Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000897-a ● e1da3046fec04ce1a316dc9eac9d0d2f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ОРЛЯТКО" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель,, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКОГО ЖОВТНЯ, будинок 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна (04597) 46-387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,74% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2019 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2019 15:00 |
Вимоги_Стільці.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:54
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Інформація про технічні, якісні і кількісні характеристики до предмету закупівілі, а також вимоги до учасників закупівлі визначені замовником в документі "Інформація про проведення електронних торгів", який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу разом з оголошенням про проведення закупівлі.
1) В Інформації про проведення електронних торгів немає жодного посилання на конкретну торгову марку чи модель.
2) В пункті 5.6 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів міститься вимога щодо надання листа від виробника щодо можливості поставити товар в кількості та строк відповідно до вимог закупівлі. Зазначений лист дасть змогу всім зацікавленим особам ідентифікувати виробника товару. Крім того, фото зразків товару, яке вимагається згідно пункту 5.14 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів дасть змогу ідентифікувати сам товар.
3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, які мають право на реалізацію товару, що є предметом закупівлі. Пропозиція учасників - неплатників ПДВ буде оцінюватися як остаточна.
Інформація про технічні, якісні і кількісні характеристики до предмету закупівілі, а також вимоги до учасників закупівлі визначені замовником в документі "Інформація про проведення електронних торгів", який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу разом з оголошенням про проведення закупівлі.
1) В Інформації про проведення електронних торгів немає жодного посилання на конкретну торгову марку чи модель.
2) В пункті 5.6 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів міститься вимога щодо надання листа від виробника щодо можливості поставити товар в кількості та строк відповідно до вимог закупівлі. Зазначений лист дасть змогу всім зацікавленим особам ідентифікувати виробника товару. Крім того, фото зразків товару, яке вимагається згідно пункту 5.14 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів дасть змогу ідентифікувати сам товар.
3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, які мають право на реалізацію товару, що є предметом закупівлі. Пропозиція учасників - неплатників ПДВ буде оцінюватися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІТАЛІЙ ВАДИМОВИЧ #3556605553 |
Переможець |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 20:20
|
Договір 93.pdf | укладений |
09 вересня 2019 20:19
|