Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар - код CPV 30230000-0 по ДК 021-2015 - Комп’ютерне обладнання (Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки)
Очікувана вартість
261 247,90 UAH
UA-2019-09-03-000639-a 8722039e7be54e3ab6b7bb4aa8a41d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 11:06
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 11:06
Початок аукціону: 19 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 261 247,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел. (05136)4-40-88 ел. пошта s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки – 38 шт (пункт РПЗ – 9.10). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 11:02
Додаток 4 - Картка-заявка.docx
03 вересня 2019 11:02
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc
03 вересня 2019 11:02
Додаток 2 - Проект договору .doc
03 вересня 2019 11:02
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
03 вересня 2019 11:02
30230000-0 Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію з додаванням документів згідно п.п.11.п1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «У разі пропозиції учасником торгів типу чи марки товару відмінного від замовленого в додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації): - файли у форматі pdf, відскановані з технічних характеристик товару.». Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 257 300,10
UAH
257 300,10
UAH
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 261 000,00
UAH
261 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:05
МВС 23.09.pdf
03 жовтня 2019 12:11
ДФС.pdf
03 жовтня 2019 12:11
МВС 21 09 2019.pdf
03 жовтня 2019 12:11
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_.zip
03 жовтня 2019 12:11
Д_Кор_Балюк О.А._.zip
19 вересня 2019 17:09
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:08
Технічна специфікація.xls
17 вересня 2019 14:19
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:18
Статут.pdf
17 вересня 2019 14:18
Наказ на директора.pdf
17 вересня 2019 14:18
Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2019 14:18
11. Санкції.pdf
17 вересня 2019 14:18
09. Єдиний податок.pdf
17 вересня 2019 14:18
03. Проект договору.pdf
17 вересня 2019 14:18
01. Картка-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 257 300,10
UAH
02 жовтня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
257 300,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:19
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:44
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2019 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 760,12
UAH (в тому числі ПДВ 51 460,02 UAH)