Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські матеріали
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2019-09-02-000964-b ● 9b77a10dc5034678ad5cd4232de193a0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут державного управління у сфері цивільного захисту |
Код ЄДРПОУ: | 09511660 |
Вебсайт: | http://www.iducz.mns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21 |
Контактна особа: |
Громадська Лариса Володимирівна 380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 27 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,27% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські матеріали (згідно специфікації). Обов'язкова умова в ціновій пропозиції зазначити артикул і конкретну назву товару. Аналоги не будуть розглядатися.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1079 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2019 17:12 |
Договір на поставку .doc |
02 вересня 2019 17:12 |
Додаток № 3 - Форма цінової пропозиції.doc |
02 вересня 2019 17:12 |
Додаток №1 - Специфікація.doc |
02 вересня 2019 17:11 |
Додаток № 2 - Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc |
02 вересня 2019 17:11 |
Папка.FR12.pdf |
02 вересня 2019 17:11 |
LOGO IDUCZ161-2.jpg |
02 вересня 2019 17:11 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:06
Дата відповіді: 04 вересня 2019 09:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На жаль, еквіваленти не будуть розглядатися. ФОП допускаємо, цінові пропозиції будуть розглянуто на загальних умовах, незалежно чи є учасник платником ПДВ, чи ні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС" #42562791 |
Переможець |
27 494,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.FR12.pdf | укладений |
09 вересня 2019 11:45
|