Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі врожаю 2019 року на осінньо-зимовий період)
Очікувана вартість
1 161 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000778-c 9e063a1f73c3467e9be0cda588463dec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 16:18
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 16:18
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:55
Очікувана вартість: 1 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34830 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кг
буряк столовий свіжий (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
28000 кг
морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35000 кг
капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20000 кг
цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади дошкільної освіти (згідно заявок, у кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ОВОЧІ ОСІНЬ ЗИМА.docx
03 вересня 2019 16:13
ТД ОВОЧІ ВРОЖАЮ на ОСІНЬ ЗИМУ 2019 року.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-000778-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Давиденко Д.В., Код ЄДРПОУ:3083209253
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:06
Неправомірна дискваліфікація
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович 15520 Чернігівська область, Чернігівський район, с. Роїще, вул. Миру, буд. 39 ЄДРПОУ 308329253, email: davidenkodima@ukr.net, тел. +380937051605 № 01/10/19 від 01 жовтня 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ФОП Давиденко Д.В. РНОКПП 308329253 Адреса: вул. Миру, буд. 39, с. Роїще, Чернігівський район, Чернігівська область, 15520 електронна пошта: davidenkodima@ukr.net телефон 380937051605 Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради код ЄДРПОУ 02147598 Адреса: проспект Перемоги, 141, м. Чернігів, 14013 електронна пошта: osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua телефон: 0462775083 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-03-000778-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 24.09.2019 Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника 23.09.2019 року о 12.22 відбувся аукціон № UA-2019-09-03-000778-c, замовником якого було Управління освіти Чернігівської міської ради. Я, ФОП Давиденко Дмитро Віталійович, брав участь у цій закупівлі. За результатами аукціону перемогу отримала ФОП Бородіна Лідія Олексіївна, пропозиція якої була відхилена як така, що не відповідає вимогам. Після ФОП Бородіної Л.О. наступною розглядалась моя пропозиція. Вона також була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. З рішенням тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради щодо ФОП Давиденко Д.В. я не погоджуюсь і аргументовано надаю заперечення його висновкам. А саме: 1. В протоколі засідання тендерного комітету від 24.09.2019 року в «Аналізі документів відповідно до ст. 16 Закону України» зазначається, що ФОП Давиденко Д.В. в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази вказує, що має власне овочесховище. Але в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу (довідка 8 в переліку моїх документів на Prozorro) я не вказував, в якому статусі перебуває у мене овочесховище – орендованому чи у власності. Вказуючи на наявність овочесховища, малось на увазі орендоване у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» картоплесховище, саме для цього і надавався договір оренди будівлі. Наявність зареєстрованої потужності (картоплесховища) у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» підтверджується вказаним у «акті складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( затверджений Наказом № 42 від 06.02.2017р. Міністерства аграрної політики та продовольства України)». Сама форма вищевказаного акту передбачає наявність зареєстрованої потужності. Крім цього, існує відкритий реєстр потужностей, де можна наочно перевірити наявність/відсутність зареєстрованих потужностей - http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/. 2. Також тендерним комітетом були зроблені висновки, що ФОП Давиденко Д.В. не надав жодної інформації та підтверджуючих документів, якими саме транспортними засобами буде здійснюватись поставка продуктів харчування, відсутня інформація щодо санітарної обробки транспортних засобів на вимогу Статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Але, серед поданих мною документів наявна довідка 7, де я зазначаю вид транспорту, яким буде здійснюватись поставка товару. Крім цього, серед поданих мною документів затверджені технічні вимоги, де існує моє погодження зі Статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Також слід зазначити, що вищевказана стаття не містить прямих вимог до дезінфекції транспортних засобів. Вважаю, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію скаржника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Давиденка Д.В., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Чиж А.В. зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року Додатки: 1. Платіжне доручення №55 від 01.10.2019 року, завірене в кредитній установі «ПриватБанк», як підтвердження зарахування до бюджету плати за подання скарги у розмірі 5000,00 грн. 2. Акт державного контролю 3. довідка 7 4. довідка 8 5. протокол засідання тендерного комітету 6. технічні вимоги ФОП Давиденко Д.В. Д.В. Давиденко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2019 13:42
рішення від 03.10.2019 № 14153 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 13:42
рішення від 21.10.2019 № 15097.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийнято до уваги.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2019 16:38

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 14:06
платіжне доручення.pdf
01 жовтня 2019 14:06
довідка 7.pdf
01 жовтня 2019 14:06
довідка 8.pdf
01 жовтня 2019 14:06
технічні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА 1 155 600,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович 915 500,00
UAH з ПДВ
863 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 134 000,00
UAH з ПДВ
1 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 11:00
Освіта овочі.pdf
20 вересня 2019 11:00
Аналог договір 2.pdf
20 вересня 2019 11:00
6. Установчі Бородіна.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 10:15
довідка МВС від 29.10.2019.pdf
24 вересня 2019 12:52
специфікація.pdf
19 вересня 2019 19:50
Електронний підпис
19 вересня 2019 19:42
Акт державного контролю.pdf
19 вересня 2019 19:42
дослідження.pdf
19 вересня 2019 19:42
оренда овочесховища.pdf
19 вересня 2019 19:42
паспорт та код.pdf
19 вересня 2019 19:42
потужності.pdf
19 вересня 2019 19:42
Витяг з реєстру ФОП.pdf
19 вересня 2019 19:42
згода щодо умов.pdf
19 вересня 2019 19:42
технічні вимоги.pdf
19 вересня 2019 19:42
наявність працівників.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка МВС від 11.09.2019.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка про досвід.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 12.pdf
19 вересня 2019 19:42
лист-згода.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка з Податкової.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 10.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 11.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 8.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 6.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 9.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 7.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 2.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 5.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 1.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 4.pdf
19 вересня 2019 19:42
гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 19:42
довідка 3.pdf
19 вересня 2019 19:42
Витяг ЄП.pdf
19 вересня 2019 19:42
15466 ФОП Давиденко p7s.rar
19 вересня 2019 19:42
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:37
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2019 15:24
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:23
Специфікація.pdf
20 вересня 2019 14:07
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:06
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 14:06
Довідка право підпису.pdf
20 вересня 2019 14:06
Довідка статут.pdf
20 вересня 2019 14:06
Договір про співпрацю.pdf
20 вересня 2019 14:06
Аналогічний договір.pdf
20 вересня 2019 14:06
Лист відгук.PDF
20 вересня 2019 14:06
Довідка (інформація).pdf
20 вересня 2019 14:06
ilovepdf_merged (76).pdf
20 вересня 2019 14:06
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА

ФОП Давиденко Д.В.

ФОП ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2974024793
Рішення скасоване 1 134 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:27
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2261212625
Рішення скасоване 600 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:38
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович
#3083209253
Рішення скасоване 863 750,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:38
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2974024793
Рішення скасоване 1 134 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:38
БОРОДІНА ЛІДІЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2261212625
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:43
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович
#3083209253
Переможець 863 750,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:47

Документи

24 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
24 вересня 2019 12:02
Відх уч 1 Бородіна.pdf
23 вересня 2019 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 вересня 2019 12:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
24 вересня 2019 14:44
Відх уч 2 Давиденко.pdf
24 вересня 2019 12:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2019 12:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

25 жовтня 2019 16:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

25 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:42
протокол зас.овочі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович
#3083209253
863 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:38
буряк 743.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:16
дог. 743.pdf укладений
08 листопада 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 743
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 670 352,64
UAH