Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парку на Браїлках у місті Полтава (І черга) (45000000-7)
Очікувана вартість
11 262 096,00 UAH
UA-2019-09-02-001670-a 44b7cab4f39b426baa38895aaed6a474
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:48
Очікувана вартість: 11 262 096,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт парку на Браїлках у місті Полтава (І черга)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт парку на Браїлках у місті Полтава (І черга) (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, Київський район, вулиця Кучеренка, між будинками: № 3, 7, 11, 17, м. Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй" 10 272 900,00
UAH з ПДВ
10 272 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 191 030 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 11 150 000,00
UAH з ПДВ
11 150 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 805 000 Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 20:29
Частина 2.pdf
17 вересня 2019 20:29
Частина 3.pdf
17 вересня 2019 20:28
Гарантія.7z
17 вересня 2019 20:28
Частина 1.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 22:07
Гарантия 13092.zip
17 вересня 2019 22:07
Пропозиція.PDF
17 вересня 2019 22:06
Ліцензія завірена копія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марк Строй"

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй"
#40093478
Переможець 10 272 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марк Строй"
#40093478
10 272 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:05
Додаткова угода № 3 до Договору підряду № 29 від 09.10.2019 (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:22
ДУ № 2 до Договору підряду № 29 від 09.10.2019 (1).PDF зміни до договору
30 листопада 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 13:41
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 29 від 09.10.2019 (1).PDF зміни до договору
09 грудня 2019 13:40
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 10:53
Договір Підряду № 29 від 09.10.2019.PDF укладений
10 жовтня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди Викласти Додаток № 1 до Договору підряду № 29 від 09.10.2019 року у новій редакції без зміни ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесеня змін у суму фінансування по роках без зміни ціни договору. Викласти у новій редакції Додаток № 3 до Договору підряду № 29 від 09.10.2019р.(Додаток № 1 до цієї Додаткової угоди). Істотні умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі" процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у резакції закону що діяла до 19.04.2020 р.) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 29 від 09.10.2020 року по 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 539 393,79
UAH (в тому числі ПДВ 1 089 898,96 UAH)