Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі врожаю 2019 року на осінньо-зимовий період)
Очікувана вартість
1 161 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000778-c ● 9e063a1f73c3467e9be0cda588463dec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 16:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 16:18 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 161 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34830 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кг
буряк столовий свіжий (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
28000 кг
морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35000 кг
капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20000 кг
цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2019 16:13 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ОВОЧІ ОСІНЬ ЗИМА.docx | |
03 вересня 2019 16:13 |
ТД ОВОЧІ ВРОЖАЮ на ОСІНЬ ЗИМУ 2019 року.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-03-000778-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Давиденко Д.В., Код ЄДРПОУ:3083209253
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:06
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:06
Неправомірна дискваліфікація
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович
15520 Чернігівська область, Чернігівський район, с. Роїще, вул. Миру, буд. 39
ЄДРПОУ 308329253, email: davidenkodima@ukr.net, тел. +380937051605
№ 01/10/19 від 01 жовтня 2019 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ФОП Давиденко Д.В.
РНОКПП 308329253
Адреса: вул. Миру, буд. 39, с. Роїще, Чернігівський район, Чернігівська область, 15520
електронна пошта: davidenkodima@ukr.net
телефон 380937051605
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
код ЄДРПОУ 02147598
Адреса: проспект Перемоги, 141,
м. Чернігів, 14013
електронна пошта: osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
телефон: 0462775083
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-03-000778-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 24.09.2019
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
На дії Замовника
23.09.2019 року о 12.22 відбувся аукціон № UA-2019-09-03-000778-c, замовником якого було Управління освіти Чернігівської міської ради. Я, ФОП Давиденко Дмитро Віталійович, брав участь у цій закупівлі.
За результатами аукціону перемогу отримала ФОП Бородіна Лідія Олексіївна, пропозиція якої була відхилена як така, що не відповідає вимогам. Після ФОП Бородіної Л.О. наступною розглядалась моя пропозиція. Вона також була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. З рішенням тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради щодо ФОП Давиденко Д.В. я не погоджуюсь і аргументовано надаю заперечення його висновкам.
А саме:
1. В протоколі засідання тендерного комітету від 24.09.2019 року в «Аналізі документів відповідно до ст. 16 Закону України» зазначається, що ФОП Давиденко Д.В. в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази вказує, що має власне овочесховище.
Але в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу (довідка 8 в переліку моїх документів на Prozorro) я не вказував, в якому статусі перебуває у мене овочесховище – орендованому чи у власності. Вказуючи на наявність овочесховища, малось на увазі орендоване у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» картоплесховище, саме для цього і надавався договір оренди будівлі. Наявність зареєстрованої потужності (картоплесховища) у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» підтверджується вказаним у «акті складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( затверджений Наказом № 42 від 06.02.2017р. Міністерства аграрної політики та продовольства України)». Сама форма вищевказаного акту передбачає наявність зареєстрованої потужності. Крім цього, існує відкритий реєстр потужностей, де можна наочно перевірити наявність/відсутність зареєстрованих потужностей - http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/.
2. Також тендерним комітетом були зроблені висновки, що ФОП Давиденко Д.В. не надав жодної інформації та підтверджуючих документів, якими саме транспортними засобами буде здійснюватись поставка продуктів харчування, відсутня інформація щодо санітарної обробки транспортних засобів на вимогу Статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Але, серед поданих мною документів наявна довідка 7, де я зазначаю вид транспорту, яким буде здійснюватись поставка товару. Крім цього, серед поданих мною документів затверджені технічні вимоги, де існує моє погодження зі Статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Також слід зазначити, що вищевказана стаття не містить прямих вимог до дезінфекції транспортних засобів.
Вважаю, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію скаржника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Давиденка Д.В., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Чиж А.В. зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року
Додатки:
1. Платіжне доручення №55 від 01.10.2019 року, завірене в кредитній установі «ПриватБанк», як підтвердження зарахування до бюджету плати за подання скарги у розмірі 5000,00 грн.
2. Акт державного контролю
3. довідка 7
4. довідка 8
5. протокол засідання тендерного комітету
6. технічні вимоги
ФОП Давиденко Д.В. Д.В. Давиденко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 13:42
рішення від 03.10.2019 № 14153 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 13:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 15097.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 18:15
рішення від 21.10.2019 № 15097.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийнято до уваги.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2019 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА |
1 155 600,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович |
915 500,00
UAH з ПДВ
|
863 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2974024793 |
Рішення скасоване |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:27
|
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА #2261212625 |
Рішення скасоване |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:38
|
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович #3083209253 |
Рішення скасоване |
863 750,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:38
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2974024793 |
Рішення скасоване |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:38
|
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА #2261212625 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:43
|
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович #3083209253 |
Переможець |
863 750,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:38
|
буряк 743.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:16
|
дог. 743.pdf | укладений |
08 листопада 2019 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 743 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |