Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Копанська Любов Русланівна 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2019 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 47 428 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237 144,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | державний бюджет | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | державний бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 12:03 |
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx | |
11 вересня 2019 12:03 |
Рішення про внесення змін.pdf | |
03 вересня 2019 12:18 |
Тендерна документація ДС с.Біла.docx | |
03 вересня 2019 12:18 |
Додаток 2 Технічне завдання садок Біла.docx | |
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 3 Лист-згода.docx | |
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція «Цінова пропозиція»..docx | |
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 6 Перелік субпідрядників.docx | |
03 вересня 2019 12:16 |
Титульна ст. ДС с.Біла.pdf |
11 вересня 2019 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2019 12:03 |
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
|
|||
11 вересня 2019 12:03 |
Рішення про внесення змін.pdf
|
|||
03 вересня 2019 12:18 |
Тендерна документація ДС с.Біла.docx
|
|||
03 вересня 2019 12:18 |
Додаток 2 Технічне завдання садок Біла.docx
|
|||
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 3 Лист-згода.docx
|
|||
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція «Цінова пропозиція»..docx
|
|||
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
03 вересня 2019 12:17 |
Додаток 6 Перелік субпідрядників.docx
|
|||
03 вересня 2019 12:16 |
Титульна ст. ДС с.Біла.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерною документацією визначено, що аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету даної закупівлі. Предмет закупівлі визначено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749.
Враховуючи зазначене, аналогічним договором вважатиметься договір предмет договору якого відповідатиме ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель та згідно якого було здійснено будівництво нових будівель.
Договори з реконструкції (перебудування) чи капітального ремонту будівель не можуть бути аналогічними, оскільки не відповідають предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання.
Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації.
Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб.
Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання.
Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації.
Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб.
Окрім того, просимо надати обгрунтовану відповідь, чим керувався Замовник встановлюючи конкретизуючий перелік обладнання та устаткування необхідний для надання послуг по предмету закупівлі.
Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)» розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей проектно-кошторисної документації на виконання зазначеного будівництва щодо видів, об’ємів та складності робіт, якості будівельних матеріалів, строків виконання робіт, використання машин, механізмів та техніки, тощо.
Зокрема, відповідно до вимог cт. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» нами встановлені відповідні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
В окремому розділі проектно-кошторисної документації (Відомість ресурсів) на будівництво даного об’єкта зазначено перелік машин, механізмів та техніки, їх технічні характеристики та кількість, які необхідні для здійснення будівництва. На підставі цієї інформації нами було складено мінімальний перелік відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт передбачених предметом закупівлі.
2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, проектно-кошторисна документація містить детальну інформацію про види робіт їх кількість (об’єми), рівень їх складності, строки виконання, використання машин, механізмів та техніки, кількість людино-годин/розряд, тощо. Враховуючи дану інформацію, відповідними фахівцями управління капітального будівництва Тернопільської ОДА було здійснено розрахунок нормативної потреби кількості основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, необхідних для якісного і вчасного виконання заявлених робіт.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не обмежує учасників щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід іншими документами передбаченими чинним законодавством, в тому числі укладання цивільно-правових договорів на виконання робіт.
У розділі «Примітки» Додатку 1 до тендерної документації зокрема зазначено:
«5. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.»
«6. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.»
Зрозуміло, якщо учасник не може підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в т.ч штатним розписом то він може підтвердити це, надавши інші документи, передбаченні чинним законодавством з відповідним поясненням.
Дискримінаційними є вимоги, які орієнтовані на одного учасника. Замовником встановлені кваліфікаційні критерії у відповідності до ст. 16 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що Замовником в тендерній документації вимагаються лише документи на підтвердження встановлених Законом критеріїв. Вважаємо, що жодна з вимог тендерної документації не носить дискримінаційного характеру, так як зорієнтована на велику кількість учасників.
46001, м.Тернопіль, вул. Руська 16/3, e-mail : ternopil.vmp@gmail.com,
моб. (096)-680-93-86, тел./факс (0352) 42-07-71, ЄДРПОУ 41681223, р/р 26006300704872
в ТВБВ №10019/03 філії- ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО 338545
вих. № 30 від 16.10.2019р.
ТОВ «Тернопіль-ВМП»
м.Тернопіль вул.Руська 16/3
e-mail : ternopil.vmp@gmail.com
тел./факс (0352) 42-07-71
ЄДРПОУ 41681223
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП»
Вальчук Микола Павлович
Тендерний комітет
Управління капітального будівництва
Тернопільської обласної державної
адміністрації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль - ВМП» ( м.Тернопіль вул. Руська16/3 ЄДРПОУ 41681223) просить Тендерний комітет Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації звернути Вашу увагу про розгляд тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" на дану закупівлю робіт по «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)
Закупівля: UA-2019-09-03-000613-b
Оскільки документи згідно тендерної документації були надані Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" не в повному обсязі ,що порушує закон про Державні закупівлі а саме:
Відсутні довіреність та паспортні дані - (Для юридичних осіб
1.1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
- інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.)
- Відсутність довідок (Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.)( він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;)
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" надає довідку про те що має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми , те не надає підтверджуючі документи відповідальної особи.
-Вітсутність документів –( Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).
-Довідка субпідряд не заповненна згідно вимогам ТД (Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів* та ліцензій* на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити;)
- ТОВ "Тернопільбуд" Порушено подання Додаток 5 Проект договору в якому являється невід’ємною частиною є 14. Додатки до договору
14.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору :
- Розрахунок договірної ціни (Додаток 1);
- Календарний графік виконання робіт (Додаток 2)
- Календарний план (Додаток 3).
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може звернутися до Замовника з вимогою тільки у випадку відхилення його тендерної пропозиції з метою отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Проте, повідомляємо, що тендерним комітетом управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, 16.10.2019 року, була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «Тернопільбуд», за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» відповідає умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 вересня 2019 17:38
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-10-000409 ● 0be6a01553e249b8960254d3ac4d7e9f
- Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2019 №89
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.12.2019 №89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-09-03-000613-b від 03.09.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо невідповідності тендерної документації абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України „Про публічні закупівліˮ тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пункт 4 розділу 6 тендерної документації та пункт 11.1.2 проекту договору носять інформаційний характер і є констатацією Закону. Також дана інформація жодним чином не вплинула на здійснення процедури та визначення результатів закупівлі. Враховуючи те, що предметом закупівлі були роботи, то дана інформація не буде і зможе бути застосована в ході виконання договірних зобовʼязань. В подальшому, при здійсненні публічних закупівель управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації буде враховано висновки Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області.
2019-12-28 10:16:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Порушення не усунуто.
2020-10-08 09:03:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
39 824 184,00
UAH з ПДВ
|
39 349 893,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
40 054 104,00
UAH з ПДВ
|
39 578 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП «Ялик» |
46 230 650,00
UAH з ПДВ
|
46 230 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
46 258 666,38
UAH з ПДВ
|
46 258 666,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
46 998 035,72
UAH з ПДВ
|
46 998 035,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" #01268934 |
Переможець |
39 349 893,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:22
|
додаткова угода №6 до дог №334.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 11:53
|
додаткова угода №5 до дог №334.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2020 12:04
|
додаткова угода №4 до дог №334.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 16:16
|
Додаткова угода №3 до №334.pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:19
|
Додаткова угода №2 до №334.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 08:30
|
Додаткова угода №1 до №334.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 17:21
|
Договір №334.pdf | укладений |
18 листопада 2019 17:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" доповнити підпунктом 3.1.1 |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1.1 розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №334 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1.1. Розділу 3 "Ціна договору" доповнити словами такого змісту: |
Номер договору про закупівлю: | №334 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |