Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво адміністративної будівлі органу державної влади з господарськими будівлями та контрольно - пропускним пунктом по вул. Трускавецькій - вул. Академіка Я. Підстригача (А) в м. Львові
Construction of an administrative building of a state authority with outbuildings and a checkpoint on the Truskavetska street - Akademika Pidstryhacha (A) street in Lviv
Очікувана вартість
158 230 956,00 UAH
UA-2019-09-02-001015-b 6a63d9fd1dc24037a6c622ad48645229
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Святий Любомир Володимирович

+380938674897 lv-dbr-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові
Код ЄДРПОУ: 42334907
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., місто Львів, вулиця Кривоноса, будинок 6
Контактна особа: Святий Любомир Володимирович
+380938674897
lv-dbr-buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Department of the State Bureau of Investigation, located in Lviv
National ID: 42334907
Contact point: Sviatyi Liubomyr
+380938674897
lv-dbr-buh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:31
Очікувана вартість: 158 230 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 791 154,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 791154.78 UAH
Publication date: 02 вересня 2019 18:04
Enquiries until: 23 вересня 2019 11:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 158 230 956 UAH including VAT
Minimal lowering step: 791 155 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво адміністративної будівлі органу державної влади з господарськими будівлями та контрольно - пропускним пунктом по вул. Трускавецькій - вул. Академіка Я. Підстригача (А) в м. Львові (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 70112000-9 — Будівництво нежитлової нерухомості

Construction of an administrative building of a state authority with outbuildings and a checkpoint on the Truskavetska street - Akademika Pidstryhacha (A) street in Lviv (state budget funds)
CPV: 70112000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензії
Дата подання: 11 вересня 2019 13:01
Дата відповіді: 16 вересня 2019 19:12
У дод.№4 до тендерної документації наявна вимога надати оригінал ліцензії з переліком робіт провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів класу наслідків СС2, СС3. Просимо уточнити: 1- клас наслідків по проектній документації цього об'єкту ? 2- надавати в складі пропозиції ліцензії з додатками по СС2 або по СС3 ? 3- достатньо наявності ліцензії з додатками по СС2 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Проектною документацією передбачений клас наслідків СС2.
2. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає оригінал ліцензії з переліком робіт провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів класу наслідків СС2
Бетон
Дата подання: 12 вересня 2019 14:11
Дата відповіді: 16 вересня 2019 19:28
По п.п. № 1.2.1, 1.2.2. , 1.2.3 прописана вимога надання документації на асфальтобетонні заводи. Просимо надати роз’яснення: буде прийнята документація, якщо документи будуть подані окремо на асфальтний завод та окремо на бетонний завод?
Відповідь: Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі, повинні бути сформовані відповідно до вимог тендерної документації.
Наявність асфальтобетонного заводу
Дата подання: 17 вересня 2019 14:49
Дата відповіді: 20 вересня 2019 18:19
Доброго дня! Таблицею № 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного (их) заводу (ів), що буде (уть) залучений (і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, роботи, які б потребували наявність асфальтобетонного заводу відсутні. Предметом закупівлі є будівництво нежитлової нерухомості (ДК 021:2015: 70112000-9 — Будівництво нежитлової нерухомості) як зазначено в оголошенні про проведення закупівлі, а не роботи з будівництва автомобільних доріг, для яких наявність асфальтобетонного заводу була б обов'язковою. Звертаємось до Замовника з проханням переглянути цю вимогу тендерної документації. Сподіваємось на Ваше розуміння, дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають - необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного (их) заводу (ів), що буде (уть) залучений (і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі є одним із кваліфікаційних критеріїв, встановлених замовником Додатком № 1 до тендерної документації.
Додатком № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація робіт», передбачені роботи з улаштування покриття із гарячих асфальтобетонних сумiшей, які потребують наявності в учасника асфальтобетонного заводу (власного або орендованого) або постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий, та/або ЩМА) та в потрібній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі. Отже, вимога, щодо наявності в учасника власного та/або орендованого асфальтобетонного (их) заводу (ів), що буде (уть) залучений (і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі є цілком аргументованою.
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 17 вересня 2019 15:06
Дата відповіді: 19 вересня 2019 08:44
Звертаємось до Вас із проханням додати до тендерної документації проект договору забезпечення виконання договору про закупівлю. Дякуємо.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що у новій редакції тендерної документації наявний проект договору про закупівлю робіт, у якому прописані умови та порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором.
Також, Замовником завантажено проект договору в окремому файлі.
Договірна ціна
Дата подання: 20 вересня 2019 10:30
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:43
Доброго дня. Прохання уточнити, чи при подані тендерної пропозиції, учасник у складі своєї пропозиції подає Договірну ціну, з усіма розрахунками до кінцевого терміну подання пропозицій, та у якому вигляді потрібно подавати. дякуємо.
Відповідь: У період подання пропозицій учасник не зобов’язаний подавати Договірну ціну.
Договірна ціна з усіма розрахунками подається за результатами торгів у період укладання договору про закупівлю (Розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Договірна ціна формується згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2019
UA-2019-09-02-001015-b6a63d9fd1dc24037a6c622ad48645229
Найменування: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові
Код ЄДРПОУ: 42334907
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вулиця Кривоноса, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:26
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:06
Dovidka_19270564170850613276.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №5.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №4.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №3.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №2.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №1.pdf
02 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:01
Техпаспорти.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 17:57
ЦП угоди.pdf
02 жовтня 2019 17:57
посвідчення.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Накази на робітників.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Наказ на інженера з ОП.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Договір підряду.pdf
02 жовтня 2019 17:57
довідка КБ-3, КБ-2в 2.pdf
02 жовтня 2019 17:57
довідка КБ-3, КБ -2в 1.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Асфальтобетонна суміш.pdf
02 жовтня 2019 17:57
016-001-38051-2019.zip
02 жовтня 2019 17:57
Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 17:57
протокол зборів.pdf
02 жовтня 2019 17:57
наказ.pdf
02 жовтня 2019 17:57
ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 17:57
виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_Licenz.pdf
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_G1019-7817-GL_tender.pdf
02 жовтня 2019 18:01
Лицензия.pdf
02 жовтня 2019 18:01
49. Фотокопії.pdf
02 жовтня 2019 18:01
42. Аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2019 18:01
30.Листи від виконавців.pdf
02 жовтня 2019 18:01
29.Технічні паспорти.pdf
02 жовтня 2019 18:01
27.Договір ФОП Михайляк.pdf
02 жовтня 2019 18:01
24. Договір ФОП Крук.pdf
02 жовтня 2019 18:01
19. Звітність.pdf
02 жовтня 2019 18:01
18. Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:01
9. Дозвіл 2.pdf
02 жовтня 2019 18:01
8. Дозвіл 1.pdf
02 жовтня 2019 18:01
7. Ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 18:01
14. Опис.pdf
02 жовтня 2019 18:01
13. Статут.pdf
02 жовтня 2019 18:01
3.Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА"

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА" 157 572 835,51
UAH з ПДВ
151 929 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД 151 979 700,00
UAH з ПДВ
151 979 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:26
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:06
Dovidka_19270564170850613276.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №5.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №4.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №3.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №2.pdf
21 жовтня 2019 14:18
Гарантійний лист №1.pdf
02 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:01
Техпаспорти.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 17:57
ЦП угоди.pdf
02 жовтня 2019 17:57
посвідчення.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Накази на робітників.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Наказ на інженера з ОП.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Договір підряду.pdf
02 жовтня 2019 17:57
довідка КБ-3, КБ-2в 2.pdf
02 жовтня 2019 17:57
довідка КБ-3, КБ -2в 1.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Асфальтобетонна суміш.pdf
02 жовтня 2019 17:57
016-001-38051-2019.zip
02 жовтня 2019 17:57
Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 17:57
протокол зборів.pdf
02 жовтня 2019 17:57
наказ.pdf
02 жовтня 2019 17:57
ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 17:57
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:04
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_Licenz.pdf
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
02 жовтня 2019 18:02
Підписаний_G1019-7817-GL_tender.pdf
02 жовтня 2019 18:01
Лицензия.pdf
02 жовтня 2019 18:01
49. Фотокопії.pdf
02 жовтня 2019 18:01
42. Аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2019 18:01
30.Листи від виконавців.pdf
02 жовтня 2019 18:01
29.Технічні паспорти.pdf
02 жовтня 2019 18:01
27.Договір ФОП Михайляк.pdf
02 жовтня 2019 18:01
24. Договір ФОП Крук.pdf
02 жовтня 2019 18:01
19. Звітність.pdf
02 жовтня 2019 18:01
18. Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:01
9. Дозвіл 2.pdf
02 жовтня 2019 18:01
8. Дозвіл 1.pdf
02 жовтня 2019 18:01
7. Ліцензія.pdf
02 жовтня 2019 18:01
14. Опис.pdf
02 жовтня 2019 18:01
13. Статут.pdf
02 жовтня 2019 18:01
3.Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА"

ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА"
#41470380
Переможець 151 929 700,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОЛОТ УКРАЇНА"
#41470380
151 929 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 17:40
Лист.pdf укладений
24 січня 2022 17:38
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 10:01
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 13:02
Дод. угода _12.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 16:39
Дод. угода _11.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 18:04
Дод_ угода _10.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 18:02
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:06
Дод. угода _9.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:40
Дод. угода _8.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:49
Дод. угода _7.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:45
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:39
Дод. уг. _6.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:33
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:00
Дод. угода.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:35
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:12
молот.JPG зміни до договору
27 грудня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 09:34
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 09:27
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:03
Договір укладений
29 жовтня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3.1 основної угоди №12/241 від 29.10.19 року замовнийк може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс дляпридбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт.
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості робіт по даному Договору в межах бюждетних фінансувань
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'зку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо вартості виконаних робіт у 2019 році та визначеної вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2020 та 2021 роки.
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо визначеної вартості робіт в межах виділених бюджетних кошторисних призначень на 2020 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору залишаються незмінними, зміни спричинені усуненням порушень, допущених як технічна помилка, при укладанні договору.
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо визначеної вартості робіт в межах виділених бюджетних кошторисних призначень на 2020 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3.1 основної угоди №12/241 від 29.10.19 року Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт.
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду про розірвання додаткової угоди на перерахування суми авансу для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо визначеної вартості будівельних робіт в межах бюджетних кошторисних призначень на 2020 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо визначеної вартості робіт в межах виділених бюджетних кошторисних призначень на 2021 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено до Календарного графіку виконання будівельних робіт та до Плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо зменшення визначеної вартості робіт в межах виділених бюджетних кошторисних призначень на 2021 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку з обмеженими можливостями вибору причини укладання додаткової угоди, оприлюднюємо додаткову угоду щодо зменшення визначеної вартості робіт в межах виділених бюджетних кошторисних призначень на 2021 рік, загальна сума договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 12/241
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 164 936,36
UAH (в тому числі ПДВ 8 527 489,39 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до вимог пункту 5.2, пп.6.1.8 п. 6.1 Договору, ч. 2 ст. 849 ЦК України, ч.2 ст. 320 ГК України, шляхом односторонньої відмови від Договору у зв'язку з неналежним виконанням умов Договору з боку Підрядника та допущення ним порушень, які призведуть до невиконання Підрядником робіт у строки встановлені Договором та не отримання Замовником кінцевого результату Договору.