Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Товар - код CPV 30230000-0 по ДК 021-2015 - Комп’ютерне обладнання (Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки)
Очікувана вартість
261 247,90 UAH
UA-2019-09-03-000639-a ● 8722039e7be54e3ab6b7bb4aa8a41d4a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 11:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 11:06 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 261 247,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел. (05136)4-40-88 ел. пошта s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки – 38 шт (пункт РПЗ – 9.10). Джерело фінансування закупівлі: відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів на протязі 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата відбувається протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2019 11:02 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
03 вересня 2019 11:02 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc | |
03 вересня 2019 11:02 |
Додаток 2 - Проект договору .doc | |
03 вересня 2019 11:02 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls | |
03 вересня 2019 11:02 |
30230000-0 Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:26
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію з додаванням документів згідно п.п.11.п1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «У разі пропозиції учасником торгів типу чи марки товару відмінного від замовленого в додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації): - файли у форматі pdf, відскановані з технічних характеристик товару.». Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
257 300,10
UAH
|
02 жовтня 2019 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 11:44
|
Договір.pdf | укладений |
22 жовтня 2019 11:43
|