Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)
Очікувана вартість
47 428 970,00 UAH
UA-2019-09-03-000613-b 2a819aba8c464eb297f1a0674a00809a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копанська Любов Русланівна

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Копанська Любов Русланівна
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 47 428 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237 144,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, с.Біла, вул. Молодіжна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт державний бюджет Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт державний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:03
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
03 вересня 2019 12:18
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
11 вересня 2019 12:03
Рішення про внесення змін.pdf
03 вересня 2019 12:18
Тендерна документація ДС с.Біла.docx
03 вересня 2019 12:18
Додаток 2 Технічне завдання садок Біла.docx
03 вересня 2019 12:17
Додаток 3 Лист-згода.docx
03 вересня 2019 12:17
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція «Цінова пропозиція»..docx
03 вересня 2019 12:17
Додаток 5 Проект договору.docx
03 вересня 2019 12:17
Додаток 6 Перелік субпідрядників.docx
03 вересня 2019 12:16
Титульна ст. ДС с.Біла.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 вересня 2019 17:10
Дата відповіді: 11 вересня 2019 10:12
Доброго Дня. 1) Просимо роз'яснити, яким чином визначити аналогічність договору по вказаному предмету закупівлі? 2) За якими ознаками договір можна вважати аналогічним по даній закупівлі? 3) Якщо предметом договору є реконструкція або капітальний ремонт чи буде він вважатися аналогічним по предмету даної закупівлі?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерною документацією визначено, що аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету даної закупівлі. Предмет закупівлі визначено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749.
Враховуючи зазначене, аналогічним договором вважатиметься договір предмет договору якого відповідатиме ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель та згідно якого було здійснено будівництво нових будівель.
Договори з реконструкції (перебудування) чи капітального ремонту будівель не можуть бути аналогічними, оскільки не відповідають предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-03-000613-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого Законодавства
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що згідно статті 3 та пункту 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із шести принципів є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Окрім того, нагадуємо Вам, що згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання.
Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації.
Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 вересня 2019 17:38
Причина: Помилково подана вимога.
Номер вимоги: UA-2019-09-03-000613-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
Дата подання: 06 вересня 2019 17:58
Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що згідно статті 3 та пункту 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із шести принципів є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Окрім того, нагадуємо Вам, що згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання.
Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації.
Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб.
Окрім того, просимо надати обгрунтовану відповідь, чим керувався Замовник встановлюючи конкретизуючий перелік обладнання та устаткування необхідний для надання послуг по предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 10:15
Шановний Учаснику!
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)» розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей проектно-кошторисної документації на виконання зазначеного будівництва щодо видів, об’ємів та складності робіт, якості будівельних матеріалів, строків виконання робіт, використання машин, механізмів та техніки, тощо.
Зокрема, відповідно до вимог cт. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» нами встановлені відповідні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

1. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
В окремому розділі проектно-кошторисної документації (Відомість ресурсів) на будівництво даного об’єкта зазначено перелік машин, механізмів та техніки, їх технічні характеристики та кількість, які необхідні для здійснення будівництва. На підставі цієї інформації нами було складено мінімальний перелік відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт передбачених предметом закупівлі.


2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, проектно-кошторисна документація містить детальну інформацію про види робіт їх кількість (об’єми), рівень їх складності, строки виконання, використання машин, механізмів та техніки, кількість людино-годин/розряд, тощо. Враховуючи дану інформацію, відповідними фахівцями управління капітального будівництва Тернопільської ОДА було здійснено розрахунок нормативної потреби кількості основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, необхідних для якісного і вчасного виконання заявлених робіт.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не обмежує учасників щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід іншими документами передбаченими чинним законодавством, в тому числі укладання цивільно-правових договорів на виконання робіт.
У розділі «Примітки» Додатку 1 до тендерної документації зокрема зазначено:
«5. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.»
«6. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.»
Зрозуміло, якщо учасник не може підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в т.ч штатним розписом то він може підтвердити це, надавши інші документи, передбаченні чинним законодавством з відповідним поясненням.
Дискримінаційними є вимоги, які орієнтовані на одного учасника. Замовником встановлені кваліфікаційні критерії у відповідності до ст. 16 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що Замовником в тендерній документації вимагаються лише документи на підтвердження встановлених Законом критеріїв. Вважаємо, що жодна з вимог тендерної документації не носить дискримінаційного характеру, так як зорієнтована на велику кількість учасників.
Номер вимоги: UA-2019-09-03-000613-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП", Код ЄДРПОУ:41681223
Дата подання: 16 жовтня 2019 20:43
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП»
46001, м.Тернопіль, вул. Руська 16/3, e-mail : ternopil.vmp@gmail.com,
моб. (096)-680-93-86, тел./факс (0352) 42-07-71, ЄДРПОУ 41681223, р/р 26006300704872
в ТВБВ №10019/03 філії- ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО 338545

вих. № 30 від 16.10.2019р.

ТОВ «Тернопіль-ВМП»
м.Тернопіль вул.Руська 16/3
e-mail : ternopil.vmp@gmail.com
тел./факс (0352) 42-07-71
ЄДРПОУ 41681223
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП»
Вальчук Микола Павлович


Тендерний комітет
Управління капітального будівництва
Тернопільської обласної державної
адміністрації

Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль - ВМП» ( м.Тернопіль вул. Руська16/3 ЄДРПОУ 41681223) просить Тендерний комітет Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації звернути Вашу увагу про розгляд тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" на дану закупівлю робіт по «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)
Закупівля: UA-2019-09-03-000613-b

Оскільки документи згідно тендерної документації були надані Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" не в повному обсязі ,що порушує закон про Державні закупівлі а саме:
Відсутні довіреність та паспортні дані - (Для юридичних осіб
1.1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.)
- Відсутність довідок (Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.)( він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;)

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" надає довідку про те що має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми , те не надає підтверджуючі документи відповідальної особи.
-Вітсутність документів –( Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).
-Довідка субпідряд не заповненна згідно вимогам ТД (Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів* та ліцензій* на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити;)
- ТОВ "Тернопільбуд" Порушено подання Додаток 5 Проект договору в якому являється невід’ємною частиною є 14. Додатки до договору
14.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору :
- Розрахунок договірної ціни (Додаток 1);
- Календарний графік виконання робіт (Додаток 2)
- Календарний план (Додаток 3).




Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 10:07
Шановний Учаснику ТОВ « Тернопіль-ВМП»!
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може звернутися до Замовника з вимогою тільки у випадку відхилення його тендерної пропозиції з метою отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Проте, повідомляємо, що тендерним комітетом управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, 16.10.2019 року, була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «Тернопільбуд», за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 17:57
Вимога до Замовника.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-03-000613-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
Дата подання: 13 вересня 2019 17:38
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф. 218, м. Тернопіль, Тернопільської області Код за ЄДРПОУ 41422080, ІПН № 414220826556, Ліцензія № 29-Л, реєстраційний запис 2013039264 р/р № 26006300003697,в ПАТ АБ «РАДА БАНК», ЄДРПОУ 21322127, МФО 306500 ________________________________________ № 581/09-2019 від 13 вересня 2019 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» м. Тернопіль, вул. Вербицького 4, офіс 218 ЄДРПОУ 41422080 E-mail: gbeternopil@gmail.com телефон (096)-479-95-62 Замовник: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 04014074 46021, вул. Грушевського, 8 м.Тернопіль, Тернопільська обл. електронна пошта: skpo@i.ua телефон: (03236) 6-00-10 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-09-03-000613-b Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі "Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)" Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі-Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2019-09-03-000613-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 18-09-2019, 18:00 Очікувана вартість закупівлі: 47 428 970,00 грн. Керуючись абзацом 1 частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі": скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" реалізує своє право на подання скарги. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" ознайомившись з Тендерною документацією, виявило в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію та порушують права на участь у даній закупівлі, а саме: 1. Вимога тендерної документації Додаток 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника": 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»), а саме: - Працівник (керівник), що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи - не менше 1 особи; - Інженер-будівельник – не менше 1 особи; - Інженер з охорони праці– не менше 1 особи; - Інженер з проектно-кошторисної роботи - не менше 1 особи; - Виконавець робіт - не менше 2 осіб; - механік - не менше 1 особи; - енергетик не менше 1 особи; - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Освіта та кваліфікація основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) повинна відповідати відповідній галузі Народного господарства України, до якої відносяться заявлені роботи. 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»), а саме: - бетоняр - не менше 3 осіб; - муляр – не менше 8 осіб; - штукатур - не менше 6 осіб; - маляр – не менше 4 осіб; - лицювальник-плиточник – не менше 3 осіб; - покрівельник – не менше 2 осіб; - бляхар - не менше 2 осіб; - тесляр - не менше 2 осіб; - сантехнік - не менше 3 осіб; - електрогазозварник- не менше 1 особи; - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування – не менше 1 особи; - електрик – не менше 2 осіб; - монтажник трубопроводів – не менше 3 осіб; - водій автотранспортного засобу – не менше 2 осіб; - машиніст екскаватора – не менше 1 особи; - машиніст крана - не менше 1 особи; - машиніст бульдозера – не менше 1 особи; - машиніст грейдера – не менше 1 особи; - машиніст котка – не менше 1 особи. Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників ІТП та робітників будівельних професій саме у штаті підприємства. Вважаємо, що дана вимога є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до скаржника, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання та можуть залучати до надання послуг субпідрядників. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вищезазначені пункти в Додатку №1 у наступній редакції: 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»). Дискримінаційні вимоги, що містяться в Документації порушують права та законні інтереси ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" як учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення замовником частини 1 статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Змінити вимоги пункту 2.1. та пункту 2.2. в Додатку №1 на: 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал); 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»). Додатки: 1. Підтвердження внесення плати за подання скарги. ДИРЕКТОР ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» ГЛАДУН П.Я.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 20:36
Номер скарги: UA-2019-09-03-000613-b.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:04
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів іншого учасника
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів іншого учасника Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера) від 16 жовтня 2019 року (далі по тексту – Протокол від 16.10.2019 р., оскаржуване Рішення) про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд» Обґрунтування: 03 вересня 2019 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) (ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель). 16 жовтня 2019 року Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 16.10.2019р. (без номера) у відповідності до якого ТОВ «Тернопільбуд» було визнано переможцем. Вважаємо, що Замовник помилково прийняв рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Тернопільбуд», оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а тому підлягає відхиленню. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, змісту документів тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд» остання підлягає відхиленню виходячи з наступного. По-перше: Згідно розділу 1 "Загальні положення" пункту 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції" Тендерної документації, Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає в тендерній пропозиції окрім того завірений переклад цього документу українською мовою, посвідчений підписом та печаткою (у разі її використання) учасника торгів. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. Документи, які вимагаються тендерною документацією (установчі документи учасника, довідки організації, установ, правоохоронних органів, тощо) мають бути обов’язково завірені апостилем. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У поданій ТОВ "Тернопільбуд" тендерній пропозиції міститься документ "2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК..pdf"., Серед вказаних машин, механізмів, устаткування зазначені наступні: №8 Устаткування з виготовлення бетону (бетонозмішувач, станція з виготовлення бетону, тощо) ємністю не менше 1 м3 (Битонозмішувач гравітаційний СБ-10В (С-302),1р.; та №9 Підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомністю не менше 0,5 т (або аналог) (Підіймач щогловий, ТП-16, 35р.). Окрім того, відповідно до Розділу 1 пункту 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" підпункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА": 1.1. Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг передбачених предметом закупівлі. Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: - наявність технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу на власні машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, яку вказану у довідці та буде залучено, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). У поданому ТОВ «Тернопільбуд» документі «2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК.pdf» містяться: Паспорт Бетоносмеситель гравитационный СБ-10В (С-302) та детальна характеристика до нього які складені на іноземній мові (російською мовою), а також Подьемник мачтовый строительный ТП-16 Техническое описание и инструкция по эксплуатации ТП-16.00.00.000 ТО які також складені на іноземній мові (російською мовою). Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» в складі тендерної пропозиції подав паспорти що складені на іноземній мові (російською мовою), однак не подав жодного документу із завіреним перекладом даних документів українською мовою, посвідчені підписом та печаткою. Вважаємо, що таке грубе порушення вимог тендерної документації за предметом закупівлі «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) (ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель).», повинно слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд». По-друге: Учасник для підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, повинен подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно Розділу 1 пункту 1 підпункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: - наявність технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу на власні машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, яку вказану у довідці та буде залучено, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). У поданій ТОВ "Тернопільбуд" тендерній пропозиції міститься документ "2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК..pdf"., Серед вказаних машин, механізмів, устаткування зазначений: №5 Бульдозер, потужністю не менше 80 к.с., Виробник/марка та термін експлуатації (років): ДЗ-10, 30р. Однак, у вказаній ТОВ "Тернопільбуд" довідці "2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК.pdf" та у складі тендерної пропозиції відсутній технічний паспорт та/або свідоцтво про державну реєстрацію вказаного транспортного засобу (Бульдозер, потужністю не менше 80 к.с., Виробник/марка та термін експлуатації (років): ДЗ-10, 30р.). Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» не підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази", в зв’язку з цим, тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-третє: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 5 "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»" тендерної документації: Відповідно до ст. 17 Закону: 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. ТОВ «Тернопільбуд» у складі тендерної пропозиції надало документ «7. Довідка ст.17.ВПВ..pdf», в якій відсутня будь-яка інформація про те, що ТОВ "Тернопільбуд" як учасник не пропонує, не дає і не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. В складі всієї тендерної пропозиції також відсутня дана інформацію. Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» не надало вищезазначеної інформації у складі тендерної пропозиції, в зв’язку з чим ТОВ “Тернопільбуд» як учасник підлягає відхиленню. По-четверте: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 5 "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»" тендерної документації: Відповідно до ст. 17 Закону: 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Слід зазначити, що вартість робіт значно перевищує 20 мільйонів гривень, однак ТОВ «Тернопільбуд» у складі тендерної пропозиції не подав антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, таким чином порушив встановлену вимогу Замовника та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-п’яте: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 1: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). ТОВ «Тернопільбуд» не надало паспортних даних уповноваженої особи Сінькевич Алли Іванівни у складі тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-шосте: ТОВ "Тернопільбуд" у складі тендерної пропозиції не подав Календарний план (Додаток 3), який додається і є невід’ємною частиною Договору згідно документу «32. Проект договору. Додаток №5..pdf». В зв'язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВ "Тернопільбуд" підлягає відхиленню. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.10.2019 року) про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд». Додатки: Платіжне доручення №378 від 25.10.2019р. за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Файли тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд»: 2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК; 2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК; 7. Довідка ст.17.ВПВ; 32. Проект договору. Додаток №5. З повагою, Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» П.Я. Гладун
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 21:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність зацікавленості в даній закупівлі
Дата: 31 жовтня 2019 19:13
рішення від 30.10.2019 № 15610.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:08
рішення від 12.11.2019 № 16475.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 21:41

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 17:37
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2019 21:41
рішення від 12.11.2019 № 16475.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000409 ● 0be6a01553e249b8960254d3ac4d7e9f
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.12.2019 №89
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.12.2019 №89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-09-03-000613-b від 03.09.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо невідповідності тендерної документації абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України „Про публічні закупівліˮ тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пункт 4 розділу 6 тендерної документації та пункт 11.1.2 проекту договору носять інформаційний характер і є констатацією Закону. Також дана інформація жодним чином не вплинула на здійснення процедури та визначення результатів закупівлі. Враховуючи те, що предметом закупівлі були роботи, то дана інформація не буде і зможе бути застосована в ході виконання договірних зобовʼязань. В подальшому, при здійсненні публічних закупівель управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації буде враховано висновки Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області.

2019-12-28 10:16:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Порушення не усунуто.

2020-10-08 09:03:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 39 824 184,00
UAH з ПДВ
39 349 893,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 40 054 104,00
UAH з ПДВ
39 578 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 46 230 650,00
UAH з ПДВ
46 230 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 46 258 666,38
UAH з ПДВ
46 258 666,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 46 998 035,72
UAH з ПДВ
46 998 035,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 18:32
Електронний підпис
21 жовтня 2019 18:29
Документи переможця.pdf
21 жовтня 2019 17:24
Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2019 16:21
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:36
Реєстр документів.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
24. Опис.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
23. Оригінал Статуту.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
22. Забезпечення.ІД.rar
18 вересня 2019 14:35
20. Копія наказу №2-к.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
19. Наказ №07-к.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
18. Протокол №229.ІД..pdf
18 вересня 2019 14:35
9. Кошторис2.ТЧ.-с.pdf
18 вересня 2019 14:35
9. Кошторис1.ТЧ.-с.pdf
18 вересня 2019 14:34
7. Довідка ст.17.ВПВ..pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 03:10
Електронний підпис
18 вересня 2019 03:08
Графік.pdf
18 вересня 2019 03:08
Підсумкава відомість.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-2.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-3.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-4.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 6-1-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 6-2-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-2-4.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-9.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-2-5.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-7.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 6-3-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-2-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-6.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-1-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-2-2.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 4-1-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-8.pdf
18 вересня 2019 03:08
зведений.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 4-2-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
зведений 1.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 2-1-5.pdf
18 вересня 2019 03:08
локальний 7-2-3.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 2-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
загальновиробничі.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 7-2.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 6-2.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 6-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
договірна.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 7-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 6-3.pdf
18 вересня 2019 03:08
П 130.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 4-2.pdf
18 вересня 2019 03:08
обєктний кошторис 4-1.pdf
18 вересня 2019 03:08
П 147.pdf
18 вересня 2019 03:08
Технічне завдання.pdf
18 вересня 2019 03:08
Трудові договора.pdf
18 вересня 2019 03:08
Кран XCMG.bmp
18 вересня 2019 03:08
Техпаспорти Боляк О.В..pdf
18 вересня 2019 03:08
КК Дипломи.pdf
18 вересня 2019 03:07
DAF жовтий - СБТ.jpg
18 вересня 2019 03:07
КК ТК Вальчук О.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК ТК Вальчук М.pdf
18 вересня 2019 03:07
Техпаспорт Кран RDK 160-30.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК ТК Вальчук В.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК ТК Селюкова С.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК ТК Вальчук Г.pdf
18 вересня 2019 03:07
Екскаватор KOMATSU 180 - СБТ.jpg
18 вересня 2019 03:07
КК Дипломи 2.pdf
18 вересня 2019 03:07
Грейдер 140М.jpg
18 вересня 2019 03:07
Згода оренди на автомоб..pdf
18 вересня 2019 03:07
витяк з протоколу.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК Штатний розпис.pdf
18 вересня 2019 03:07
ШАКМАН СИНІЙ.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК Довідка 1 - ПВ.pdf
18 вересня 2019 03:07
Перелік субпідряд.pdf
18 вересня 2019 03:07
Посвідчення.pdf
18 вересня 2019 03:07
Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 03:07
Техпаспорт.pdf
18 вересня 2019 03:07
Довідка до Декларації.pdf
18 вересня 2019 03:07
Договір (проект).pdf
18 вересня 2019 03:07
ЦП Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 03:07
Довідка покриття.pdf
18 вересня 2019 03:07
Виписка покриття.pdf
18 вересня 2019 03:07
Статут.pdf
18 вересня 2019 03:07
Копія паспорта.pdf
18 вересня 2019 03:07
Копія індиф.код.pdf
18 вересня 2019 03:07
витяг 1.pdf
18 вересня 2019 03:07
витяк з протоколу.pdf
18 вересня 2019 03:07
Ру коштів.pdf
18 вересня 2019 03:07
КК Ліцензія з додатком.pdf
18 вересня 2019 03:07
протокол.pdf
18 вересня 2019 03:07
Фінансовий звіт.pdf
18 вересня 2019 03:07
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
18 вересня 2019 03:07
Довіреність.pdf
18 вересня 2019 03:07
Наказ.pdf
18 вересня 2019 03:07
Відомість про учасника.pdf
18 вересня 2019 03:07
Банк.pdf
18 вересня 2019 03:07
Лист -розяснення (ПДВ).pdf
18 вересня 2019 03:07
Опис.pdf
18 вересня 2019 03:07
Доручення.pdf
18 вересня 2019 03:07
Довідка ЄП.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:59
119ID~1.PDF
18 вересня 2019 16:59
приват1.pdf
18 вересня 2019 16:59
Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 16:59
Статистика_13.09.19.pdf
18 вересня 2019 16:59
Статистика.pdf
18 вересня 2019 16:59
приват2.pdf
18 вересня 2019 16:59
Фiн_звiт_2019.pdf
18 вересня 2019 16:59
Договір з казначейством.pdf
18 вересня 2019 16:59
1.1.6 Опис Ялик2.pdf
18 вересня 2019 16:59
биз.pdf
18 вересня 2019 16:59
витяг пдв 05.09.19.pdf
18 вересня 2019 16:59
Довiдка_ЯЛИК_13_09_2019.pdf
18 вересня 2019 16:59
Довідка Корупція.pdf
18 вересня 2019 16:59
Документ_ЄДР_1005671462.zip
18 вересня 2019 16:59
витяг про відсут заборг.pdf
18 вересня 2019 16:58
витяг 27.08.pdf
18 вересня 2019 16:58
Document_USR_1005743674.rtf
18 вересня 2019 16:58
2.0 Працiвники_2час.rar
18 вересня 2019 16:58
9. Договора МТБ ч2.rar
18 вересня 2019 16:58
2.0 Працiвники_1час.rar
18 вересня 2019 16:58
8. Договора МТБ ч1.rar
18 вересня 2019 16:58
Договір суборенди ТЗ.PDF
18 вересня 2019 16:58
Договір купівлі-продажу.PDF
18 вересня 2019 16:58
Договір оренди ТЗ.PDF
18 вересня 2019 16:58
Договір надання послуг.pdf
18 вересня 2019 16:58
Штатний розпис дiючий.rar
18 вересня 2019 16:58
Fw[2]_ 1df.zip
18 вересня 2019 16:58
Баланс_2018.pdf
18 вересня 2019 16:58
Довідка про субпід.pdf
18 вересня 2019 16:58
7_Проект договору.pdf
18 вересня 2019 16:58
7_Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 16:58
Довідка працівники.pdf
18 вересня 2019 16:58
Лист-гарантія.pdf
18 вересня 2019 16:58
Довідка МТБ.pdf
18 вересня 2019 16:57
Гарантій лист_2.pdf
18 вересня 2019 16:57
Довідка довкілля.pdf
18 вересня 2019 16:57
Гарантій лист_1.pdf
18 вересня 2019 16:57
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 16:31
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:28
33. Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2019 16:28
27. КК. Дипломи ІТР.pdf
18 вересня 2019 16:27
28. КК. Штатний розпис.pdf
18 вересня 2019 16:27
4. ІД. Копія статуту.pdf
18 вересня 2019 16:27
22. Проект Договору.pdf
18 вересня 2019 16:27
9. ІД. Оригінал Ліцензія.pdf
18 вересня 2019 16:27
21. ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ПП «Ялик»

ПП ЯЛИК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
Переможець 39 349 893,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
39 349 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:22
додаткова угода №6 до дог №334.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 11:53
додаткова угода №5 до дог №334.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 12:04
додаткова угода №4 до дог №334.pdf зміни до договору
11 червня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 16:16
Додаткова угода №3 до №334.pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 11:19
Додаткова угода №2 до №334.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 08:30
Додаткова угода №1 до №334.pdf зміни до договору
26 березня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 17:21
Договір №334.pdf укладений
18 листопада 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору"
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" доповнити підпунктом 3.1.1
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1.1 розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №334
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1.1. Розділу 3 "Ціна договору" доповнити словами такого змісту:
Номер договору про закупівлю: №334
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 349 793,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 558 298,83 UAH)