33
Додаток 3 .pdf
18 вересня 2019 11:33
24 й.pdf
18 вересня 2019 11:33
35.pdf
18 вересня 2019 11:33
Витяг платник податку.pdf
18 вересня 2019 11:33
26.pdf
18 вересня 2019 11:33
34.pdf
18 вересня 2019 11:33
32.pdf
18 вересня 2019 11:33
33.pdf
18 вересня 2019 11:33
25.pdf
18 вересня 2019 11:33
22 й.pdf
18 вересня 2019 11:33
1.pdf
18 вересня 2019 11:33
21 й.pdf
18 вересня 2019 11:33
20 й.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:34
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:54
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:46
556.imd
30 вересня 2019 17:46
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2019 17:45
Додаток 4 кап.рем.pdf
30 вересня 2019 17:45
ДЦ лот 5.pdf
30 вересня 2019 17:45
лист-розяснення.pdf
30 вересня 2019 17:44
ЛОТ5_ПР.zip
30 вересня 2019 17:44
податки, збори.pdf
30 вересня 2019 17:42
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:30
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:18
ДЦ лот 3.pdf
30 вересня 2019 17:15
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
17 вересня 2019 17:11
556.imd
17 вересня 2019 17:11
банкрутство.pdf
17 вересня 2019 17:10
Виписка з ЄДР (1).pdf
17 вересня 2019 17:10
Витяг з реєстру ПДВ (1).pdf
17 вересня 2019 17:10
довідка АВК-5.pdf
17 вересня 2019 17:08
договорная лот 5.pdf
17 вересня 2019 17:08
додаток 3 лот 5.pdf
17 вересня 2019 17:08
додаток 4 кр.pdf
17 вересня 2019 17:08
додаток 6 лот 5.pdf
17 вересня 2019 17:07
Додаток 8 мат-тех база.pdf
17 вересня 2019 17:07
додаток 8 працівники.pdf
17 вересня 2019 17:07
згода з додатком 3 кап..pdf
17 вересня 2019 17:07
календарный план лот 5.pdf
17 вересня 2019 17:06
коруп. правопорушення.pdf
17 вересня 2019 17:06
лист про санкції.pdf
17 вересня 2019 17:05
лист-гарантія 10 років.pdf
17 вересня 2019 17:05
Лицензия Авеню Буд_ (2).jpg
17 вересня 2019 17:05
Оренда мат-тех .pdf
17 вересня 2019 17:04
п.9 ст.9 бенефіціар.pdf
17 вересня 2019 17:04
Приказы сотрудники _000039.pdf
17 вересня 2019 16:53
Електронний підпис
17 вересня 2019 16:31
Електронний підпис
17 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
17 вересня 2019 15:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавто-Буд"

ТОВ "Авеню-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Д'ЮВАН ІНЖИНІРИНГ"
#37767770
Відхилено 297 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 19:34
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
Переможець 321 219,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 19:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 19:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Авеню-Буд"
#41531008
321 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:52
Д 122 (6).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:17
ДУ №5-122.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 18:20
Д 122.pdf зміни до договору
30 липня 2020 18:19
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 18:40
додаткова угода 3 до договору 122.pdf зміни до договору
27 березня 2020 18:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 20:14
Дод угода 122(2).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 20:13
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 10:04
дог 122 фасад прохідної.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 03:00
Договір №122 Капітальний ремонт фасаду прохідної.pdf укладений
17 жовтня 2019 02:59
Договір №122 Капітальний ремонт фасаду прохідної.pdf укладений
17 жовтня 2019 02:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Несприятливі погодні умови для виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною строку дії договору (додаткова угода 1 від 20.12.2019р.)
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про внесення змін до деяких законодавчих актів України,спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID -19) від 17 березня 2020 № 530 ІХ,частини другої статті 141 Закону України " Про торгово-промислової палати в Україні" їз змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97 ВР в зв"язку з несприятливими погодними умовами,виникнення форс-мажорних обставин(обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ « Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 11.03.2020 року №211 із змінами та доповненнями внесеними Постановою КМУ від 16.03.2020 року №215, пункту 7 розділу I Закону України « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року №530-IX з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року на усій території України введено карантин. 25.03.2020 року на засіданні КМУ було прийнято рішення продовжити карантин та ввести режим надзвичайної ситуації по всій території України до 24.04.2020 року, Постанови КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постановою КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постанова КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211, Постанова КМУ «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 424 від 29.05.2020, № 435 від 03.06.2020, № 477 від 12.06.2020, № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020, № 522 від 25.06.2020, № 588 від 08.07.2020, № 615 від 15.07.2020, № 641 від 22.07.2020, № 760 від 26.08.2020, № 956 від 13.10.2020, пункту 7 розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» із змінами та доповненнями від 2 грудня 1997 року № 671/97-ВР в зв’язку з цим та виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML