Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо(Лот №1: філе куряче охолоджене; Лот №2: стегенця курячі охолоджені)
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000904-b 7b67e35d86754574949101acb543083c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 279 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (Лот №1: філе куряче охолоджене ;Лот №2: стегенця курячі охолоджені)

Тендерна документація

03 вересня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 13:31
Додаток 1.docx
03 вересня 2019 13:31
Додаток 4.docx
03 вересня 2019 13:31
ДОДАТОК №3 Перелік документів.docx
03 вересня 2019 13:31
Додаток 2 .doc
03 вересня 2019 13:31
ТД М’ясо( куряче філе,стегенця).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-000904-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Продцентр-плюс", Код ЄДРПОУ:37677991
Дата подання: 19 вересня 2019 16:59
Незаконне відхилення!
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-03-000904-b, Відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник) проводиться закупівля ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (Лот №1: філе куряче охолоджене ;Лот №2: стегенця курячі охолоджені)(2 лоти).
Згідно протоколу розгляду від 19.09.2019, Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «Продцентр – плюс» в частині лоту №1 (філе куряче охолоджене- 1500 кг.
Однак, наше підприємство не погоджується із прийнятим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
Згідно із інформацією зазначеною Замовником в протоколі розгляду від 19.09.2019, тендерну пропозицію відхилено з наступних причин:
1. Надано експлуатаційний дозвіл не на предмет закупівлі..
Згідно додатку №3 до тендерної документації (Інші документи) в частині лоту №1 п.4.8 встановленні наступні вимоги до предмета закупівлі: Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що здійснює господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (сканований з оригіналу).
Відповідно до ЗУ «Про ветеринарну медицину» продукти тваринного походження для споживання людиною - м'ясо, м'ясні продукти, желатин, яйця, яйцепродукти, молоко, молочні продукти, риба, рибні та морепродукти, мед та інші продукти тваринного походження, призначені для споживання людиною.
ПП «Продцентр – плюс» у складі тендерної пропозиції надає Експлуатаційний договір для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів на продукти тваринного походження серед яких: м’ясопродукти (ковбасні вироби), консерви м’ясні та рибні, риби свіжоморожена, молочні та кисломолочні продукти ітд. Що підтверджує правильність надання документу та відповідність його умовам тендерної документації встановлених замовником.
Тому, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ПП «Продцентр – плюс» по даному критерію, так як нами експлуатаційний дозвіл на продукти тваринного походження, що і вимагалось умовами тендерної документації.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Отже, Замовником відхиливши тендерну пропозицію ПП «Продцентр – плюс», грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Продцентр – плюс», ми будемо змушені звернутися до:
• Антимонопольного комітету України;
• Рахункової палати України;
• Департаменту захисту економіки національної поліції України;
• Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 09:49
Відповідно до 4.8.Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що здійснює господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (сканований з оригіналу). Учасником ПП "Продцентр-плюс" надано експлуатаційний дозвіл з асортиментним переліком продукції: борошно, крупи (гречана, рисова, ячмінна, пшенична, перлова, манна , горох,вівсяна), макаронні вироби, кондитерські вироби (цукерки, печево, шоколад, вафлі), олія, м’ясопродукти( ковбасні вироби), консерви м’ясні та рибні, риба свіжоморожена, молочні та кисломолочні продукти, молоко згущене, масло вершкове, сири, соки, чай, кава, какао, цукор,мед,мінеральна вода в асортименті, повидло, сухофрукти, свіжі фрукти та овочі, консервація овочева та плодово-ягідна, сіль,приправи в асортименті, яйце свіже. Зазначені в переліку м’ясопродукти( ковбасні вироби) не є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-09-03-000904-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Продцентр-плюс", Код ЄДРПОУ:37677991
Дата подання: 19 вересня 2019 17:20
Незаконне обрання переможця!
Всупереч вимогам п.4.7 Додатку №3 ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна не надала у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист– зобов’язання, складений у довільній формі щодо надання дошкільним навчальним закладам з відвантаженням продукції супровідних документів та своєчасної її поставки до комори кожного окремого дошкільного навчального закладу (22 ДНЗ), що не відповідіє умовам тендерної документації.
Договір оренди нежитлового приміщення приміщення від 01.09.2017 року заключений із ТОВ "Орхідея", тобто майно за адресою м.Овруч, вул. Київська 24 є орендоване, але в той же час в експлуатаційному дозволі, майно за адресою м.Овруч, вул. Київська 24, є у власності ФОП Вільховченко Т.М. Враховуючи зазначене, учасником ФОП Вільховченко Т.М. в тендерній пропозиції надано недостовірні дані.
В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», та не буде скасовано рішення про обрання переможця, ми будемо змушені звернутися до:
• Антимонопольного комітету України;
• Рахункової палати України;
• Департаменту захисту економіки національної поліції України;
• Державної аудиторської служби України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 09:52
Відповідно до п.4.7 Гарантійний лист – зобов’язання, складений у довільній формі щодо надання дошкільним навчальним закладам з відвантаженням продукції супровідних документів та своєчасної її поставки до комори кожного окремого дошкільного навчального закладу (22 ДНЗ), учасником ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна надано гарантійний лист-зобов’язання №300 від 13.09.2019 р. де зазначено, що Фізична особа-підприємець Вільховченко Тамара Миколаївна гарантує , що з відвантаженням продукції до дошкільних навчальних закладів будуть додаватися всі супровідні документи на кожну окрему партію товару , та своєчасно постачатися до комори кожного окремого дошкільного закладу . Продукти харчування по якості і безпечності будуть відповідати встановленим державним стандартам. Наявність маркувального ярлика обов’язкова., що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Учасник ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна надала Експлуатаційний дозвіл № 11102/19/48 від 10.08.2015 виданий операторам потужностей магазин продовольчих товарів «Орхідея» та ФОП “Вільховченко Т. М.” за адресою м.Овруч , вул. Київська,24, яка співпадає з адресою зазначеної в договорі оренди нежитлового приміщення , що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині

Документи

20 вересня 2019 09:49
вимога.pdf

Документи

20 вересня 2019 09:52
вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000002 ● 7bffacda0844494b9e5ac55aa3dd20af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.09.2019
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2019 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-09-03-000904-b від 03.09.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вжито відповідних заходів

2019-10-18 16:31:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: філе куряче охолоджене
Опис предмету закупівлі:
Лот №1: філе куряче охолоджене

Статус: Завершений
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 795,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 вересня 2019 12:45
Закінчення: 19 вересня 2019 13:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1500 кг
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
(Лот №1: філе куряче охолоджене;
Лот №2: стегенця курячі охолоджені)
Джерело фінансування- місцевий бюджет
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника .Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 13:31
Додаток 1 Лот №1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 155 520,00
UAH з ПДВ
155 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна 157 500,00
UAH з ПДВ
157 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 15:50
Електронний підпис
16 вересня 2019 15:05
пропозиція 2 част.zip
16 вересня 2019 15:05
пропозиція 1 част.zip

Публічні документи

17 вересня 2019 10:40
Філе 18.09.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 155 520,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:03
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна
#2625109426
Переможець 157 500,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна
#2625109426
157 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 08:51
договір №24 від 02.10.2019.pdf укладений
02 жовтня 2019 08:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 157 500,00
UAH