Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баласти для розрядних ламп чи трубок
Очікувана вартість
398 082,00 UAH
UA-2019-09-02-001774-a 490c75bc7cc8461594d9609d5c120306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 18:04
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 18:04
Початок аукціону: 19 вересня 2019 11:54
Очікувана вартість: 398 082,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 980,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штука
Джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 18:04
ТД ДБЖ 02.09.2019 оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 03 вересня 2019 11:01
Дата відповіді: 04 вересня 2019 10:53
Доброго дня! Шановний тендерний комітет, чи будуть розглядатись інші виробники з аналогічними технічними характеристиками? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Баласти для розрядних ламп чи трубок», код ДК 021:2015 31150000-2 (джерела безперебійного живлення) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено що:
- Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
- Будь-яке посилання у цьому Додатку на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:04
Дата відповіді: 04 вересня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Баласти для розрядних ламп чи трубок», код ДК 021:2015 31150000-2 (джерела безперебійного живлення) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент». 2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що: «1) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника. 2) Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, гарантійний строк експлуатації кожної позиції товару, а також іншу інформацію, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання. 3) Учасник має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації. 4) Будь-яке посилання у цьому Додатку на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент»». 3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 395 826,00
UAH з ПДВ
395 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 398 000,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 15:56
Свідоцтво.pdf
18 вересня 2019 15:56
Св-во ЕП Вітковский 15.02.19.pdf
18 вересня 2019 15:56
Витяг ЕП.pdf
18 вересня 2019 15:56
Виписка.pdf
18 вересня 2019 15:56
Document_USR_1005367116.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП "ВІТКОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 395 826,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
395 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 11:17
Договір 76.docx.pdf укладений
10 жовтня 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 395 826,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 971,00 UAH)