Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2019-09-02-000969-b bdb11a7a1a9d4a36aecba8bda7ce0f42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення (джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства; ціна за одиницю згідно Додатку №1 до Договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Лягіна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов Додатку 2 до тендерної документації за лотом №1-4 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сантарекс"
#30126040
Переможець 13 710,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:13

Документи

02 вересня 2019 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 17:14
236-В-ФДЛ-19 037.tif укладений
02 вересня 2019 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 710,00
UAH (в тому числі ПДВ 520,00 UAH)