Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Умивальник ( тип "Тюльпан" з п'єдесталом) з гарнітурою, унітаз з гарнітурою, змішувач для умивальника з гарнітурою)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-09-02-001353-a e18f6e9c2db0481d8b7925993a26e7d1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Умивальник ( тип "Тюльпан" з п'єдесталом) з гарнітурою, унітаз з гарнітурою, змішувач для умивальника з гарнітурою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий ріг, вул.Кемерівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий (обласний) бюджет. Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 15:50
Оголошення вироби для ванної 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 03 вересня 2019 11:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В нашій тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгову марку. Тобто учасник може пропонувати товар будь-якого виробника та торгової марки за умови, що він буде вдповідати тим технічним характеристикам та моделям, які наведені в технічних вимогах до закупівлі.
2) На підтвердженя відповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам закупівлі учасник повинен надати підписаний проект договору з додатками, одним з яких є Специфікація. При заповнені Специфікації учасник повинен внести відомості про виробника товару та повне найменування товару згідно з документами заводу-виробника, тобто і конкретну торгову марку і модель.
3) До участі в закупівлі допускаються всі юридичні та фізичні особи. які мають право на здійснення діяльності згідно з предметом закупівлі, незалежно від виду податкового обліку. Розглядається остаточна пропозиція. При цьому, в ціновій пропозиції учасник має вказати ціна з ПДВ або без ПДВ та надати копію документу щодо виду податкового обліку: п.3 Додатку 1 до Оголошення "Кваліфікаційні вимоги"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА 2 990,00
UAH з ПДВ
2 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ БІЛДИНГ" 4 000,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 16:26
colombo kolo.pdf
11 вересня 2019 16:26
Sifony-KRONO-SES.pdf
11 вересня 2019 16:26
висновок tz.pdf
11 вересня 2019 16:26
довідка приміщення.JPG
11 вересня 2019 16:26
довідка ліцензія.JPG
11 вересня 2019 16:26
договір.pdf
11 вересня 2019 16:26
техн.хар.JPG
09 вересня 2019 21:16
цп2990.pdf
09 вересня 2019 21:16
ФОП інфо.pdf
09 вересня 2019 21:16
Справка банк нова.pdf
09 вересня 2019 21:16
погодженя договір.pdf
09 вересня 2019 21:16
повноваження Куц Л.Г..pdf
09 вересня 2019 21:16
персдані.pdf
09 вересня 2019 21:16
Док-ти КуцЛГ.pdf
09 вересня 2019 21:16
довкілля Куц.JPG
09 вересня 2019 21:16
довідка про санкції.JPG
09 вересня 2019 21:16
гарлист.pdf
09 вересня 2019 21:16
Витяг Куц ЛГ.rtf

Публічні документи

10 вересня 2019 10:41
scanlite131.pdf
10 вересня 2019 10:41
scanlite129.pdf
10 вересня 2019 10:41
scanlite130.pdf
10 вересня 2019 10:41
Сертификат Cersanit 2017г.jpg
10 вересня 2019 10:41
scanlite128.pdf
10 вересня 2019 10:41
держстат КБ.pdf
10 вересня 2019 10:41
ПБ КБ нова.pdf
10 вересня 2019 10:41
Витяг повний 120619.rtf
10 вересня 2019 10:41
Контракт Билдинг .pdf
10 вересня 2019 10:41
Наказ КБ директор.pdf
10 вересня 2019 10:41
наказ на директора КБ.pdf
10 вересня 2019 10:41
інфолист КБ.pdf
10 вересня 2019 10:41
Витяг Єдиний.pdf
10 вересня 2019 10:41
держстат КБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ БІЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА
#1689705341
Переможець 2 990,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 09:12

Документи

12 вересня 2019 09:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА
#1689705341
2 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 09:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:27
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:07
Договір Куц Сантехніка.PDF укладений
19 вересня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 990,00
UAH