Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання, Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
79 500,00 UAH
UA-2019-09-03-000854-a c78c531c439845d6b9d8fb0155ccf70a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадник Віктор Миколайович

+380445869993 em_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Енергетична митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39442252
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04215, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Світлицького, 28 А
Контактна особа: Стадник Віктор Миколайович
+380445869993
em_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 11:08
Очікувана вартість: 79 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання, Багатофункціональні пристрої (вид бюджету - державний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, Київська область, м. Київ, вул. СВітлицького 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання, Багатофункціональні пристрої Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 12:05
додаток 5_6.pdf
03 вересня 2019 12:05
додаток 4.pdf
03 вересня 2019 12:05
додаток 3.pdf
03 вересня 2019 12:05
додаток 2.pdf
03 вересня 2019 12:05
додаток 1.pdf
03 вересня 2019 12:05
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:20
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання загального питання щодо оголошення питання №1 та № 2 повідомляємо, що відповідно до п.1 технічної специфікації зазначено "Багатофункціональний пристрій CANON (або еквівалент)". Відповідно до примітки 3 до специфікації зазначено, що в разі наявності посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
щодо питання №3, зазначаємо, що статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 06 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:05
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки картриджу без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника 36 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання питання 1 повідомляємо, що відповідно до технічної специфікації предметом закупівлі є товар який відповідає нижчезазначеним технічним характеристикам (Багатофункціональний пристрій САNОN (або еквівалент):
Клас пристрою: персональний;
Технологія та політра друку: лазерно чорно-біла;
Формат бумаги: А4 Розширення друку, dpі, 1200x600;
Швидкість друку, стор/мин 18;
Максимальний об’єм друку, стор/міс 8000 Тип сканера Планшетний Розширення, dрі, 600x600
Кабель живлення, документація, гарантія 1 рік.
Всі витратні матеріали повинні мати не пошкоджене заводське упакування.
Предмет закупівлі повинен відповідати Державним стандартам України.
В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Для підтвердження відповідності Товару державним стандартам України, Учасник повинен надати сертифікати відповідності українських систем сертифікації на запропонований Товар, чини на дату розкриття, або пояснювальну записку у разі, якщо надання зазначеного сертифікату не передбачено законодавством України.
за результатами опрацювання питання 2 повідомляємо наступне:
В специфікації термін «гарантія» мається на увазі в розумінні поняття гарантійний строк викладений в ЗУ «Про захист прав споживачів».
Відповідно до п. 5 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
Відповідно до ч. 2 ст. 7 ЗУ «Про захист прав споживачів» гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
Також повідомляємо що товар не обов'язково повинний бути іноземним, оскільки статею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-000854-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 20 вересня 2019 09:24
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам п.5 Додатку №3 Тендерної документації.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам п.5 Додатку №3 Тендерної документації.
Учасник надав сертифікат, строк дії якого не чинний на дату розкриття, бо термін йогодії закінчився 15 травня 2109р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 17:38
Ваші зауваження розглянуто та прийнято до уваги
Номер вимоги: UA-2019-09-03-000854-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3516209233
Дата подання: 20 вересня 2019 17:53
Відповідь на вимогу якогось з моїх конкурентів.
Добрий день! Шановний Замовник, відповідаючи на вимогу якогось з моїх конкурентів, щодо строку дії декларації про відповідність яку я подав у складі своєї пропозиції. Прошу врахувати, що згідно Наказу №28 від 1 лютого 2005 року "Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 4 травня 2005 року за №466/10746 звертаю Вашу увагу, що запропований мною товар (принтер) не підлягає обов'язковій сертифікації на території України. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 17:41
Ваше запитання розглянуто та прийнято до уваги

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 38 400,00
UAH з ПДВ
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 67 200,00
UAH з ПДВ
44 436,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" 57 750,00
UAH з ПДВ
47 774,72
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 65 436,00
UAH з ПДВ
57 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 68 376,00
UAH з ПДВ
68 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 77 688,00
UAH з ПДВ
77 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:57
Цінова.pdf
18 вересня 2019 14:57
Технічні.pdf
18 вересня 2019 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 14:57
Істотні умови.pdf
18 вересня 2019 14:57
Документи з довідками.pdf
18 вересня 2019 14:57
Установчі документи.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 11:17
оновлена пропозиція.pdf
26 вересня 2019 09:37
public_doc.pdf
26 вересня 2019 09:37
public_doc.p7s
26 вересня 2019 09:37
Dovidka_19262357190320565396.pdf.p7s
26 вересня 2019 09:37
Dovidka_19262357190320565396.pdf
16 вересня 2019 12:16
пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 12:15
Електронний підпис
18 вересня 2019 12:13
21. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 12:13
20. Довідка про Учасника.pdf
18 вересня 2019 12:13
15. Висновок СЕС.pdf
18 вересня 2019 12:13
8. Копія Витягу ПДВ.pdf
18 вересня 2019 12:13
7. Копія витягу ЄДР.pdf
18 вересня 2019 12:13
5. Довідки по ст. 17.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 18:54
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3516209233
Відхилено 38 400,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 44 436,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
44 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 12:31
договір купівлі-продажу укладений
09 жовтня 2019 12:29
договір купівлі-продажу укладений
09 жовтня 2019 12:27