Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарний комп’ютер за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000959-b c69ab634951347c8a15ac4e4685b0b61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заблоцька Марина Вікторівна

+380414326454 berdcml2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992015
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, вулиця Здоров'я, 1
Контактна особа: Заблоцька Марина Вікторівна
+380414326454
berdcml2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 17:09
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 17:09
Початок аукціону: 18 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 266 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


(кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Стаціонарний комп’ютер за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі на підставі видаткової накладної або на підставі рахунку за умови узгодження попередньої оплати товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 17:05
ТД стаціонарні компи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:08
Дата відповіді: 05 вересня 2019 16:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
1. В додатку № 4 до тендерної документації вказано що : "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як "або еквівалент"";
2.Згідно п.3 Додатку № 4 тендерної документації “якість Товару, що постачається за умовами даного тендеру, повинна відповідати умовам відповідного державного стандарту України (ДСТУ/ТУ), ГОСТУ та іншим нормативно-технічним документам, що висуваються до даного виду Товару, та повинна підтверджується відповідними документами”, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними та не будуть внесені Замовником до тендерної документації.
3.Так, допускаємо. В такому випадку цінову пропозицію будемо розглядати як остаточну.
Документація
Дата подання: 03 вересня 2019 12:51
Дата відповіді: 05 вересня 2019 17:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні технічних вимог в тендерній документації , вказані як мікропроцесори Intel, так і орієнтовні аналоги від AMD. Тому не зрозуміло запитання:"... чи розглядатимете Ви системні блоки на базі процесора AMD?"
   Щодо «еквівалентів» чи «аналогів» це, наскільки розуміємо, стосується лише мікропроцесорів - так ми можемо розглядати аналоги по відповідності балів узагальнених синтетичних тестів мікропроцесорів вказаних в тендерній документації і тендерній пропозиції, при порівнянності енергоефективності «еквівалентів» чи «аналогів».
Документація
Дата подання: 03 вересня 2019 12:52
Дата відповіді: 05 вересня 2019 17:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до даної закупівлі.
Ваші зауваження будуть прийняті до уваги при розгляді тендерних пропозицій.
Документація
Дата подання: 03 вересня 2019 12:52
Дата відповіді: 05 вересня 2019 17:04
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Дякуємо за увагу до даної закупівлі.
Монтаж готових до роботи компонентів комп'ютерів на робочі місця ми здійснюємо самі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-02-000959-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 24 вересня 2019 14:40
економія бюджетних коштів важливіша, ніж 30 см кабелю
ТОВ "Клаудгруп" в особі директора Селявкіна Д. О. повідомляє про те, що ми не згодні з вагомістю причини нашої дискваліфікації.
- По-перше, різниця в довжині кабелю миші не є однозначною інформацією (наприклад на сайті https://brain.com.ua/Mishka_Maxxter_Mc-209-p219695.html довжина кабелю цієї миші складає 1,5м). Перевіряти довжину кабелю кожної миші на сайті виробника не вважаємо розумним, тому що це не є важливою технічною характеристикою. 30 см кабелю ніяк не вплинуть на роботу миші, на її гарантію та інші технічні характеристики.
- По-друге, оскільки принципами здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; вважаємо, що питання економії бюджетних коштів (на 14117,88 грн (на 7%) в порівнянні з пропозицією наступного Учасника) є більш вагомим аргументом ніж 30 см кабелю.
В зв’язку з цим наполягаємо на відміні вашого рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Клаудгруп».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 16:59
Надати відповідь наступного змісту:
1) в тендерній документації, додатку 4 п. 1 зазначено “ Повна відповідність комп’ютерної техніки обов‘язковим мінімальним технічним характеристикам, визначеними Технічним завданням”. Технічне завдання завдання містить вимогу, що Маніпулятор типу "миша” повинен мати - довжина інтерфейсного кабелю - не менша ніж 1,5 м. Тому маніпулятор  типу "миша" Maxxter Mc-209 не відповідає параметрам, зазначеним у тендерній документації та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
2) також звертаємо увагу , що сайт: https://brain.com.ua/Mishka_Maxxter_Mc-209-p219695.html не є офіційним. Офіційний сайт: https://maxxter.ua/0202786.html, де можна дійсно переконатись , що довжина кабелю маніпулятора типу "миша" Maxxter Mc-209 складає 1,2 м.
Враховуючи викладене, вимога ТОВ "Клаудгруп" не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 205 881,12
UAH з ПДВ
205 881,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 254 160,00
UAH з ПДВ
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скоркіна М.В. 255 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 13:03
Електронний підпис
04 вересня 2019 13:00
реєстр.pdf
04 вересня 2019 12:26
Протокол про 30 мл.PDF
04 вересня 2019 12:26
Витяг від 29.08 .pdf
04 вересня 2019 12:26
накладні.PDF
04 вересня 2019 12:26
доручення 27.PDF
04 вересня 2019 12:26
доручення 27 -2.PDF
04 вересня 2019 12:26
доручення 26.PDF
04 вересня 2019 12:26
доручення 26-2.PDF
04 вересня 2019 12:26
договір Бершад.PDF
04 вересня 2019 12:26
відгук Бершад.pdf
04 вересня 2019 12:26
працівники 4436207.pdf
04 вересня 2019 12:26
МТБ 4436207.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка досвід 4436207.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 ст 17 - 4.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 ст 17 - 3.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 ст 17 - 2.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 ст 17 - 1.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 компред.pdf
04 вересня 2019 12:26
довідка 4436207 антикор.pdf
04 вересня 2019 12:26
4436207 санкції.pdf
04 вересня 2019 12:26
4436207 ПД.pdf
04 вересня 2019 12:26
4436207 договір.pdf
04 вересня 2019 12:26
4436207 відомості.pdf
04 вересня 2019 12:26
Сертифікат монітори ASUS.PDF
04 вересня 2019 12:26
Декларація монітори ASUS 2.PDF
04 вересня 2019 12:26
Декларація монітори ASUS 1.PDF
04 вересня 2019 12:26
ТУ_Клаудгруп.pdf
04 вересня 2019 12:26
Протокол исследования.pdf
04 вересня 2019 12:26
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
04 вересня 2019 12:26
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
04 вересня 2019 12:26
гигиена.PDF
04 вересня 2019 12:26
9001.PDF
04 вересня 2019 12:26
4436207 тех.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:54
ДФС.pdf
30 вересня 2019 17:54
МВС 21 09 2019.pdf
30 вересня 2019 17:54
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
17 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
17 вересня 2019 16:41
реєстр документів.pdf
17 вересня 2019 16:33
Технічна документація.pdf
17 вересня 2019 16:31
проект договору.pdf
17 вересня 2019 16:30
довідка санкції.pdf
17 вересня 2019 16:30
Витяг ПДВ копія_.pdf
17 вересня 2019 16:30
відомості про учасника.pdf
17 вересня 2019 16:30
Статут копія.pdf
17 вересня 2019 16:30
повноваження директора.pdf
17 вересня 2019 16:24
12702789_пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 20:57
Електронний підпис
16 вересня 2019 20:55
Паспорт.pdf
16 вересня 2019 20:54
Ідентифікаційний код.pdf
16 вересня 2019 20:54
Iнструкцiя_ПК_Technic-Pro.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Скоркіна М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 205 881,12
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:55
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 219 999,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 15:26
договір укладений
10 жовтня 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 666,50 UAH)