Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хризантеми
Очікувана вартість
511 200,00 UAH
UA-2019-09-02-000966-b 5c84cfe7b9414d29af8277e68df5d85b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білань Сергій Вікторович

380444556455 uzn28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31753249
Вебсайт: http://www.zelensvit.com.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Пирогова, 4/26
Контактна особа: Білань Сергій Вікторович
380444556455
uzn28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:17
Очікувана вартість: 511 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 556,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2556 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного


На основі запису плану закупівлі - UA-P-2019-09-10-002136-c (до закупівлі вносились зміни)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7100 штуки
Код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київська область, Київ, виробничі склади та/або об’єкти благоустрою Замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:48
Зміни до тендерної документації.doc
10 вересня 2019 15:48
Тендерна документація (зі змінами).doc
02 вересня 2019 17:12
Проект Договору.doc
10 вересня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:48
Зміни до тендерної документації.doc
10 вересня 2019 15:48
Тендерна документація (зі змінами).doc
02 вересня 2019 17:12
Тендерна документація.doc
02 вересня 2019 17:12
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000966-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2054310893
Дата подання: 25 вересня 2019 18:20
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Шевченківського району м. Харкова ( Протокол №30/19-п ( 1 ) від 23.09.2019 року.
Шановні члени тендерного комитету !
Звертаюся до тендерного комітету КП по УЗН Шевченківського району м. Києва про перегляд рішення відносно «переможця» учасника торгів ФО-П Губа М.О. по тендеру: UA-2019-09-02-000966-b від 19.09.2019 року на закупівлю Хризантеми – 7100 штук, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (вступив в дію 01.04.2016 року), Наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 року. Тендерним комітетом КП УЗН Шевченківського району м. Києва 23.09.2019 року (Протокол №30/19-п) було прийнято неправомірне і помилкове рішення про визнання «переможцем» пропозицію ФО-П Губа М. О. у зв’язку із тим, що до тендерної пропозиції Губа Максим Олександрович надав недостовірні дані в довідці за №84 від 18 вересня 2019року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та не надав підтверджуючих документів на право власності виданих державними органами реєстрації. Особисто Губа Максим Олександрович прямим умислом діяння, безпосередньо, в довідці ТД за № 84 від 18 вересня 2019 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказав, що є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., в тому числі привласнивши ще юридичну та поштову адресу : ТОВ « Голландські троянди » Полтавська область, м. Кременчуг, вул. Рокосовського, № 64-Б, яка згідно правочинних документів зареєстрована і належить фірмі. Документи про наявність обладнання та метеріально - технічної бази зареєстровані за ТОВ «Голландські троянди» в державних реєстрах, інших держаних установах і отримані витяги на право власності приміщень, земельної ділянки і тепличного комплексу. Копії цих документів надані мною в електронному вигляді, а також ці документи розміщені в тендерній документації : UA -2019-07-31-001769 –b від 19.08.2019 року закупка (Цибулини квітів), замовник КП по УЗН Оболонського району
м. Києва. Членів тендерного комітету КП УЗН Шевченківського району м. Києва, особисто ФО-П Губа М. О. навмисно ввів в оману шляхом обману і зловживанням довірою (шахрайство) привласнивши чуже майно і юридичний адрес, що завдало значної шкоди. Підроблення документів, внесення в документи, які відповідно до закону подаються завідомо неправдивих відомостей, а також умисне подання для реєстрації документів, які містять завідомо неправдиві відомості, такі дії підпадають під Статтю 205 КК України, а також Статті 190 і 191 КК України, але це є компетенцією правоохоронних органів. (Право звернення до правоохоронних органів залишається у тендерного комітета і учасника аукціону). У зв’язку з новими обставинами не має необхідності вказувати на інші недоліки в ТД ФО-П Губа М.О., прошу тендерний комітет переглянути рішення так, як ТД не відповідає вимогам , що є підставою для відхилення пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» і визнати переможцем іншого учасника торгів згідно Закону України.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Державні закупівлі за бюджетні кошти здійснюються за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій ; запобігання корупційним діям і зловживання службовим становищем посадовими особами.
З ПОВАГОЮ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 10:57
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000966-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2054310893
Дата подання: 25 вересня 2019 18:23
Оскарження рішення.
Додаток .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 10:58
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000966-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2054310893
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:11
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Шевченківського району м. Києва Протокол №30/19-п ( 1 ) від 23.09.2019 року.
Шановні члени тендерного комитету ! Звертаюся до членів тендерного комітету КП по УЗН Шевченківського району м. Києва про перегляд рішення відносно «переможця» учасника торгів ФО-П Губа М.О. по тендеру: UA-2019-09-02-000966-b від 19.09.2019 року на закупівлю Хризантеми – 7100 штук, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (вступив в дію 01.04.2016 року), Наказу Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 року. Тендерним комітетом КП УЗН Шевченківського району м. Києва 23.09.2019 року (Протокол №30/19-п) було прийнято упереджене і неправомірне рішення про визнання «переможцем» аукціону пропозицію ФО-П Губа М. О.
У зв’язку із тим, що до тендерної пропозиції Губа Максим Олександрович надав недостовірні дані в довідці за №84 від 18 вересня 2019 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за юридичною і поштовою адресою згідно Свідоцтва №2040 і розпорядження №340–р Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області яка офіційно присвоїна ТОВ «Голландські троянди» і особисто до Губи Максима Олександровича ні якого відношення не має. (копії документів додаються). Це є прямим умислом діяння, так як особисто Губа М.О. в довідці ТД за №84 від 18 вересня 2019 року він вказав про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, земельної ділянки– площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв. м, за юридичною адресою: ТОВ «Голландські троянди» Полтавська область, місто Кременчуг, вулиця Рокосовського, № 64-Б, зареєстрована і належить фірмі. Копії документів надаються в електронному вигляді і ознайомитись можливо з цими документами у відкритому доступі в тендерній документації: UA-2019-07-31-001769–b від 19.08.2019 року закупка (Цибулини квітів), замовник КП по УЗН Оболонського району м. Києва. Членів тендерного комітету КП УЗН Шевченківського району міста Києва, особисто ФО-П Губа М. О. навмисно ввів в оману шляхом обману і зловживанням довірою (шахрайство) привласнивши чужий юридичний адрес, що завдало значної шкоди. Підроблення документів, внесення в документи, які відповідно до закону подаються завідомо неправдивих відомостей, а також умисне подання для реєстрації таких документів, які містять завідомо неправдиві відомості, такі дії підпадають під статтю КК України.
В Т Д ФО - П Губа М. О. надав копію Податкової декларації платника єдиного податку ФО-П за 1- півріччя 2019 року, яку офіційно зареєстрував ГУ ДФС у Кіровоградскій області, Олександрійське Д П І де в Розділі №1 пункта 08 Фактична чисельність найманих працівників у звітному періоді (осіб) вказана цифра – 0. ( копія декларації платника ЄП) додається. Висновок, що ФО-П Губа М.О. надав недостовірну інформацію до тендерного комітету КП по УЗН Шевченківського району м. Києва згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації за №116 від 18 вересня 2019 року. ФО-П Губа М.О. в цій довідці підтвердив наявність працівника відповідної кваліфікації з середньою освітою і досвідом 5 – місяців не зрозуміло де, який має необхідні знання та досвід.
В ТД КП по УЗН Шевченківського району м. Києва від 02.09.2019 року в розділі № 5 Оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію де вказано, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У зв’язку з цим, прошу тендерний комітет переглянути рішення так, як ТД не відповідає вимогам, що є підставою для дискваліфікації ФО-П Губа М.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 11:12
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Номер вимоги: UA-2019-09-02-000966-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2054310893
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:22
Оскарження
Оскарження тендера.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 11:12
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
У комунальному підприємстві по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва опрацьовано вимогу ФОП Андрєєв С.Г. від 25.09.2019 р. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Це ж зазначено і в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовника на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 – 03120000-8 «Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (хризантеми).
У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – "наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Замовником не вимагалось надання підтверджуючих документів на право власності, виданих державними органами реєстрації на обладнання та матеріально-технічну базу.
У довідці № 84 від 18 вересня 2019 року ФОП Губа Максим Олександрович зазначив, що має у наявності обладнання та матеріально-технічну базу. Вимоги тендерної документації у частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази були виконані. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Губа Максим Олександрович через відсутність документів, які не вимагались у тендерній документації, у Замовника немає. Також зазначаємо, що у довідці № 84 від 18 вересня 2019 року жодним чином не вказано, що ФОП Губа Максим Олександрович є власником майна, земельної ділянки – площею 760 кв. м., тепличного комплексу площею - 420 кв. м., складського приміщення площею -115,9 кв. м., офісного приміщення площею - 17,1 кв., як це неправильно і безпідставно вказано у вимозі ФОП Андрєєва С.Г.
Місцезнаходження ФОП Губа Максим Олександрович згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 28000, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Шевченка, будинок 61 А, квартира 19, що в тому числі зазначено в довідці № 84 від 18 вересня 2019 року. Твердження, що ФОП Губа Максим Олександрович привласнив юридичну і поштову адресу ТОВ «Голландські троянди», не відповідає дійсності.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за принципами: максимальна економія та ефективність, згідно з пунктом 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.
ФОП Губа Максим Олександрович надав найбільш економічно вигідну пропозицію, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, у зв’язку з цим даного учасника було визначено переможцем закупівлі, при цьому дотримано таких принципів, як максимальна економія та ефективність.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 11:37
Електронний підпис

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 10:47
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУБА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 423 900,00
UAH з ПДВ
397 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ 447 300,00
UAH з ПДВ
397 277,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Золотаревська Тетяна Михайлівна 490 000,00
UAH з ПДВ
416 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 13:07
Електронний підпис
18 вересня 2019 13:02
Довідка ст. 17..pdf
18 вересня 2019 13:02
Довідка про санкції..pdf
18 вересня 2019 13:02
Довідка про майно..pdf
18 вересня 2019 13:01
Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 13:01
Відомості про учасника..pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 10:40
Електронний підпис
17 вересня 2019 10:37
Тех вимоги Хризантеми.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУБА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП Золотаревська Т.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУБА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3199613891
Переможець 397 200,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУБА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3199613891
397 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 11:01
Додаткова угода № 1 до Договору № 30-19-ТД.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 11:27
Договір № 30-19-ТД.pdf укладений
07 жовтня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування.
Номер договору про закупівлю: 30-19-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 30-19-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 167 590,00
UAH