Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, канцелярські товари
Очікувана вартість
310 345,00 UAH
UA-2019-09-03-000110-c 8f79c224566649e79a3f810279c31998
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шипула Сергій Миколайович

+380612127792 tenderz@upozp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108947
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Контактна особа: Шипула Сергій Миколайович
+380612127792
tenderz@upozp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:54
Очікувана вартість: 310 345,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6124 шт
Папір офісний, канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:49
ТД папір2 2019 дод1 кваліф і ст.17 зміни1.docx
06 вересня 2019 15:49
ТД папір2 2019 перелік зміни1.doc
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод4 проект договору.doc
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод3 цінова пропоз.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод2 тех опис.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019.doc
06 вересня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:49
ТД папір2 2019 дод1 кваліф і ст.17 зміни1.docx
06 вересня 2019 15:49
ТД папір2 2019 перелік зміни1.doc
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод4 проект договору.doc
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод3 цінова пропоз.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод2 тех опис.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx
03 вересня 2019 10:12
ТД папір2 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 05 вересня 2019 10:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ви вдруге питаєте ті ж самі запитання. Будь ласка, читайте уважно тендерну документацію, там є вся необхідна інформація, у т.ч. відповіді на ваші запитання, а саме:
1) П.3 дод.2 до тендерної документації: «У разі наявності у Специфікації посилання на конкретну торгову марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент».
П.5 дод.2 до тендерної документації: «У разі, якщо замість Товару, наведеного у таб.2, учасник пропонує аналогічний Товар – «еквівалент», то він повинен вказати у таблиці 2 цього додатку торгову марку або модель Товару, що пропонується, та позначити його виразом «еквівалент».
У таб.2 «Канцелярські товари» дод.2 до тендерної документації в стовбці «Значення параметру (або «еквівалент»)» перед назвою торгової марки або моделі товару вказано «типу», що передбачає можливість надання учасником в пропозиції «еквіваленту», тобто аналогічного товару.
2) Пункт 1 приміток до Форми 2. ПРОПОЗИЦІЯ «ЦІНА ЗА ОДИНИЦЮ» додатку 3 до тендерної документації: «У стовбці 3 учасник зазначає конкретну торгову марку або модель товару, що пропонується.».
3) Будь-які обмеження щодо учасників у тендерній документації відсутні. Інформація щодо оцінки тендерних пропозицій викладена у п.1 розд.5 тендерної документації «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції».
Дискримінаціні умови
Дата подання: 05 вересня 2019 16:16
Дата відповіді: 06 вересня 2019 15:45
В додатку 1 до Тендерної документації замовника в п. 1 . присутня вимога надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково вказується інформація про адреси торгових точок в м. Запоріжжя (офіс, магазин, склад, представництво, тощо) та автотранспорт для доставки товару (власний або орендований). Вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників з інших регіонів, які мають можливість та намір запропонувати економічно вигідні пропозиції та виконати поставку товарів, але в силу територіального розташування складських приміщень відмінного від міста Запоріжжя, не можуть прийняти участь в закупівлі через наявність зазначеної дискримінаційної вимоги. Прошу усунути вказану вимогу як таку, що містить ознаки дискримінаціїї по відношенню до інших потенційних учасників, складські приміщення яких розташовані поза межами міста Запоріжжя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до додатку 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 188 641,68
UAH з ПДВ
188 641,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІРОШНИЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 241 185,07
UAH з ПДВ
241 185,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 12:37
Банкротство 23.09.19г.pdf
19 вересня 2019 15:40
_Документи до додатку 3.rar
18 вересня 2019 10:03
Електронний підпис
18 вересня 2019 10:02
_Ст.17 Закону.pdf
18 вересня 2019 10:02
_Лист-роз'яснення.pdf
18 вересня 2019 10:02
_Документи до додатку 3.rar
18 вересня 2019 10:02
_Документи до додатку 2.rar
18 вересня 2019 10:02
_Документи до додатку 1.3.rar
18 вересня 2019 10:02
_Документи до додатку 1.1.rar

Публічні документи

18 вересня 2019 16:58
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:51
Витяг.pdf
18 вересня 2019 16:51
техн хар-ки.pdf
18 вересня 2019 16:51
Паспорт.pdf
18 вересня 2019 16:51
Гарантійний лист ст.17.pdf
18 вересня 2019 16:51
Ідентифікаційний номер.pdf
18 вересня 2019 16:51
Відомості про учасника.pdf
18 вересня 2019 16:51
Лист довкілля.pdf
18 вересня 2019 16:51
ЛГ неліцензування.pdf
18 вересня 2019 16:51
Довідка мат-техн база.pdf
18 вересня 2019 16:51
Пропозиція.xls
18 вересня 2019 16:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП МІРОШНИЧЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 188 641,68
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
188 641,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:04
протокол ТК укладений
02 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:05
договір укладений
01 жовтня 2019 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 155 980,98
UAH (в тому числі ПДВ 25 996,83 UAH)