Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-09-02-000897-a e1da3046fec04ce1a316dc9eac9d0d2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Світлана Володимирівна

(04597) 46-387 10198@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ОРЛЯТКО" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 19426807
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель,, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКОГО ЖОВТНЯ, будинок 19
Контактна особа: Грищенко Світлана Володимирівна
(04597) 46-387
10198@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 15:00
Вимоги_Стільці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 вересня 2019 11:54
Дата відповіді: 03 вересня 2019 14:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Інформація про технічні, якісні і кількісні характеристики до предмету закупівілі, а також вимоги до учасників закупівлі визначені замовником в документі "Інформація про проведення електронних торгів", який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу разом з оголошенням про проведення закупівлі.
1) В Інформації про проведення електронних торгів немає жодного посилання на конкретну торгову марку чи модель.
2) В пункті 5.6 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів міститься вимога щодо надання листа від виробника щодо можливості поставити товар в кількості та строк відповідно до вимог закупівлі. Зазначений лист дасть змогу всім зацікавленим особам ідентифікувати виробника товару. Крім того, фото зразків товару, яке вимагається згідно пункту 5.14 розділу 3 Інформації про проведення електронних торгів дасть змогу ідентифікувати сам товар.
3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, які мають право на реалізацію товару, що є предметом закупівлі. Пропозиція учасників - неплатників ПДВ буде оцінюватися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІТАЛІЙ ВАДИМОВИЧ 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:29
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:28
СЕС метал.pdf
04 вересня 2019 11:28
цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:28
Фото.pdf
04 вересня 2019 11:28
теххарактеристика.pdf
04 вересня 2019 11:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 вересня 2019 11:28
СЕС сидіння.pdf
04 вересня 2019 11:28
Авторизація-декларація.pdf
04 вересня 2019 11:28
сЕС мат.pdf
04 вересня 2019 11:28
Виконані договори.pdf
04 вересня 2019 11:28
1253 (3).pdf
04 вересня 2019 11:28
1251 (2).pdf
04 вересня 2019 11:28
ISO 14001-2015.pdf
04 вересня 2019 11:28
ISO 9001-2015 (1).pdf
04 вересня 2019 11:28
Договір автопослуг.pdf
04 вересня 2019 11:28
Дилерський договір.pdf
04 вересня 2019 11:28
СЕС метал.pdf
04 вересня 2019 11:28
Санкції.pdf
04 вересня 2019 11:28
Довідка про статут.pdf
04 вересня 2019 11:28
працівники.pdf
04 вересня 2019 11:28
Персональні дані.pdf
04 вересня 2019 11:28
достовірні документи.pdf
04 вересня 2019 11:28
Довідки.pdf
04 вересня 2019 11:28
Довідка мтб.pdf
04 вересня 2019 11:28
Відомості про участника.pdf
04 вересня 2019 11:28
Паспорт 1-3.pdf
04 вересня 2019 11:28
Виписка 5-6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІТАЛІЙ ВАДИМОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІТАЛІЙ ВАДИМОВИЧ
#3556605553
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 12:24

Документи

05 вересня 2019 12:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІТАЛІЙ ВАДИМОВИЧ
#3556605553
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 12:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 20:20
Договір 93.pdf укладений
09 вересня 2019 20:19