Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров"я Валківська центральна районна лікарня за адресою: пров Майський 34 м. Валки Валківського району ,Харківської області.
Очікувана вартість
13 984 903,20 UAH
UA-2019-09-03-000478-b 6709e2d0b424452d914f01d04c325763
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Валківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 15:15
Очікувана вартість: 13 984 903,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров"я Валківська центральна районна лікарня за адресою: пров Майський 34 м. Валки Валківського району ,Харківської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, провулок Майський 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Початок робіт Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування : субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках " Надзвичайної кредитної програми для відновлення України", кошти районного бюджету Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Завершення робіт . Після реєстрації декларації про готовність Об"єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:30
Зміни до тендерної документації ВИПРАВЛЕНО.docx
13 вересня 2019 09:14
Зміни до тендерної документації.docx
13 вересня 2019 09:14
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 вересня 2019 09:14
Тендерна документація з змінами.docx
03 вересня 2019 11:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення
Дата подання: 04 вересня 2019 13:02
Дата відповіді: 04 вересня 2019 17:42
Доброго дня! на яку норму закону або положення про закупівлю спирався замовник прописуючі такі вимоги: 1. Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. 2. "Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції." Чому 4 роки? Чому оборот 100%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст.16 закону України "Про публічні закупівлі"
п.11 Постанови КМУ № 560 від 11.05.2011р. "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України”
Розяснення фінансування
Дата подання: 05 вересня 2019 09:39
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:48
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 травня 2011 р. № 560 Київ Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України Ви на цю постанову посилаєтесь?
Відповідь: вибачте помилка в номері постанови.
ПОСТАНОВА КМУ від 8 травня 2019 р. № 378
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України”
Фінансова спроможність
Дата подання: 06 вересня 2019 11:28
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:05
1. Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. 2. "Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції." Чому 4 роки? Чому оборот 100%? У постанові КМУ № 378 від 8 травня 2019 р. чітко не вказан строк чотири рокиі не вказан оборот 100%. В мене запитання: 1 з якого джерела ця інформація. 2 не вказано джерело фінансування закупівлі Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вся тендерна документація узгоджена з Мінрегіобудом. Без їхнього погодження торги не відприваються.
Джерело фінансування в описі. Кошти Європейського Інвестиційного Банку. ПДВ, за рахунок місцевих бюджетів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 13 077 470,57
UAH з ПДВ
13 077 470,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:38
Інші документи.pdf
01 жовтня 2019 16:38
СТАТУТ.PDF
01 жовтня 2019 16:38
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
01 жовтня 2019 16:38
Протокол_НР.7Z
01 жовтня 2019 16:37
Витяг_iз_Статуту.7z
01 жовтня 2019 16:37
Лист_для_клieнтiв.7z
01 жовтня 2019 16:37
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
01 жовтня 2019 16:37
Гарантiя_14914-19.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 15:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій