Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з проведення тендерних закупівель відповідно до міжнародних правил НЕФКО по проекту "Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в м. Мелітополі шляхом технічного переоснащення LED-світильниками"
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-09-03-000430-b 56f3523971204c199a56289f3c5d886d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчан Олег Андрійович

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Молчан Олег Андрійович
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги з проведення тендерних закупівель відповідно до міжнародних правил НЕФКО по проекту "Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в м. Мелітополі шляхом технічного переоснащення LED-світильниками"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Університетська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79418000-7 — Консультаційні послуги з питань закупівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата після надання акту (актів) Пiсляоплата 7 Робочі 50
Виконання робіт Оплата після надання акту (актів) Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

03 вересня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Долежал Анастасія Андріївна
#3598308744
Переможець 197 000,00
UAH
03 вересня 2019 11:47

Документи

03 вересня 2019 11:47
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:30
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
16 березня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 18:06
додаткова угода 1 ФОП Долежал.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 11:57
Договір укладений
03 вересня 2019 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця.2. Викласти розділ 4 «Вартість послуг» в наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 197 000,00 (сто дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп), у тому числі 98 500,00 грн. 00 коп. – на 2019 рік та 98 500,00 грн. 00 коп. – на 2020 рік». 3. Викласти розділ 9 «Термін дії цього договору» в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 31.03.2020 р.». (У зв'язку з продовженням надання консультаційних послуг з проведення тендерних закупівель (за міжнародними правилами)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції:1.Розділ 15"Юридичні адреси ,банківські реквізити та підписи сторін";2.Розділ 4 "Вартість послуг" ;3.Термін дії цього договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML